Jump to content

Weerwolven van Wakkerdam - Speltopic

Recommended Posts

Geplaatst:

We kunnen nog niet zo veel, omdat we nog niet veel informatie hebben. Ik denk dat als we een burgemeester moeten aanwijzen, het best voor ERRWINS kunnen gaan. Hij redeneert goed, kan het spel bepalen en hij neemt een goede houding aan. Ideaal voor een burgemeester. Hij valt mij positief op. Dexist en Spacy vallen mijn negatief op, ik vind Dexist te makkelijk spelen. Spacy, wil zomaar iemand burgemeester die nog niks heeft gepost en die zo nog geen indruk heeft gemaakt. Positief of negatief. Dat is toch wel heel naïef, toch? Is hij daarmee wolf? Nee, niet. Maar is het gemakkelijk? Dat wel. Ook vind ik het opvallend rustig en dat is niet gunstig, voor ons goeden. We zijn inmiddels bijna een dag verder en we hebben nog geen nuttige informatie en dat terwijl vanavond al iemand moeten lynchen.

Dexist, oranje.

Spacy, oranje.

ERRWINS, groen.

Rest nog is nog geel.

ERRWINS ik moet ook zeggen dat ik volledig met de andere eens ben.

Waarom ben jij het met hem eens? Dit is wel makkelijk, zeg. Dit is wat een wolf wil, meespringen. Je bent nu niet per se wolf, maar dit is wel heel makkelijk.

ik zeg alleen dat ik met de anderen eens ben ik had het gewoon druk op de camping en daardoor zijn al mijn argumenten al weg

Je hoeft je niet aangevallen te voelen. Ik zeg alleen dat ik het een beetje te makkelijk vond, ik wist niet dat je het druk had. Anders had ik dat ook niet gezegd, het viel me alleen op. Vandaar dat ik er wat van zij. Je reageert wel gelijk wel.

• Reacties 367
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Dexist

64

• AXIO

46

• Jaszpehr

39

• 3L1077

37

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

DeJarnoXD voor burgemeester want avatar, aron24 moet worden opgesloten (lynchen klinkt zo akelig), want die zit maar te pas en te onpas mensen te beschuldigen - ongetwijfeld dat hij wat te verbergen heeft.

Geplaatst:

DeJarnoXD voor burgemeester want avatar, aron24 moet worden opgesloten (lynchen klinkt zo akelig), want die zit maar te pas en te onpas mensen te beschuldigen - ongetwijfeld dat hij wat te verbergen heeft.

Ik beschuldig niemand, ik concludeer al dingen en geef mijn mening daarover. Dat doe ik, zo dat ik reacties kreeg. Met de reacties probeer ik informatie te krijgen, wat dan weer handig is op te gebruiken in het spel. Hierdoor kunnen we de wolven eruit halen en dat is het doel van het spel.

Geplaatst: (bewerkt)

Klopt, en toch kom je opdringerig over.(aron24) Het kan natuurlijk best dat je het goed bedoeld, maar wie weet ben je wel een wolf in schaapskleren!

Het is de eerste ronde nog steeds, echte beschuldigingen kunnen (haast) nog niet.

Verder vind ik het opvallend dat jij nu al (zei het met enige twijfel) al weet dat ERRWINS onschuldig is(groen).

Jullie willen elkaar ook maar al te graag burgemeester maken, toevallig? Ik weet het nog zo niet.

Zijn jullie misschien allebei weerwolven?

Maar hier mijn keuzes:

Graag lynchen: aron24 reden zie hier boven

Burgemeester 3L1077 reden: rustig, zeg niet veel(hoeft dus geen slecht teken te zijn) gaat ook niet blindelings af op de eerste die burgemeester wil zijn.

Bewerkt: door Dexist
Geplaatst:

aron24, wat heeft u grote ogen.

:schater:

We kunnen nog niet zo veel, omdat we nog niet veel informatie hebben. Ik denk dat als we een burgemeester moeten aanwijzen, het best voor ERRWINS kunnen gaan. Hij redeneert goed, kan het spel bepalen en hij neemt een goede houding aan. Ideaal voor een burgemeester. Hij valt mij positief op. Dexist en Spacy vallen mijn negatief op, ik vind Dexist te makkelijk spelen. Spacy, wil zomaar iemand burgemeester die nog niks heeft gepost en die zo nog geen indruk heeft gemaakt. Positief of negatief. Dat is toch wel heel naïef, toch? Is hij daarmee wolf? Nee, niet. Maar is het gemakkelijk? Dat wel. Ook vind ik het opvallend rustig en dat is niet gunstig, voor ons goeden. We zijn inmiddels bijna een dag verder en we hebben nog geen nuttige informatie en dat terwijl vanavond al iemand moeten lynchen.

Dexist, oranje.

Spacy, oranje.

ERRWINS, groen.

Rest nog is nog geel.

Het lijkt me nogal wiedes dat je na één dag nog geen duidelijke aanwijzingen hebt voor wie de wolven zijn. Wat me wel opvalt is dat je eerst stelt nog niet veel te kunnen door het gebrek aan informatie en vervolgens mensen beschuldigd omdat ze te makkelijk of te naïef zijn en jij ze zelfs een soort kleurencode geeft alsof het een weeralarm is. Ik snap ook niet waarop je (met zo weinig informatie) baseert dat ERRWINS geen wolf is. Ik vind de beschuldigingen die je maakt slecht onderbouwd.

Ik vind persoonlijk Dexist een goede kandidaat voor het burgemeesterschap. Tot nu toe vind ik wat hij zegt goed onderbouwd en kan ik me daar steeds in vinden. Naar mijn idee wil aron24 te graag burgemeester worden en vertrouw ik dat niet.

Geplaatst:

Dexist is beschuldig jullie ook niet, zoals ik net ook al zei. Dat hoef ik, ook niet te herhalen, lees die post maar terug. Na dat ik aan jullie twijfelde willen jullie mij op eens lynchen. Ik vind ERRWINS inderdaad onschuldig overkomen, ik heb een goed gevoel ben hem. Dat heb ik bij jou niet, als ik je daar mee een hak zet, kan ik er ook niks aan doen. Is het niet heel toevallig dat jullie vlak naar elkaar, na dat ik jullie in twijfel trok, gelyncht moet worden. Dat bedoel ik dus met te makkelijk willen spelen, je speelt geforceerd. Dan lijk je mij niet goed en dat zeg ik dan ook. Verder zou het zonde zijn, als jij mij lyncht. Want dan ben je gelijk een goed kwijt. ERRWINS is de enige die goed oogt, wil ik hem idd als burgemeester hebben.

Geplaatst:

Dexist is beschuldig jullie ook niet, zoals ik net ook al zei. Dat hoef ik, ook niet te herhalen, lees die post maar terug.

Ik beschuldig niemand, ik concludeer al dingen en geef mijn mening daarover.

Ik zou graag burgemeester worden en ik maak lijstjes. Ik doe dat met kleuren, rood is verdacht, wolf, oranje is mogelijke wolf, groen is goed, geel is geen mening.

Dexist, oranje.

Spacy, oranje.

ERRWINS, groen.

Rest nog is nog geel.

Je kan nu wel zeggen dat je niemand beschuldigd en het vervolgens "concluderen" noemen, maar als ik dit zo teruglees dan noem ik dit gewoon beschuldigen. Misschien doe je het een beetje verkapt, maar je uit continu beschuldigingen richting Dexist en SpacyColours:

Dexist en Spacy vallen mijn negatief op, ik vind Dexist te makkelijk spelen. Spacy, wil zomaar iemand burgemeester die nog niks heeft gepost en die zo nog geen indruk heeft gemaakt. Positief of negatief. Dat is toch wel heel naïef, toch? Is hij daarmee wolf? Nee, niet. Maar is het gemakkelijk? Dat wel. Ook vind ik het opvallend rustig en dat is niet gunstig, voor ons goeden.

Behalve dat je, naar mijn idee, wat te veel aandrong op het worden van burgemeester, vind ik dat je net iets te veel benadrukt dat je een "goede" (burger) bent. Het maakt je in mijn ogen nogal verdacht als je dat steeds gaat roepen.

Geplaatst:

aron24, wat heeft u grote ogen.

:schater:

Dexist, oranje.

Spacy, oranje.

ERRWINS, groen.

Rest nog is nog geel.

Het lijkt me nogal wiedes dat je na één dag nog geen duidelijke aanwijzingen hebt voor wie de wolven zijn. Wat me wel opvalt is dat je eerst stelt nog niet veel te kunnen door het gebrek aan informatie en vervolgens mensen beschuldigd omdat ze te makkelijk of te naïef zijn en jij ze zelfs een soort kleurencode geeft alsof het een weeralarm is. Ik snap ook niet waarop je (met zo weinig informatie) baseert dat ERRWINS geen wolf is. Ik vind de beschuldigingen die je maakt slecht onderbouwd.

Ik vind persoonlijk Dexist een goede kandidaat voor het burgemeesterschap. Tot nu toe vind ik wat hij zegt goed onderbouwd en kan ik me daar steeds in vinden. Naar mijn idee wil aron24 te graag burgemeester worden en vertrouw ik dat niet.

Zoals ik al meerdere malen heb gezegd, beschuldig ik niemand. Wat is er mis met een kleurencode? Niks, toch? Die gebruik ik, omdat ik dat makkelijk vind. Jullie beschuldigen mij, nu ook zonder info. Geen wolf, lijkt. Hij kan het prima zijn, maar hij lijkt me nog geen wolf, je praat wel makkelijk mee. Om goed wil te kweken als wolf? Of niet soms? Zo niet, wat is het dan? Ik vind ze te makkelijk spelen, ze zijn te zelfverzekerd, ze willen te graag, ze lijken alles al te weten. Zo komen ze bij mij over en dan vooral Dexist. Het zit mij gewoon niet lekker.

Ik ben goed, dat kan ik je vertellen. Kan ik het bewijzen? Nee, want dat mag niet. Je zult mij op mijn woord moeten geloven. Geloof jij mij niet, verpest je een Lynch. Dat is makkelijker voor de wolven. Ik ben de eerste die wat uitprobeert, een iemand reageert, twee springen mee. Dat is te makkelijk, jullie schuiven, de spotlights op mij. Omdat jullie uit de dekking willen blijven. Maar als jullie mij als wolf zien, doen jullie hetzelfde als ik volgens jullie doe.

Geplaatst:

Tjah, het is mooi dat je ERRWINS onschuldig vindt overkomen, vind het alleen opvallend: Hij heeft eigenlijk nog maar een positief iets gezegd over jou(aron24) verder niet zo veel nuttigs.

Geplaatst:

Zoals ik al meerdere malen heb gezegd, beschuldig ik niemand. Wat is er mis met een kleurencode? Niks, toch? Die gebruik ik, omdat ik dat makkelijk vind. Jullie beschuldigen mij, nu ook zonder info. Geen wolf, lijkt. Hij kan het prima zijn, maar hij lijkt me nog geen wolf, je praat wel makkelijk mee. Om goed wil te kweken als wolf? Of niet soms? Zo niet, wat is het dan? Ik vind ze te makkelijk spelen, ze zijn te zelfverzekerd, ze willen te graag, ze lijken alles al te weten. Zo komen ze bij mij over en dan vooral Dexist. Het zit mij gewoon niet lekker.

Ik ben goed, dat kan ik je vertellen. Kan ik het bewijzen? Nee, want dat mag niet. Je zult mij op mijn woord moeten geloven. Geloof jij mij niet, verpest je een Lynch. Dat is makkelijker voor de wolven. Ik ben de eerste die wat uitprobeert, een iemand reageert, twee springen mee. Dat is te makkelijk, jullie schuiven, de spotlights op mij. Omdat jullie uit de dekking willen blijven. Maar als jullie mij als wolf zien, doen jullie hetzelfde als ik volgens jullie doe.

Alsjeblieft zeg. Je zegt dat je niemand beschuldigd en vervolgens stel je allerlei suggestieve vragen.

Je kan nu nogmaals gaan roepen dat je goed bent, maar elke keer dat je dat doet wordt je weer minder geloofwaardig. En neem een ding van me aan, niemand schuift een spotlight op jou, je bent zelf in de spotlights gaan staan door je direct te nomineren als burgemeester, continu te zeggen dat je een burger bent en continu te zeggen dat je niemand beschuldigd maar wel suggestieve vragen opwerpt.

Geplaatst:

Stel, we zijn alle vijf goed. Waar ik niet van uit ga, ik vermoed dat 1 van ons wolf is. Zijn we het de wolven, het de wolven het niet makkelijker op aan het maken. Ik heb zo'n mijn vermoedens en die deel ik. Maar als jullie dat als beschuldigen zien, kan ik er ook niet zoveel aan doen.

Geplaatst:

Stel, we zijn alle vijf goed. Waar ik niet van uit ga, ik vermoed dat 1 van ons wolf is. Zijn we het de wolven, het de wolven het niet makkelijker op aan het maken.

Ik snap hier echt helemaal niks van.

Ik heb zo'n mijn vermoedens en die deel ik. Maar als jullie dat als beschuldigen zien, kan ik er ook niet zoveel aan doen.

Ik vind het prima dat jij je vermoedens hebt. Het gaat er mij om dat je die (naar mijn idee) slecht of niet onderbouwd. Tot nu toe zijn jouw vermoedens grotendeels gebaseerd op je gevoel.

Geplaatst:

Alsjeblieft zeg. Je zegt dat je niemand beschuldigd en vervolgens stel je allerlei suggestieve vragen.

Je kan nu nogmaals gaan roepen dat je goed bent, maar elke keer dat je dat doet wordt je weer minder geloofwaardig. En neem een ding van me aan, niemand schuift een spotlight op jou, je bent zelf in de spotlights gaan staan door je direct te nomineren als burgemeester, continu te zeggen dat je een burger bent en continu te zeggen dat je niemand beschuldigd maar wel suggestieve vragen opwerpt.

Ik zeg iets te veel dat ik goed ben.(omdat ik dat ook ben) Waarom negeer jij mijn vraag? Ik ben op onderzoek uit, maar ik kreeg niet wat ik wilde. Ik opende, we moeten toch ergens op kunnen bouwen, zo vroeg in het spel. Tenminste dat vind ik.

Stel, we zijn alle vijf goed. Waar ik niet van uit ga, ik vermoed dat 1 van ons wolf is. Zijn we het de wolven, het de wolven het niet makkelijker op aan het maken.

Ik snap hier echt helemaal niks van.

Nog een keer: Stel, wij zijn alle vijf goed(waar ik niet vanuit ga). Maken we het de wolven dan niet te makkelijk, om op elkaar te zitten?

Ik heb zo'n mijn vermoedens en die deel ik. Maar als jullie dat als beschuldigen zien, kan ik er ook niet zoveel aan doen.

Ik vind het prima dat jij je vermoedens hebt. Het gaat er mij om dat je die (naar mijn idee) slecht of niet onderbouwd. Tot nu toe zijn jouw vermoedens grotendeels gebaseerd op je gevoel.

Ik kan ook weinig anders dan op gevoel, zo vroeg in het spel. We hadden nog nauwelijks info, dan kan het ook slecht onderbouwd zijn. Maar ben ik daarom slecht(wolf)? Lijkt mij niet. Maar ieder zijn eigen mening.

Geplaatst:

Tjah, jij voelt je ook snel wel beschuldigd. Je geeft het zelf aan we hebben nauwelijks informatie. Jij Lynched wel iemand out of nowhere(met de reden'ja hij heeft nog niks gezegd')

Mijn reden om jouw te lynchen is duidelijk, natuurlijk is het een grote gok. Niemand weet iets in de eerste ronde(alleen de wolven). Alles kan.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...