aron24 Geplaatst: 5 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2014 Hoi, ik ben de eerste niet-weerwolf op deze pagina. Wat is dit onnuttige post, zeg. Dit is zwaar over de top hoor. Ik wil je niet aanvallen/beschuldigen, maar je post dit steeds als je wolf genoemd wordt. Ik zoek het zo wel even terug. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 5 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2014 Aron24, je maakt jezelf niet echt populair door er zo tegen in te gaan. Sommige dingen moet je denken. Ik snap dat je enthousiast bent maar je kunt zo alle weerwolven in een keer tegen je hebben. Kijk uit want het zijn onzekere tijden voor ons dorp. Reageren
aron24 Geplaatst: 5 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2014 Ik was te enthousiast, ik trek mij terug voor het burgemeesterschap. Ik was te snel en dit was een grote fout van mij. Reageren
super_senne Geplaatst: 5 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2014 Off topic lol het is echt Roleplay Reageren
ERRWINS Geplaatst: 5 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2014 (bewerkt) Geachte mede bewoners van het dorp, Mag ik eerst een aantal van jullie bedanken om mij aan te dragen voor het burgemeesterschap. Dit waardeer ik zeer. Mocht ik uiteindelijk burgemeester worden, dan zal ik jullie niet teleurstellen en zal ik goed mijn best doen zodat het dorp kan voortleven. Maar dan nu, de reden waarom ik dit berichtje type, is om aan jullie te vragen om goed over jullie lynch keuze na te denken. Ik snap aan de ene kant dat jullie aron24 willen opsluiten maar is dit echt verstandig? Spelen de weerwolven geen spelletje met ons? Zet alsjeblieft alle feiten op een rij en dan zullen jullie zien, net als ik, dat hij het goed bedoelde. Niets is erger dan handelen in paniek en verdriet want ja, we hebben wel net onze burgemeester verloren. Dus bij deze verzoek ik jullie om goed over jullie keus na te denken voordat er een onschuldig iemand wordt opgesloten. Groeten, Erwin, een mede-bewoner van het dorp. Bewerkt: 5 augustus 2014 door ERRWINS Reageren
Dexist Geplaatst: 5 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2014 We hebben ook altijd nog een Ziener in het spel, wellicht dat hij/zij ook nog iets in te brengen heeft. Reageren
Together Geplaatst: 5 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2014 (bewerkt) Veel leden verdenken aron als wolf.. ERRWINS neemt aron in bescherming. Is hier een verband aanwezig? @Dexist, Dat klopt. Hij/Zij kan ons misschien meer vertellen. Bewerkt: 5 augustus 2014 door GTA5BOY Reageren
aron24 Geplaatst: 5 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2014 Veel leden verdenken aron als wolf.. ERRWINS neemt aron in bescherming. Is hier een verband aanwezig? @Dexist, Dat klopt. Hij/Zij kan ons misschien meer vertellen. Ik vrees dat gene dat niet zou doen, omdat we anders de ziener kwijt zijn. Dus ik denk niet dat de ziener dat doet. Tuurlijk zou het fijn zijn, maar ik denk niet dat de ziener het doet. Maar beter doet de ziener het wel, want nu hebben we het hard nodig. Dus ook ik die een beroep op je ziener. Doe het voor het dorp. Reageren
Dexist Geplaatst: 5 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2014 Inderdaad @GTA5BOY dat valt op, ook valt op dat Cabyon, ERRWINS en aron in bescherming neemt. Verder is dit natuurlijk geen beschuldiging, maar het valt wel op! Er moet elke ronde iemand uit, in de eerste ronde(n) is de kans vanzelfsprekend hoger dat die gene onschuldig blijkt te zijn(immer er zijn meer bewoners dan wolven) @Aron, inderdaad, het is gevaarlijk als de Ziener zich bekend maakt(voor de ziener zelf dan) maar ontzettend handig voor de groep. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 5 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2014 De reden waarom ik aron24 in bescherming neem is omdat ik vandaag beroep heb gedaan op mijn krachten. Ik ben namelijk de ziener. Reageren
Together Geplaatst: 5 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2014 En kan je dan vertellen wat aron is? Reageren
ERRWINS Geplaatst: 5 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2014 Dat kan. Hij is een onschuldige burger die enkel het dorp wou helpen door burgemeester te worden. Reageren
Together Geplaatst: 5 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2014 Ik betwijfel het nog.. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 5 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2014 Ik zou het graag willen bewijzen alleen is dat tegen de regels. Reageren
Together Geplaatst: 5 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2014 Tja, dat is wel tegen de regels. Ik zou je graag geloven. Alleen ik heb nog zo mijn bedenkingen . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.