Guardian1980 Geplaatst: 12 april 2015 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2015 Ik moet SA nog steeds 100% uitspelen Ik ook. Mijn PC-versie bleek een bug te hebben, ik kon niet alle snaps maken, daarom was de 100% sowieso al gedoemd. Ik ben nu bezig met de Xbox 360-versie, hopelijk lukt het me daar wel om de 100% te halen. Een groot verschil tussen PC en PS2 zit in Amphibious Assault. Met een kleine increase in je lung capacity kun je die missie al halen, maar op de PC heb je echt 100% lung capacity nodig. Hoelang duurt het ongeveer om dat te verkrijgen? Alle Oysters verzamelen kan ik nog niet, want CJ verzuipt bij 3/4 van de Oysters omdat ze te diep zitten. Ik had op de PC juist helemaal geen moeite om alle oysters te verzamelen, terwijl het me met de controller op de 360 juist meer moeite kost. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 13 april 2015 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2015 Hebben wij hetzelfde spel gespeeld Guard? Ahja toen ik het spel op de PS2 speelde voor het eerst, bleek ik ook de bug te hebben dat er een snap mistte. 94% en er dan achterkomen dat je de 100% niet ging kunnen halen, was even FLINK balen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
herobriner007 Geplaatst: 13 april 2015 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2015 Hebben wij hetzelfde spel gespeeld Guard? Ahja toen ik het spel op de PS2 speelde voor het eerst, bleek ik ook de bug te hebben dat er een snap mistte. 94% en er dan achterkomen dat je de 100% niet ging kunnen halen, was even FLINK balen Daarom doe ik altijd alle mogelijke side-missies voor Big Smoke (missie) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 13 april 2015 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2015 Krijg je geen wanted level als je Los Santos verlaat dan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
herobriner007 Geplaatst: 13 april 2015 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2015 Jawel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 13 april 2015 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2015 Is het voltooien van de Snaps zo eenvoudig met 4 sterren achter je aan? Ik kan het me niet voorstellen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 13 april 2015 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2015 Precies, ze zijn makkelijk te vinden wanneer het donker is, maar wanneer de lucht rood en blauw kleurt van de zwaailichten, wordt dat toch een ander dingetje. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
herobriner007 Geplaatst: 13 april 2015 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2015 Ik heb SA al zo vaak uitgespeeld dat ik de Oesters en snsps etc uit mijn hoofd ken xD. Er is ook een plek van waar je +-10 snapshots kan nemen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 26 april 2015 Rapport Share Geplaatst: 26 april 2015 Ik heb het daten in SA nooit echt leuk gevonden, deed het eigenlijk ook nooit. Vandaag maar wee eens geprobeerd, en het was nog erger dan ik me herinnerde; zoals CJ en Denise elkaar aankeken in de Cluckin' Bell, echt lachwekkend. Maar goed, je moet wat over hebben om de extra's te krijgen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froodooo Geplaatst: 27 april 2015 Rapport Share Geplaatst: 27 april 2015 Die rare blikken kan ik me dan ook wel weer enigszins voorstellen. Wie gaat er immers op date in een fastfood-restaurant? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RUBENN Geplaatst: 27 april 2015 Rapport Share Geplaatst: 27 april 2015 Met Denise naar The Green Bottles (om de hoek) gaan is veel makkelijker En die rare blikken, niet echt romantisch... Vooral Katie kan er wat van Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 27 april 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 april 2015 Die rare blikken kan ik me dan ook wel weer enigszins voorstellen. Wie gaat er immers op date in een fastfood-restaurant? Is het te min voor je Yord Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froodooo Geplaatst: 27 april 2015 Rapport Share Geplaatst: 27 april 2015 Is het te min voor je Yord Ik geef inderdaad de voorkeur aan een ietwat luxere setting, zoals Caligula's Palace. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.PhoeniX. Geplaatst: 27 april 2015 Rapport Share Geplaatst: 27 april 2015 In GTA SA had ik werkelijk ook nog nooit gedatet, hoogstwaarschijnlijk kwam het doordat ik het niet zo leuk en toepasselijk vond. En als je 40% had bij sommige vriendinnen, kon je seks hebben. Euh tja, ik hoef dat gekreun niet aan te horen... :$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 28 april 2015 Rapport Share Geplaatst: 28 april 2015 Heb het altijd wel een komische feature gevonden. Irritant als je ongewenst werd gebeld door Denise als je nét even langs Los Santos reed (ik heb vaak een te groot geweten om die dates af te slaan), maar het kan wel helpen om aan toffe spulletjes en voordelen te komen. Ik weet nog wel dat ik een hele tijd lang praktisch alleen maar in en rondom El Quebrados rondhing, om met Barbara te daten en de Cop Uniform te bemachtigen. Kwam dus ook een stukje role-playing bij kijken, en als ik er zo aan terugdenk moet ik toegeven dat dat haast de leukste tijden waren die ik heb beleefd in San Andreas. Dat zo´n klein stukje map me op die manier uren heeft weten te vermaken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.