TekaLoca Geplaatst: 24 augustus 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 24 augustus 2014 Je wordt niet beter door in België te blijven voetballen. Komt nog bij dat je er niet rijker mee wordt. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 24 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2014 Manchester Holland United! LVG wilt Blind en De Jong naar United halen, geen onmogelijke transfers. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 24 augustus 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 24 augustus 2014 Hopelijk winnen ze vandaag, al zal het niet gemakkelijk zijn. RVP is in ieder geval terug Reageren
MegaPilot Geplaatst: 24 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2014 (bewerkt) En waarom is Moyes nu weer ontslagen? + http://www.voetbal24...chester-united/ Goede vraag. Reacties als "Van Gaal met zijn gouden pik moet niets van onze talentvolle Duivels weten" of "Als het een Nederlander was, dan stond ie in de basis" zijn niet meer dan terecht. Bewerkt: 24 augustus 2014 door MegaPilot Reageren
MegaPilot Geplaatst: 26 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2014 En de uitslagen en de stand. Verrassingen zijn de uitermate slechte start van United en de uitermate goede start van Swansea. Chelsea en City lijken de enige toppers te zijn die bevestigen. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 26 augustus 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 26 augustus 2014 Ik denk dat ik ga huilen. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 30 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2014 Januzaj zou beter vertrekken bij United, onder Van Gaal mag ie toch niet veel spelen. De bovengenoemde idioot speelt overigens nog steeds in 3-5-2. Reageren
DeJarnoxD Geplaatst: 30 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2014 Toet toet Louis ferry's zinkt weeral. 0-0 tegen Burnley en 2/9 met een bijpassende afbleeding. >>> Door Guardian1980: Posts samengevoegd.<<< Reageren
Froodooo Geplaatst: 30 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2014 Photoshop skill-level: Master Yoda. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 30 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2014 (bewerkt) Van Gaal is gewoon een achterlijke coach die veel te eigenwijs is. 3-5-2 werkt NIET in Engeland. Na 4 wedstrijden zonder overwinning(redelijk terecht dan ook nog..) zou je denken dat ie het begint door te hebben. Maar neen hoor, volgende wedstrijd zul je wel weer zien dat ie met z'n achterlijke opstelling op de proppen komt. Di Maria als centrale middenvelder? Bitch please. Volgende aankoop van United zou beter een coach zijn die niet blind is en liefst met wat ervaring in de PL, elke reguliere kijker van de PL zou het op dit moment beter doen dan Van Gaal. Bewerkt: 30 augustus 2014 door MegaPilot Reageren
MegaPilot Geplaatst: 1 september 2014 Rapport Geplaatst: 1 september 2014 http://www.voetbal24.be/2014/09/01/radamel-falcao-trekt-voor-gigantische-transfersom-naar-manchester-united/ Falcao naar United... Van Gaal moet niet meer met excuses komen, wat een selectie zeg. Reageren
Visser23 Geplaatst: 1 september 2014 Rapport Geplaatst: 1 september 2014 Van Gaal heeft normaal gesproken bij alles wat hij doet gelijk. Het zou me niks verbazen als zijn tactiek straks echt gaat werken. Tot nu toe zijn de prestaties in ieder geval belachelijk. Met zo'n selectie zou je wel een wedstrijdje mogen winnen... Reageren
DeJarnoxD Geplaatst: 1 september 2014 Rapport Geplaatst: 1 september 2014 (bewerkt) Hahah this made my day! http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2014-09-01/united-gaat-voor-1-2-2-6 Hier ga ik nog wel even om lachen! Ik ga nooit op de Louis zijn verjaardagsfeest eten want hij bakt er niets van. Bewerkt: 1 september 2014 door DeJarnoxD Reageren
MegaPilot Geplaatst: 1 september 2014 Rapport Geplaatst: 1 september 2014 (bewerkt) Van Gaal heeft normaal gesproken bij alles wat hij doet gelijk. Lol. Geloof je dat nu werkelijk zelf?Het zou me niks verbazen als zijn tactiek straks echt gaat werken. Noem eens 1 ploeg die in Engeland succes had met 3-5-2 de afgelopen 2 jaar? Precies. Het werkt niet(in Engeland). Je zag het tegen Burnley, United leed balverlies en er kwam meteen een speler ingedoken die vrij op doel kon lopen. Tot nu toe zijn de prestaties in ieder geval belachelijk. Met zo'n selectie zou je wel een wedstrijdje mogen winnen... No shit.Real heeft hetzelfde luxeprobleem op offensief vlak als United maar gaat daarom niet "noodgedwongen" in een 3-5-2 gaan ballen.. Bewerkt: 1 september 2014 door MegaPilot Reageren
MegaPilot Geplaatst: 10 september 2014 Rapport Geplaatst: 10 september 2014 Breaking news: voor Fellaini en Januzaj is een belangrijke rol weggelegd. Geloof er geen bal van. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.