Jump to content

[ENG] Barclays Premier League 2014-2015

Recommended Posts

Geplaatst:

Je ziet dat ook sommige spelers veel beter spelen onder Van Gaal dan Ferguson (Young) en Moyes (Mata, Fellaini).

• Reacties 175
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• MegaPilot

80

• TekaLoca

19

• Venzio

15

• KoningJesper

13

Geplaatst: (bewerkt)
Je ziet dat ook sommige spelers veel beter spelen onder Van Gaal dan Ferguson (Young) en Moyes (Mata, Fellaini).

Fellaini ontplofte onder Moyes bij Everton.

Tevens is het al helemaal geen eerlijke vergelijking omdat Moyes over een kutkern(onder andere een te oude kern) beschikte zonder middelen, terwijl Van Gaal een slordige 200 miljoen heeft mogen uitgeven.

Bewerkt: door MegaPilot
Geplaatst:

Fellaini ontplofte onder Moyes bij Everton.

Tevens is het al helemaal geen eerlijke vergelijking omdat Moyes over een kutkern(onder andere een te oude kern) beschikte zonder middelen, terwijl Van Gaal een slordige 200 miljoen heeft mogen uitgeven.

Ah, ik was vergeten dat Moyes en Fellaini samen bij Everton zaten.

Geplaatst:

Wat speelt United uitermate goed zeg, jammer dat ze het zo laten liggen. Ik vrees voor een frommelgoal van Tottenham, United had verdorie al 0-3 moeten voorstaan. :7

Geplaatst:

Wat een fantastische wedstrijd zeg! _O_ Maar hoe kirjgt Utd die bal er niet in :7

Tsja, Tottenham kreeg in de tweede helft toch ook wel een resem kansen zeg.

Die wereldsave van Lloris op Young staat bij mij op het netvlies gebrand. _O_

Geplaatst:

Inderdaad, echt een ziek schot, het zou echt dé bekroning geweest zijn van de bijna perfecte wedstrijd van Young.

Ja hij speelde prima in zijn rol als LVV. Valencia daarentegen vond ik onzichtbaar. Terecht dat ie werd gewisseld, al was dat volgens mij vanwege een (lichte) blessure

Geplaatst: (bewerkt)

En die van Fer! _O_ En dat "hakje" van Jovetic _O_

Chelsea :kots::t

Staat alweer 1-0 voor :ch:

Bewerkt: door KoningJesper

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...