Jump to content

GTA San Andreas - Random Chat

Dutchy3010

Recommended Posts

Ik moet SA nog steeds 100% uitspelen :-(

Ik ook. Mijn PC-versie bleek een bug te hebben, ik kon niet alle snaps maken, daarom was de 100% sowieso al gedoemd. Ik ben nu bezig met de Xbox 360-versie, hopelijk lukt het me daar wel om de 100% te halen.

Een groot verschil tussen PC en PS2 zit in Amphibious Assault. Met een kleine increase in je lung capacity kun je die missie al halen, maar op de PC heb je echt 100% lung capacity nodig. Hoelang duurt het ongeveer om dat te verkrijgen? Alle Oysters verzamelen kan ik nog niet, want CJ verzuipt bij 3/4 van de Oysters omdat ze te diep zitten.

Ik had op de PC juist helemaal geen moeite om alle oysters te verzamelen, terwijl het me met de controller op de 360 juist meer moeite kost.

Delen op andere websites

• Reacties 656
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Dutchy3010

71

• ERRWINS

55

• VeryRealGirl

54

• .PhoeniX.

51

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hebben wij hetzelfde spel gespeeld Guard? :cab: Ahja toen ik het spel op de PS2 speelde voor het eerst, bleek ik ook de bug te hebben dat er een snap mistte. 94% en er dan achterkomen dat je de 100% niet ging kunnen halen, was even FLINK balen :7

Delen op andere websites

Hebben wij hetzelfde spel gespeeld Guard? :cab: Ahja toen ik het spel op de PS2 speelde voor het eerst, bleek ik ook de bug te hebben dat er een snap mistte. 94% en er dan achterkomen dat je de 100% niet ging kunnen halen, was even FLINK balen :7

Daarom doe ik altijd alle mogelijke side-missies voor Big Smoke (missie)

Delen op andere websites

• 2 weken later...

Ik heb het daten in SA nooit echt leuk gevonden, deed het eigenlijk ook nooit. Vandaag maar wee eens geprobeerd, en het was nog erger dan ik me herinnerde; zoals CJ en Denise elkaar aankeken in de Cluckin' Bell, echt lachwekkend. Maar goed, je moet wat over hebben om de extra's te krijgen.

Delen op andere websites

In GTA SA had ik werkelijk ook nog nooit gedatet, hoogstwaarschijnlijk kwam het doordat ik het niet zo leuk en toepasselijk vond.

En als je 40% had bij sommige vriendinnen, kon je seks hebben. Euh tja, ik hoef dat gekreun niet aan te horen... :$

Delen op andere websites

Heb het altijd wel een komische feature gevonden. Irritant als je ongewenst werd gebeld door Denise als je nét even langs Los Santos reed (ik heb vaak een te groot geweten om die dates af te slaan), maar het kan wel helpen om aan toffe spulletjes en voordelen te komen. Ik weet nog wel dat ik een hele tijd lang praktisch alleen maar in en rondom El Quebrados rondhing, om met Barbara te daten en de Cop Uniform te bemachtigen. Kwam dus ook een stukje role-playing bij kijken, en als ik er zo aan terugdenk moet ik toegeven dat dat haast de leukste tijden waren die ik heb beleefd in San Andreas. Dat zo´n klein stukje map me op die manier uren heeft weten te vermaken. :puh:

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...