Jump to content

[ENG] Barclays Premier League 2014-2015


TekaLoca

Recommended Posts

  • Reacties 175
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    80

  • TekaLoca

    19

  • Venzio

    15

  • KoningJesper

    13

  • 2 weken later...
Op basis van zijn recente vorm etc; nee totaal niet. Hij is een beest.

Welke vorm? Z'n goals in wedstrijden bij de beloften? Dat zegt niet bijster veel hoor..

Naar mijn mening goed genoeg om zich tegen WBA is te peilen. Oke, niet al te best. Wel mooi voor Blind dat hij de gelijkmaker maakte. Jammer dat er weer puntenverlies is.

Link to comment
Delen op andere websites

Naar mijn mening goed genoeg om zich tegen WBA is te peilen. Oke, niet al te best. Wel mooi voor Blind dat hij de gelijkmaker maakte. Jammer dat er weer puntenverlies is.

Tja, je zag toch duidelijk dat Januzaj matchritme miste. Viel enorm vaak op dat hij de balcontrole rond de 16 miste waardoor hij soms per ongeluk de bal achter z'n steunbeen legde. Dat had ie vorig jaar niet, toen ie bijna elke wedstrijd speelde.

Vond het anders ook wel mooi dat Fellaini na 2,5 minuten op het veld te staan zo kon uithalen, wist niet dat ie dat kon. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Naar mijn mening goed genoeg om zich tegen WBA is te peilen. Oke, niet al te best. Wel mooi voor Blind dat hij de gelijkmaker maakte. Jammer dat er weer puntenverlies is.

Tja, je zag toch duidelijk dat Januzaj matchritme miste. Viel enorm vaak op dat hij de balcontrole rond de 16 miste waardoor hij soms per ongeluk de bal achter z'n steunbeen legde. Dat had ie vorig jaar niet, toen ie bijna elke wedstrijd speelde.

Vond het anders ook wel mooi dat Fellaini na 2,5 minuten op het veld te staan zo kon uithalen, wist niet dat ie dat kon. :7

@Januzaj; klopt. Je had gelijk, ik dacht dat hij het wel kon, kennelijk toch meer (betere) wedstrijdritme bij het eerste op doen.

En Fellaini, ik wist het ook niet :7

Link to comment
Delen op andere websites

Straks Manchester United - Chelsea! Zin in!

Manchester United opstelling: De Gea, Rafael, Smalling, Rojo, Shaw, Blind, Fellaini, Januzaj, Mata, Di María en Van Persie

Chelsea opstelling: Courtois, Ivanovic, Cahill, Terry, Filipe Luiz, Fàbregas, Matic, Willian, Oscar, Hazard en Drogba

Merk op dat Carrick niet in de basis staat, terwijl hij wel weer wedstrijdfit is. Gepasseerd door Blind?

Link to comment
Delen op andere websites

Merk op dat Carrick niet in de basis staat, terwijl hij wel weer wedstrijdfit is. Gepasseerd door Blind?

Nee joh...Zie je Carrick al als CVM spelen? Blind is geen concurrent voor Carrick. In de huidige opstelling kan Carrick op de plaats van Fellaini of Mata staan. Mata is technisch veel sterker en tegen Chelsea opteert Van Gaal voor een beuker(fysiek sterke speler) als Fellaini.
Link to comment
Delen op andere websites

Als je echt zó uitzonderlijk bent dan laat je dat ook op een training zien én op het moment suprême, tijdens een wedstrijd.

Been there, done that. ;)

Fabregas was 90 minuten zowat onzichtbaar en waardeloos(Fellaini kreeg de opdracht Cesc uit de match te spelen), liep de meeste kilometers(12.1 km), trok 70 spurts aan(veel voor een middenvelder) en kopte in de slotseconden een kopbal die Courtois moest redden waarna van Persie dankbaar binnenknalt.

Fellaini was gewoon TOP tegen Chelsea, niet onlogisch dat de United fans(!, je weet wel, die losers die Fellaini uitfluiten na het maken van een winnend doelpunt :7) hem tot man van de match kroonden.

Januzaj was geen drama zoals de vorige basisplaats tegen West Bromwich(was niet om aan te zien), maar was naar mijn mening iets tussen goed en zeer goed. Snedige passing en de nodige lef.

Bazenactie overigens dit:

https://v.cdn.vine.co/r/videos_h264high/A8D739BAE41138248704395243520_SW_WEBM_1414353787248350eb347c7.mp4?versionId=YNsvs2T1GfFgj2vFjntbL1wVgL3C5Xyo

_O_

Link to comment
Delen op andere websites

Als je echt zó uitzonderlijk bent dan laat je dat ook op een training zien én op het moment suprême, tijdens een wedstrijd.

Been there, done that. ;)

Lekker in de waan van de dag. ;) Als hij er 3 mist voor open doel dan had ik je niet gehoord. Hij heeft al vaak zat mindere prestaties gehad.

Link to comment
Delen op andere websites

Lekker in de waan van de dag. knipoog.gif Als hij er 3 mist voor open doel dan had ik je niet gehoord. Hij heeft al vaak zat mindere prestaties gehad.

Ik denk dat je Fellaini verwart met van Persie, geeft niet hoor. ;) Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...