Dutchy3010 Geplaatst: 21 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 december 2014 Valt wel mee hoor. Er zijn ook mods die je laten zwemmen (bijvoorbeeld: http://www.gtainside.com/en/download.php?do=detail&cat=29&id=53299), dus dan kan Rockstar het zeker! En in VCS kon het ook... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Matthias1999 Geplaatst: 22 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2014 Hoe heb ik dit nou dan weer voor elkaar gekregen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.PhoeniX. Geplaatst: 22 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2014 Simpel. Of je sprong over een schans heen met de auto, zodat de auto op die gebouw landde. Een andere optie: Je reed met die auto een gebouw op, je sprong uit die auto en bleef haken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 22 december 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 december 2014 Volgens mij was het een retorische vraag, bountyskull Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Matthias1999 Geplaatst: 22 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2014 Het was inderdaad een retorische vraag. Ik vond het wel grappig dat mijn auto niet naar beneden viel maar bleef staan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
herobriner007 Geplaatst: 31 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2014 Hoe gaat het vliegen trouwens (als je dat al hebt uitgeprobeerd)? Missies als Dildo Dodo zijn (alleszins in mijn herinneringen) een nachtmerrie geweest op de PS2, kan me niet voorstellen wat dat op een tablet/smartphone moet zijn. Easy. Heb Vice City al 31 keer uitgespeeld tot 100% op me telefoon. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.PhoeniX. Geplaatst: 31 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2014 Man, man zo vaak al! Ik heb GTA Vice City geen 1 keer uitgespeeld. En ik heb die zogenaamde missie "Dildo Dodo" nog nooit gedaan, aangezien ik vliegtuigen besturen super lastig vind in de GTA III era. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dastard Geplaatst: 31 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2014 Man, man zo vaak al! Ik heb GTA Vice City geen 1 keer uitgespeeld. En ik heb die zogenaamde missie "Dildo Dodo" nog nooit gedaan, aangezien ik vliegtuigen besturen super lastig vind in de GTA III era. Hoe kun je nu Vice city nog niet uitgespeeld hebben? Er zijn 3 missies die écht met vliegen hebben te maken en Bombs Away! kun je doen door te landen met je vliegtuigje en ze omver te rijden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 31 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2014 Heb Vice City talloze keren uitgespeeld maar die 3 vlieg missies lieten mij altijd ragen. :v Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 31 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2014 Ik vond de vliegmissies juist één van de leukere missies. :$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
herobriner007 Geplaatst: 31 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2014 Dat ik het zo vaak komt, komt doordat VC niet lang duurt. Misschien 20 uur tot 100% met perfecte stats en alle special vehicles. En het komt omdat vorig jaar op vakantie onwetend een hittegolf kwam... iedere dag 30º... dus bleef ik veel binnen bij de Airco Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dastard Geplaatst: 31 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2014 Ik vond de vliegmissies juist één van de leukere missies. :$ Heb Vice City talloze keren uitgespeeld maar die 3 vlieg missies lieten mij altijd ragen. :v Ik heb overlaatst Vice City nog eens uitgespeeld op de PC, maar ik kan me niet herinneren dat de controls een hel waren op de PS2.. Het feit dat key 9 omlaag gaat en 6 omhoog is gewoon een marteling Dildo Dodo is dan nog te doen omdat ie wat meer bestuurbaar is. De RC-Planes zijn zo onbestuurbaar.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 31 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2014 Ik zet mijn instellingen altijd op de numpad. Num 1 en 3 zijn links en rechts, en Num - en + zijn dalen en opstijgen. Dit werkt voor mij perfect Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dastard Geplaatst: 31 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2014 Ik zet mijn instellingen altijd op de numpad. Num 1 en 3 zijn links en rechts, en Num - en + zijn dalen en opstijgen. Dit werkt voor mij perfect Ik heb gewoon pijltje naar boven gebruikt om "gas" te geven, en de numpad keys om te sturen. Werkte perfect bij Dildo Dodo maar niet bij Bombs Away! Heb dan gewoon Bombs Away! gedaan als volgt: vliegtuigje landen en ze gewoon omver rijden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 31 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2014 Bombs Away! heb ik altijd volgens intentie van Rockstar gespeeld, en nooit meer dan één vliegtuigje nodig gehad Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.