AXIO Geplaatst: 5 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2014 (bewerkt) Niet intrappen. Ik ruik iets geks en aangezien ik bekend sta in het dorp om mijn grote neus zou ik mijn neus maar volgen. Bewerkt: 5 augustus 2014 door AXIO Reageren
ERRWINS Geplaatst: 5 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2014 (bewerkt) Ik durf er alles voor in te zetten. Daarom verdedigde ik aron ook zo erg omdat er geen onschuldig bloed verspild mag gaan worden. Vandaar dat jullie vroeg om jullie stemmen aan te passen. @Hierboven: Weerwolven staan bekend om hun grote neuzen en reukvermogen. Verklap je nu je eigen rol? Bewerkt: 5 augustus 2014 door ERRWINS Reageren
Dexist Geplaatst: 5 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2014 Als jij de ziener bent ERRWINS, wat staat er dan precies op het kaartje van aron? Reageren
AXIO Geplaatst: 5 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2014 Ik ruik dat je in paniek raakt ERRWINS. Ik ben als baby een stuk of twintig keer op mijn neus laten vallen. Daar heb ik mijn bijnaam ook aan te danken: Neus. Reageren
SpacyColours Geplaatst: 5 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2014 Oké, statistisch gezien heeft ERRWINS de grootste kans om weerwolf te zijn, aangezien we sowieso weten dat hij niet de ziener is. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 5 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2014 Als jij de ziener bent ERRWINS, wat staat er dan precies op het kaartje van aron? Burger, zoals ik al zei. Reageren
Dexist Geplaatst: 5 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2014 Als jij de ziener bent ERRWINS, wat staat er dan precies op het kaartje van aron? Burger, zoals ik al zei. Alleen burger? Reageren
ERRWINS Geplaatst: 5 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2014 Ja, aangezien er verder niets bekend wordt gemaakt. Hij kan een geliefde zijn maar zoals aangegeven staat in de spelregels krijg je dit niet te zien als ziener, helaas. Reageren
Dexist Geplaatst: 5 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2014 Dat weet ik, maar kan jij nog meer informatie geven over aron zijn kaart dan alleen het feit dat hij een burger is? Reageren
Together Geplaatst: 5 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2014 Zoals heks, jager enz? Reageren
ERRWINS Geplaatst: 5 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2014 Nee, helaas heb ik verder geen informatie verkregen. Oké, statistisch gezien heeft ERRWINS de grootste kans om weerwolf te zijn, aangezien we sowieso weten dat hij niet de ziener is. En hoe weet jij dat sowieso zeker? Reageren
Dexist Geplaatst: 5 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2014 Nee, helaas heb ik verder geen informatie verkregen. Oké, statistisch gezien heeft ERRWINS de grootste kans om weerwolf te zijn, aangezien we sowieso weten dat hij niet de ziener is. En hoe weet jij dat sowieso zeker? Dan is het uiterst vreemd dat aron zegt dat hij een Heks is. En jij zegt dat hij een gewone burger is. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 5 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2014 Ik denk dan dat het zijn manier was om onder zijn lynch uit te komen. Niet al te slim natuurlijk want de waarheid komt altijd boven water, zoals je nu kunt zien. Reageren
aron24 Geplaatst: 5 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2014 (bewerkt) Nee, helaas heb ik verder geen informatie verkregen. Oké, statistisch gezien heeft ERRWINS de grootste kans om weerwolf te zijn, aangezien we sowieso weten dat hij niet de ziener is. En hoe weet jij dat sowieso zeker? Dan is het uiterst vreemd dat aron zegt dat hij een Heks is. En jij zegt dat hij een gewone burger is. Ik loog, ik speelde blufpoker. Omdat ik vreesde dat ik niet zo overleven, probeerde ik het op deze manier. Zoals er in de regels staat mag je liegen over je rol en dat deed ik. Maar het was uit noodzaak. Dus ik moest wel. EDIT: Wat ERRWINS zegt. Bewerkt: 5 augustus 2014 door aron24 Reageren
ERRWINS Geplaatst: 5 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2014 Nog een uur de kans om jullie stem te wijzigen. Ik hoop dat jullie beseffen dat aron24 een burger is en geen weerwolf. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.