Dexist Geplaatst: 5 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2014 (bewerkt) Ik weet het nog zo niet of ik mijn stem wel moet gaan wijzigen! Oké, statistisch gezien heeft ERRWINS de grootste kans om weerwolf te zijn, aangezien we sowieso weten dat hij niet de ziener is. En hoe weet jij dat sowieso zeker? Maar Spacycolour zegt dat hij zeker weet dat ERRWINS geen ziener is, waarom weet jij dat? Of ben jij een wolf? > Het is wel zo dat uit het niets, spacycolours zegt dat ERRWINS geen ziener is, ERRWINS zegt zelf van wel, en dan aron een burger is. Aron zei eerder dat hij een heks was, maar later zei hij dat hij loog en toch een burger blijkt te zijn? Als we gaan geloven dat spacycolours een wolf is, kan het kloppen dat ERRWINS de Ziener is en aron de burger. Tenzij ze allebei toch een wolf zijn Bewerkt: 5 augustus 2014 door Dexist Reageren
3L1077 Geplaatst: 5 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2014 (bewerkt) Ik wijzig mijn lynchstem nog eens. (als dat mag?)Ik ben nu ergens wel overtuigd dat aron geen weerwolf is, maar ik ben niet zeker of ERRWINS de waarheid spreekt. (Dat hij de ziener is / dat aron en burger is)Daarom verander ik 'm naar super_senne enkel omdat 'ie niet zo actief meespeelt. Bewerkt: 5 augustus 2014 door 3L1077 Reageren
Dexist Geplaatst: 5 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2014 Ik ga een grote gok doen, na de nacht weet ik beter wie ik iig kan vertrouwen. Ik ga mijn lynchstem ook veranderen, ik zet mijn lynch op SPACYCOLOURS(reden zie hier boven) Reageren
ERRWINS Geplaatst: 5 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2014 Mijn definitieve stemmen: Ik lynch SpacyColours omdat hij iedereen tegen elkaar opzet zodat er verwarring komt. Ik verkies Dexist als burgemeester aangezien aron24 er afstand van heeft gedaan en Dexist serieus met het dorp en zijn bewoners bezig is. Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 5 augustus 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 5 augustus 2014 (bewerkt) Er ging een rilling door het publiek terwijl de laatste schep zand op het graf van de burgemeester wordt gegooid. Voor velen inwoners is de dood van hun geliefde burgemeester nog moeilijk te bevatten. Al sinds jaar en dag was hij de burgemeester van het dorp. Onder zijn leiding is er Democratie gekomen in het dorpje Wakkerdam, al had de burgemeester bij een gelijke stand wel altijd de doorslaggevende stem. Zo werd het dus voor de inwoners van Wakkerdam een erg moeilijke dag, al was een enkeling blij met de dood en zagen ze nu de kans schoon om de nieuwe burgemeester te worden. Die middag probeerde Aron gelijk te profiteren van de dood van de burgemeester door zichzelf naar voren te schuiven als burgemeester. Maar omdat vele nog niet echt over de dood van de oude burgemeester waren reageerde ze dit af op Aron. Ook krijg hij de schuld van de vermissing van Jaszpehr (spelers 10). Maar toen Jaszpehr die middag gewoon het dorp in kwam wandelen bleek dit een valse beschulding te zijn van Eliott. ERRWINS was dan de eerste die vertrouwen had in Aron en stemde op hem. Iets wat ook hem veel verbaasde reacties opleverde. Je kon dus wel merken dat er veel spanningen waren in het dorp. Ook SpacyColours maakte zichzelf verdacht door te pas en te onpas onzin te zeggen, niet dat we iets anders van hem gewend zijn. Ook werd er die dag voor de burgemeester gestemd. Sommige stelden Dexist voor als nieuwe burgemeester, andere Eliott. Maar het over grote deel besloot toch dat ERRWINS de perfecte kandidaat was om burgemeester te worden. Zo werd hij gekozen als nieuwe burgemeester en kwam er een groot feest. Nadat dit feest afgelopen was begonnen ze aan het offerfeest. Hierbij besloten ze uiteindelijk om Aron te offeren. ERRWINS probeerde dit nog te veranderen door zijn ware identiteit kenbaar te maken, maar dit mocht niet baten. (ERRWINS, die stiekem een relatie met Aron had, kon dit niet aan en besloot zelfmoord te plegen.) Die avond hadden de wolven ook door dat ze goed in de gaten werden gehouden. Gewoon een kamer insluipen en de persoon in bed vermoorden zal niet zo makkelijk meer gaan omdat niemand een oog dicht zal doen. Daarom bedachten de wolven een ander plan. Ze spande een ijzerdraadje voor het huis van SpacyColours en lieten vervolgens het brandalarm afgaan in de stad. Toen SpacyColours, wapens met een geweer, de deur uit rende ging het ijzerdraadje door zijn keel. Maar Spacy had nog net één kans om een schot te lossen op de menigte. Hij raakte hierbij Cabyon die op slag dood was. Lynch: Aron -> Burger Geliefde: ERRWINS -> Ziener Lunch: SpacyColours -> Jager Jagersschot: Cabyon -> Burger Klaagmuur: 'SpacyColours is wolf!' Oké, van de 15 spelers zijn er nog maar 11 over :o. En er zijn nog 3 wolven in het spel en een welp. Vandaag moeten jullie weer voor een nieuwe burgemeester stemmen omdat ERRWINS overleden is. Bewerkt: 5 augustus 2014 door Crazy-Ghost Reageren
Dexist Geplaatst: 5 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2014 1. aron24 2. KaiSkillzz 3. super_senne 4. SpacyColours 5. ERRWINS 6. Dexist 7. Bierbuikje 8. AXIO 9. 3L1077 10. Jaszpehr 11. GTA5BOY 12. Votair 13. Cabyon 14. DeJarnoxD 15. _Night-Men_ Dit is nu de stand van zaken. Jongens er zijn grove fouten gemaakt. We moeten nu goed gaan opletten. 1/3 van ons is nu wolf! Reageren
3L1077 Geplaatst: 5 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2014 We hebben onze kansen op het vinden van de wolven wel vergroot, in de plaats van verkleind... Ik wil dat iedereen die geen wolf is hier "onschuldig" schrijft, en iedereen die wél wolf is, hier "schuldig" schrijft. Da's voor iedereen wel wat makkelijker Reageren
Dexist Geplaatst: 5 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2014 Haha, welk woordje schrijf je zelf op 3L1077 ? Reageren
Votair Geplaatst: 5 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2014 (bewerkt) Ik stem op Dexist als burgemeester. Hij heeft grote macht en hij is te vertrouwen. Bewerkt: 5 augustus 2014 door Votair Reageren
Together Geplaatst: 5 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2014 Denken moet je niet, weten moet je Reageren
3L1077 Geplaatst: 5 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2014 (bewerkt) Denken moet je niet, weten moet je Ik wéét dat ik te vertrouwen ben. Zo beter? Bewerkt: 5 augustus 2014 door 3L1077 Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 5 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2014 Schuldig of onschuldig? That's the question. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.