Davedavy Geplaatst: 17 januari 2015 Rapport Geplaatst: 17 januari 2015 Ik weet niet wat ik van dit spel moet denken. Even wachten op Gameplay videos. Reageren
Dastard Geplaatst: 17 januari 2015 Rapport Geplaatst: 17 januari 2015 Hoop echt dat ze er iets van maken. Het feit dat ze al micro-transactions naar de deur wezen is al een teken van goede designfilosofie! Verwacht binnenkort wel wat meer info hoor. Hopelijk blijft hun release-window 2015! PS: een game die ze ook nog mogen rebooten zoals deze, is Zoo Tycoon. Wat er met Microsoft aan de hand is om een pc-franchise over te brengen naar de Xbone is beyond reason voor mij hoor Reageren
Froodooo Geplaatst: 18 januari 2015 Rapport Geplaatst: 18 januari 2015 (bewerkt) PS: een game die ze ook nog mogen rebooten zoals deze, is Zoo Tycoon. +1Een game die ik ook blind aan zou schaffen! Bewerkt: 18 januari 2015 door Froodooo Reageren
KoningJesper Geplaatst: 18 januari 2015 Rapport Geplaatst: 18 januari 2015 (bewerkt) Ja die speelde ik vroeger, was best wel leuk/grappig Bewerkt: 18 januari 2015 door KoningJesper Reageren
myron.b Geplaatst: 6 maart 2015 Rapport Geplaatst: 6 maart 2015 Ik weet niet wat ik van dit spel moet denken. Even wachten op Gameplay videos. Gameplay video staat online: https://www.youtube.com/watch?v=nzgAhPffWsM&t=51 Graphics hadden van mij persoonlijk wel wat beter mogen zijn. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 6 maart 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 6 maart 2015 Nothing more to say. Reageren
Davedavy Geplaatst: 7 maart 2015 Rapport Geplaatst: 7 maart 2015 Het ziet er slechter uit dan RCT3 Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 7 maart 2015 Rapport Geplaatst: 7 maart 2015 (bewerkt) Eh, tja.... Ik speel al helemaal geen Rollercoaster Tycoon, maar de graphics daarvan zijn nogal lachwekkend... GTA III is zelfs grafisch nog stukken beter, terwijl die game al bijna 14 jaar oud is. Maaruh, ik ben toch niet van plan om deze game te kopen. Bewerkt: 7 maart 2015 door bountyskull_10 Reageren
GolfG60 Geplaatst: 7 maart 2015 Rapport Geplaatst: 7 maart 2015 Tot 0:14 dacht ik, dat valt grafisch toch wel reuze mee, maar wat ik erna zag viel smerig tegen. Het ziet eruit als RCT3, maar dan lichtjes opgepoetst, maar ik ben wel van mening dat RCT het niet van het grafische hoeft te hebben. Toegegeven, het wel wat mooier mogen zijn maar van de andere kant, is het een lichtpuntje voor mensen met geen goeie pc's dat ze nog een recente game kunnen spelen. Reageren
Davedavy Geplaatst: 7 maart 2015 Rapport Geplaatst: 7 maart 2015 Ach.. Games die graphics kei goed uitzien in trailers en waar iedereen zich vaak op verheugt vallen vaak reuzen tegen. Wie weet is het hier andersom. Wie weet.. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 7 maart 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 7 maart 2015 Hoofdpost ff ge-update. Atari is dus blijkbaar van maker verwisseld. Het is nu Area 52 ipv Pipeworks. Pipeworks leek echter veel belovend, maar volgens mij heeft Area 52 het helemaal verneukt. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 12 augustus 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 12 augustus 2015 Eeeeeen er is weer een nieuwe screenshot met wat nieuws heur! Het oude Als doel hebben de makers van Roller Coaster Tycoon World zichzelf gesteld om vooral heel veel van van de nostalgische gevoelens uit de eerdere delen mee te nemen. Om te beginnen bijvoorbeeld het uiterlijk. De game ziet er dan ook weliswaar prachtig uit in Full HD, maar ondertussen herken je ook veel elementen van vroeger, zoals de glijbaan hieronder. Datzelfde geldt overigens voor heel veel zaken die je vermoedelijk nog wel kent. Aan de andere kant is alles wat met bouwen te maken heeft verbeterd. Denk bijvoorbeeld aan het neerleggen van een pad. Vroeger moest dit stukje voor stukje en kon dit ook alleen in rechte lijnen. Nu kan het met een cirkel en van punt naar punt. Ditzelfde geldt voor achtbanen en andere attracties waarbij je de kans krijgt om zelf zaken aan te passen. De mogelijkheden zijn echter nog groter dan dat. Je kunt namelijk nu zelf met een ontwerpprogramma dat gebruikmaakt van Unity je eigen aankleding maken. Een ander groot voordeel is dat bruggen, verhogingen en verlagingen automatisch worden gebouwd. Dat betekent dat vanaf nu iedere achtbaan die je bouwt ook direct geplaatst kan worden wanneer een weg in de weg zit. Delen met vrienden Stel, je hebt een enorm tof park met een bijzonder thema en je bezoekers merken dit niet eens. Dan raak je daar vermoedelijk aardig gefrustreerd van. Gelukkig zijn de bezoekers in Roller Coaster Tycoon World een stuk oplettender. Speciale thema’s in je park zullen ook bijzondere mensen aantrekken. In het geval van een western-thema zullen er bijvoorbeeld veel cowboys door je park lopen. Een prachtige verbetering, zeker omdat je werk nu echt gewaardeerd wordt. Geen losse missies meer Het is misschien wel de grootste verandering in Roller Coaster Tycoon World; geen losse missies meer. Net als in bijvoorbeeld The Sims ben je vanaf het begin bezig met één park. Dit park zal ook altijd je park blijven en gedurende het spel zullen er voor dit park een aantal missies komen. Meer hierover volgt volgens de makers binnen enkele weken. Zelf vond ik deze nieuwe opzet zeker een verbetering, anderen vonden het echter juist minder. Het zal echt per persoon schelen hoe dit wordt ontvangen. (Nieuwe afbeelding) Roller Coaster Tycoon World is een welkom nieuw deel in een reeks die al lang stil ligt. Veel nieuwe ervaringen maken samen met de nostalgie het spel tot een echte vernieuwing. Iets wat veel spelers hoopten te krijgen en er nu dus daadwerkelijk aankomt. Reageren
Davedavy Geplaatst: 12 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2015 Kijk. Stukken beter dan die screenshots van eerst Reageren
Froodooo Geplaatst: 12 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2015 Dat gaat er inderdaad een stuk op vooruit. Het wordt alleen moeilijk kiezen tussen deze nieuwe RollerCoaster Tycoon en de nieuwe game van Frontier, genaamd Planet Coaster. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.