ERRWINS Geplaatst: 9 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2014 Die missie is free-aim, alleen blijft de gun wel in aim-modus. Je hoeft alleen maar te schieten en te richten op de tegenpartij. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.PhoeniX. Geplaatst: 9 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2014 Vroeger, toen ik nog vaak GTA LCS speelde, gebruikte ik vaak de Auto-Aim. Maar het vervelende was, je kon alleen maar op mensen richten, en niet op tankstations, auto's en motors. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 9 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2014 Geen van beide! :o Heb je ooit een gele Greenwood gezien? Dat vind ik niet echt geel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froodooo Geplaatst: 9 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2014 Meer groenig, inderdaad. Ik moet overigens wel zeggen dat ik eerst iets anders dan 'geel' las... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst: 9 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2014 Meer groenig, inderdaad. Ik moet overigens wel zeggen dat ik eerst iets anders dan 'geel' las... Bij jou stond er zeker een 'I' in plaats van de tweede 'e' Of zit ik fout? Ontopic: Ga, maar zo maar eens de bankoverval proberen te halen. Die heb ik nog steeds niet gehaald. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 9 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2014 Nou, we zouden natuurlijk de verschillende kleuren van het visuele spectrum kunnen afgaan (wat niet hoeft, want dat heb ik net gedaan, in mijn mening lijkt het Citrien te zijn), maar het handigste zou dan natuurlijk zijn om er een groene Greenwood naast te plaatsen. Natuurlijk kan het niet anders zijn dan dat ik alle kleuren Greenwood's kan vinden, op een groene na. Op een zijnoot: blijkbaar gebruikt de Greenwood in SA hetzelfde model als dat van VC, maar dan geretextured om er anders uit te zien. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 9 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2014 Waar ik meer op doelde, was dat de Greenwood niet zo geel is als de 'supercars'. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.PhoeniX. Geplaatst: 10 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2014 Oke, deze discussie gaat helemaal nergens over En het is waar, de Greenwood is heeft helemaal geen gele variant, want ik had maar wat gegokt. Ennuh... deze discussie mag wel gestopt worden, want het heeft helemaal geen zin om verder te discussiëren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst: 10 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2014 (bewerkt) Oke, deze discussie gaat helemaal nergens over En het is waar, de Greenwood is heeft helemaal geen gele variant, want ik had maar wat gegokt. Ennuh... deze discussie mag wel gestopt worden, want het heeft helemaal geen zin om verder te discussiëren. En dat bepaal jij? Plus dat deze discussie al 20 uur stil ligt. OT: Zo, maar weer eens bloedbad aanrichten in de game. Massamoord op agenten, heb er al weer zin in. Bewerkt: 10 december 2014 door aron24 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 12 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2014 Wat een gezeik over de kleur van een auto... OT: weet je wat lachen is? De loop van een tank naar achter draaien en blijven schiet. *gratis nitro* Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 12 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 december 2014 OT: weet je wat lachen is? De loop van een tank naar achter draaien en blijven schiet. *gratis nitro* Jep, dat gebruiken speedrunners ook altijd in de missie Sir, yes Sir. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 14 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2014 OT: weet je wat lachen is? De loop van een tank naar achter draaien en blijven schiet. *gratis nitro* Jep, dat gebruiken speedrunners ook altijd in de missie Sir, yes Sir. Dat deed ik altijd met de Rhino. ;v Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RUBENN Geplaatst: 21 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2014 Gisteren Vice City weer op iOS gedownload, blijft leuk Wat me wel opviel is dat de voertuigen véél soepeler rijden dan op de OSX (Mac) versie. Op OSX zijn de voertuigen een stel stijve harken, en sturen vrij gevoelig. Op iOS kan je zowaar driften met verschillende voertuigen ^^ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.PhoeniX. Geplaatst: 21 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2014 Ik vind het wel stom dat je in GTA Vice City niet kan zwemmen, eigenlijk is dat te onrealistisch. Want je verwacht wel dat een stoere boy zoals: Tommy Vercetti, wel minimaal een A-Diploma heeft, en kan zwemmen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RUBENN Geplaatst: 21 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2014 Beetje jammer, maar ik kan ermee leven Daarnaast, als een 'simpele' toevoeging als zwemmen toegevoegd zou worden, zou Vice City aardig aangepast moeten worden. De stad is nu niet gemaakt om de speler te laten zwemmen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.