xCrazyShotgun Geplaatst: 27 december 2014 Rapport Geplaatst: 27 december 2014 Je ziet dat ook sommige spelers veel beter spelen onder Van Gaal dan Ferguson (Young) en Moyes (Mata, Fellaini). Reageren
MegaPilot Geplaatst: 27 december 2014 Rapport Geplaatst: 27 december 2014 (bewerkt) Je ziet dat ook sommige spelers veel beter spelen onder Van Gaal dan Ferguson (Young) en Moyes (Mata, Fellaini). Fellaini ontplofte onder Moyes bij Everton.Tevens is het al helemaal geen eerlijke vergelijking omdat Moyes over een kutkern(onder andere een te oude kern) beschikte zonder middelen, terwijl Van Gaal een slordige 200 miljoen heeft mogen uitgeven. Bewerkt: 27 december 2014 door MegaPilot Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 27 december 2014 Rapport Geplaatst: 27 december 2014 Je ziet dat ook sommige spelers veel beter spelen onder Van Gaal dan Ferguson (Young) en Moyes (Mata, Fellaini). Fellaini ontplofte onder Moyes bij Everton.Tevens is het al helemaal geen eerlijke vergelijking omdat Moyes over een kutkern(onder andere een te oude kern) beschikte zonder middelen, terwijl Van Gaal een slordige 200 miljoen heeft mogen uitgeven. Ah, ik was vergeten dat Moyes en Fellaini samen bij Everton zaten. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 28 december 2014 Rapport Geplaatst: 28 december 2014 Wat speelt United uitermate goed zeg, jammer dat ze het zo laten liggen. Ik vrees voor een frommelgoal van Tottenham, United had verdorie al 0-3 moeten voorstaan. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 28 december 2014 Rapport Geplaatst: 28 december 2014 Wat een fantastische wedstrijd zeg! Maar hoe kirjgt Utd die bal er niet in Reageren
MegaPilot Geplaatst: 28 december 2014 Rapport Geplaatst: 28 december 2014 Wat een fantastische wedstrijd zeg! Maar hoe kirjgt Utd die bal er niet in Tsja, Tottenham kreeg in de tweede helft toch ook wel een resem kansen zeg.Die wereldsave van Lloris op Young staat bij mij op het netvlies gebrand. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 29 december 2014 Rapport Geplaatst: 29 december 2014 Ja maar wat een schot ook perfect in de kruising geplaatsts Reageren
MegaPilot Geplaatst: 29 december 2014 Rapport Geplaatst: 29 december 2014 Inderdaad, echt een ziek schot, het zou echt dé bekroning geweest zijn van de bijna perfecte wedstrijd van Young. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 29 december 2014 Rapport Geplaatst: 29 december 2014 Inderdaad, echt een ziek schot, het zou echt dé bekroning geweest zijn van de bijna perfecte wedstrijd van Young. Ja hij speelde prima in zijn rol als LVV. Valencia daarentegen vond ik onzichtbaar. Terecht dat ie werd gewisseld, al was dat volgens mij vanwege een (lichte) blessure Reageren
KoningJesper Geplaatst: 1 januari 2015 Rapport Geplaatst: 1 januari 2015 Jesus wat speelde (en verdedigde vooral) Arsenal verschrikkelijk Reageren
TekaLoca Geplaatst: 1 januari 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 1 januari 2015 Die pegel van Yaya! Jezus Reageren
KoningJesper Geplaatst: 1 januari 2015 Rapport Geplaatst: 1 januari 2015 (bewerkt) En die van Fer! En dat "hakje" van Jovetic Chelsea Staat alweer 1-0 voor Bewerkt: 1 januari 2015 door KoningJesper Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 1 januari 2015 Rapport Geplaatst: 1 januari 2015 5-3 holy shit, wat een wedstrijd. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 1 januari 2015 Rapport Geplaatst: 1 januari 2015 Wat een fantastische wedstrijd! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.