Jump to content

Weerwolven van Wakkerdam - Speltopic


Crazy-Ghost

Recommended Posts

Hoi, ik ben de eerste niet-weerwolf op deze pagina.

Wat is dit onnuttige post, zeg. Dit is zwaar over de top hoor. Ik wil je niet aanvallen/beschuldigen, maar je post dit steeds als je wolf genoemd wordt. Ik zoek het zo wel even terug.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 367
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dexist

    64

  • AXIO

    46

  • Jaszpehr

    39

  • 3L1077

    37

Top Posters In This Topic

Aron24, je maakt jezelf niet echt populair door er zo tegen in te gaan. Sommige dingen moet je denken. Ik snap dat je enthousiast bent maar je kunt zo alle weerwolven in een keer tegen je hebben. Kijk uit want het zijn onzekere tijden voor ons dorp.

Link to comment
Delen op andere websites

Geachte mede bewoners van het dorp,

Mag ik eerst een aantal van jullie bedanken om mij aan te dragen voor het burgemeesterschap. Dit waardeer ik zeer. Mocht ik uiteindelijk burgemeester worden, dan zal ik jullie niet teleurstellen en zal ik goed mijn best doen zodat het dorp kan voortleven.

Maar dan nu, de reden waarom ik dit berichtje type, is om aan jullie te vragen om goed over jullie lynch keuze na te denken. Ik snap aan de ene kant dat jullie aron24 willen opsluiten maar is dit echt verstandig? Spelen de weerwolven geen spelletje met ons? Zet alsjeblieft alle feiten op een rij en dan zullen jullie zien, net als ik, dat hij het goed bedoelde. Niets is erger dan handelen in paniek en verdriet want ja, we hebben wel net onze burgemeester verloren. Dus bij deze verzoek ik jullie om goed over jullie keus na te denken voordat er een onschuldig iemand wordt opgesloten.

Groeten,

Erwin, een mede-bewoner van het dorp.

Bewerkt: door ERRWINS
Link to comment
Delen op andere websites

Veel leden verdenken aron als wolf.. ERRWINS neemt aron in bescherming. Is hier een verband aanwezig?

@Dexist, Dat klopt. Hij/Zij kan ons misschien meer vertellen.

Bewerkt: door GTA5BOY
Link to comment
Delen op andere websites

Veel leden verdenken aron als wolf.. ERRWINS neemt aron in bescherming. Is hier een verband aanwezig?

@Dexist, Dat klopt. Hij/Zij kan ons misschien meer vertellen.

Ik vrees dat gene dat niet zou doen, omdat we anders de ziener kwijt zijn. Dus ik denk niet dat de ziener dat doet. Tuurlijk zou het fijn zijn, maar ik denk niet dat de ziener het doet. Maar beter doet de ziener het wel, want nu hebben we het hard nodig. Dus ook ik die een beroep op je ziener. Doe het voor het dorp.

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad @GTA5BOY dat valt op, ook valt op dat Cabyon, ERRWINS en aron in bescherming neemt.

Verder is dit natuurlijk geen beschuldiging, maar het valt wel op!

Er moet elke ronde iemand uit, in de eerste ronde(n) is de kans vanzelfsprekend hoger dat die gene onschuldig blijkt te zijn(immer er zijn meer bewoners dan wolven)

@Aron, inderdaad, het is gevaarlijk als de Ziener zich bekend maakt(voor de ziener zelf dan) maar ontzettend handig voor de groep.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...