Jump to content

[ENG] Barclays Premier League 2014-2015


TekaLoca

Recommended Posts

http://www.voetbal24.be/2014/11/02/hazard-ging-gewoon-liggen-omdat-onze-speler-sterker-was-in-duel/

:kots:

Als je de herhaling ziet, zie je duidelijk dat de verdediger Hazard haakt zodat ie sowieso op z'n bek valt. Een achterlijke fout van die verdediger, want Hazard was totaal niet in positie van te scoren. Jammer dat een achterlijke actie van een verdediger wordt afgereageerd op het eigenlijke "slachtoffer".

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 175
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    80

  • TekaLoca

    19

  • Venzio

    15

  • KoningJesper

    13

Jep. Geen erg speciale techniek overigens, hij kijkt bijna altijd naar de keeper tijdens het trappen. Moet je eens opletten hoe vaak de keeper verkeerd duikt bij Hazard. ;)

Januzaj en Fellaini in de basis bij Manchester United. Van die eerste naam ben ik wel een beetje verrast. Fellaini was mijn inziens een zekerheid tegen een ploeg als City.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is niet Louis van Gaal die aan het voetballen is.

Daar sluit ik me bij aan.

Ik ben wel benieuwd wat de grote mannen achter ManU dachten toen ze Van Gaal aannamen. Van Gaal heeft in het verleden laten zien dat hij soms tijd nodig heeft om een team op te bouwen en steeds beter te laten worden. Zo ging dat bijvoorbeeld in zijn tijd bij AZ, waar hij in het begin niet bijster goed presteerde, maar later wel kampioen werd. Nu ligt het bij ManU misschien anders, want oudere en meer ervaren spelers. De kans bestaat dat een harde aanpak van Van Gaal ook niet goed werkt. Al die wereldsterren zien 'm al aankomen. "Moet die man ons nu een beetje hard gaan aanpakken, die wereldsterren wij zijn en die ego's die wij hebben?"

Link to comment
Delen op andere websites

Seriously? :7 Moyes moest PERSE vertrekken, Van Gaal doet het slechter en plots is de trainer voor niks verantwoordelijk?

De kans bestaat dat een harde aanpak van Van Gaal ook niet goed werkt. Al die wereldsterren zien 'm al aankomen. "Moet die man ons nu een beetje hard gaan aanpakken, die wereldsterren wij zijn en die ego's die wij hebben?"

Wat een flauw excuus zeg. Bij Real Madrid is het het ene ego na het andere en het draait daar super. Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Omdat de aanpak van beide trainers heel anders. Van Gaal is een autoritair persoon en Ancelotti de gezellige opa. Je moet ook kijken naar het spel van vorig seizoen en dit seizoen. Dit Man U. straalt al veel meer vertrouwen uit en van Gaal heeft in het verleden al vaker aangetoond in het tweede seizoen superieur te zijn. Al je argumenten houden zich vast aan een los stukje steen op de hoogste berg, los zand. Wat hij bij Ajax heeft gedaan is gewoon vies maar het is gewoon een betere trainer dan Moyes. Martinez doet het nu ook beter bij Everton na zijn vertrek.

Bewerkt: door AXIO
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...