Jump to content

Rollercoaster Tycoon: World


Ezra24rct3

Recommended Posts

En nog meer nieuws, al is dit niet RCTW gerelateerd, is het toch iets leuks! De officiële RCT3 PC versie is vanaf vandaag in de AppStore voor IOS te verkrijgen! Hij is, op de UI na, exact het zelfde, en nog beter: Géén in app aankopen! :D

RollerCoaster Tycoon® 3 (RCT3) is the classic bestselling PC strategy simulation that now brings the fun of a roller coaster park right to your iPhone or iPad!

With a new mobile-friendly UI, the creativity, depth and sophistication of the classic PC game is all here - with NO in-app purchases.

· Create your ultimate theme park in stunning 3D!

· Let your imagination run free in Sandbox mode.

· Play through all 18 scenarios from the original PC game.

· Watch your guests react to your park as you try to make them happy.

· Happy guests earn you more in-game money to build out your parks even more.

· Design your parks using 5 fun themes: Generic, Spooky, Western, Adventure and Sci-fi.

· See every spine tingling detail with fully controllable cameras.

· Grab a front seat for the ride of your life with the jaw-dropping Coaster Cam.

· Cope with challenging objectives, changing weather patterns and enjoy beautiful vistas, sunsets, moonlight, and more.

https://appsto.re/nl/022h8.i'>Voor €4,99 is hij verkrijgbaar in de IOS AppStore!

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 114
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Ezra24rct3

    31

  • Froodooo

    12

  • Nyltje

    11

  • KoningJesper

    10

Lol, RCT op een Ipad of Iphone, mja nou ik blijf liever bij de PC versie.

Ik ben overigens wel erg benieuwd naar RCTW, in het verleden ben ik altijd groot fan geweest van de RCT games; het is gewoon een spel voor tussendoor. Zoiets moet je niet constant spelen, gewoon af en toe even :)

Ik ben iig erg benieuwd naar RCTW!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Release is 10 december 2015! :Y

Ook is bekend gemaakt dat er word gewerkt aan een Mac versie, al zal deze later komen dan de Windows versie. Als je de game pre-orderd krijg je BETA Acces. :) Helaas zijn de Minimum en Recommended Specs nog steeds niet bekend. :(

Bewerkt: door ezra24rct3
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...



Geweldig dit! Hoe je de paden en achtbanen kunt maken, dat de bezoekers eindelijk zien hoe mooi je park i.p.v. dat je heel veel moeite voor een mooi park, maar dat het toch geen nut heeft. Ik vond dit filmpje echt geweldig om te zien!

Ik zag alleen 1 minpuntje, ik vond de bezoekers nogal onrealistisch lopen, sommige liepen zelfs naar rechts terwijl hun benen naar voren lopen.

Ik hoop dat je nu ook beter achtbanen kan synchroniseren. Net als bijvoorbeeld in het echt in de Efteling Joris en de Draak, dat is een wedstrijd tussen 2 achtbanen die tegelijk vertrekken.


Een uur lang RCT World! :D (kijk verder op het kanaal voor meer)


Echt geweldig dit, hier zie je echt groene gedeeltes waar zeg maar omgevings dingen staan.

Ik heb er zin in! :D Bewerkt: door Nyltje
Link to comment
Delen op andere websites

Het is ook niet voor iets een Alpha build, hé! :puh:

Zit er over te denken om een pre-order te plaatsen, al zit ik wat krap bij kas nu, vooral met BO3 en AC: Syndicate die komen... :( Misschien dat ik nog wat kan regelen, anders moet ik wachten tot er een crack is en ik hem illegaal kan downloaden.

Bewerkt: door ezra24rct3
Link to comment
Delen op andere websites

Dat laatste vind ik totaal geen optie, Ezra. Deze game ga ik zeker kopen! Ik houd sinds kleins af aan al van Theme Parks bouwen: Rollercoaster, Theme Park World, Jurassic Park Operation Genesis etc. Deze game komt alleen voor de PC? Ik ga eens meer dingen uitzoeken. Maar kopen ga ik hem zeker.

Moet momenteel keuzes gaan maken tussen: Nieuwe tv, auto of nieuwe pc? :o

Specificaties op Minimum voor Rollercoaster Tycoon World volgens Steam:

21aiqes.png

Bewerkt: door NickOwnage
Link to comment
Delen op andere websites

Moet momenteel keuzes gaan maken tussen: Nieuwe tv, auto of nieuwe pc? :o

Ik zou iig een TV als laatste prioriteit nemen. Tegenwoordig kan je al vaak gewoon (digitale) tv op je pc kijken, dat doe ik nu ook altijd.

Mijn OS van deze oldtimer is nog Vista, dus dat wordt hem denk ik niet voor mij :(

Link to comment
Delen op andere websites

Het is ook niet voor iets een Alpha build, hé! :puh:

Ow dat wist ik niet. :puh:
Zit er over te denken om een pre-order te plaatsen, al zit ik wat krap bij kas nu, vooral met BO3 en AC: Syndicate die komen... :( Misschien dat ik nog wat kan regelen, anders moet ik wachten tot er een crack is en ik hem illegaal kan downloaden.

Jij RCT World cracken??!! Dat had ik niet zien aankomen! :O Crack dan die andere games die je wilt, maar RCT had ik niet zien aankomen.

En ik maar een Mac kopen :(

Ha! Ik snap echt niet wrm je een Mac zou kopen, okay je kan zogenaamd goed photoshoppen en editten, maar dat kan ook op een Windows laptop van 1500 euro, maar dat niet alleen, ook goed gamen.. Bewerkt: door Nyltje
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...