FireFighter Geplaatst: 11 november 2015 Rapport Geplaatst: 11 november 2015 Ziet er leuk uit. Reageren
NicolaB Geplaatst: 11 november 2015 Rapport Geplaatst: 11 november 2015 Ziet er mooi uit. Mrja, geen hekje bij water. Nu kunnen peeps blikjes in de water gooien en moet ik extra guards inhuren om ze boetes van 100 euro te geven. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 11 november 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 11 november 2015 Mrja, geen hekje bij water. Nu kunnen peeps blikjes in de water gooien en moet ik extra guards inhuren om ze boetes van 100 euro te geven. Of ze springen er in en verdrinken. Reageren
NicolaB Geplaatst: 11 november 2015 Rapport Geplaatst: 11 november 2015 Mrja, geen hekje bij water. Nu kunnen peeps blikjes in de water gooien en moet ik extra guards inhuren om ze boetes van 100 euro te geven. Of ze springen er in en verdrinken. Ja, al zijn het nu nog wel geesten. Kunnen die ook blikjes gooien? Een negatiever filmpje: zitten toch punten in waarvan ik denk "mwah dat kan beter in een beta, die over een kleine tijd al uit moet zijn" Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 11 november 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 11 november 2015 Daarom is het ook een BETA, hé. Reageren
Froodooo Geplaatst: 11 november 2015 Rapport Geplaatst: 11 november 2015 RollerCoaster Tycoon World heeft al meerdere kritieken gekregen, waaronder de uitermate teleurstellende graphics een tijde geleden. Die zijn nu deels opgepoetst, maar het laat mij twijfelen aan de uiteindelijke kwaliteit van de rest van het spel. Ik vrees het ergste... Reageren
FireFighter Geplaatst: 12 november 2015 Rapport Geplaatst: 12 november 2015 RollerCoaster Tycoon World heeft al meerdere kritieken gekregen, waaronder de uitermate teleurstellende graphics een tijde geleden. Die zijn nu deels opgepoetst, maar het laat mij twijfelen aan de uiteindelijke kwaliteit van de rest van het spel. Ik vrees het ergste... Het filmpje laat wel een totaal andere kant zien. Hij heeft veel punten waarin ik hem gelijk geef, dus ik zit nu toch te twijfelen.. Reageren
moechy Geplaatst: 15 november 2015 Rapport Geplaatst: 15 november 2015 Te bedenken dat RCT World ook al 3 verschillende makers gehad heeft op een jaar tijd . Planet coaster is geloof ik wel een enorme concurrent en een grote kanshebben op succes, aangezien dat ook gemaakt door Frontier (makers van vorige RCT games). Ik weet het nog niet goed wat ik er van moet vinden.. Reageren
Visser23 Geplaatst: 2 januari 2016 Rapport Geplaatst: 2 januari 2016 Ben echt benieuwd naar deze game. Het duurt gelukkig niet lang meer! De prijzen staan ook al op Steam, trouwens. Rollercoaster Tycoon World: €45,99 Rollercoaster Tycoon World Deluxe Edition: €54,99 Rollercoaster Tycoon World Ultimate Bundle: €69,99 Welke gaan jullie halen? Reageren
Dexist Geplaatst: 2 januari 2016 Rapport Geplaatst: 2 januari 2016 Ik wil nog even wachten totdat Planet Coaster ook uit is en beslis dan welke ik ga kopen; Planet Coaster lijkt mij ook gaaf namelijk. Bij de deluxe editie zit ALLE KENMERKEN VAN DE STANDARD EDITION, PLUS: Extra mascotte: maak indruk op je bezoekers met de klassieke 'panda'-mascotte van de RCT-franchise. Digitale kunstboek: een prachtig ontworpen kunstboek dat het verhaal achter de RCTW-vormgeving illustreert, evenals de parkonderdelen van concept tot implementatie in het spel. 2 extra kaarten: bouw je droompark verder uit met twee nieuwe exotische kaartpakketten. Extra terreintextures: breng je park tot leven met extra pakketten met terreintextures. Gouden parkingang: breng je bezoekers in verrukking en laat je gouden stijl zien met een exclusief Deluxe Edition-parkingang. Bij de ultimate editie zit ook nog RCT 2 en 3 (+ uitbreidingen) Reageren
moechy Geplaatst: 2 januari 2016 Rapport Geplaatst: 2 januari 2016 Ik wil nog even wachten totdat Planet Coaster ook uit is en beslis dan welke ik ga kopen; Planet Coaster lijkt mij ook gaaf namelijk. Bij de deluxe editie zit ALLE KENMERKEN VAN DE STANDARD EDITION, PLUS: Extra mascotte: maak indruk op je bezoekers met de klassieke 'panda'-mascotte van de RCT-franchise. Digitale kunstboek: een prachtig ontworpen kunstboek dat het verhaal achter de RCTW-vormgeving illustreert, evenals de parkonderdelen van concept tot implementatie in het spel. 2 extra kaarten: bouw je droompark verder uit met twee nieuwe exotische kaartpakketten. Extra terreintextures: breng je park tot leven met extra pakketten met terreintextures. Gouden parkingang: breng je bezoekers in verrukking en laat je gouden stijl zien met een exclusief Deluxe Edition-parkingang. Bij de ultimate editie zit ook nog RCT 2 en 3 (+ uitbreidingen) Maar wie heeft die nu nog niet? Reageren
Dexist Geplaatst: 2 januari 2016 Rapport Geplaatst: 2 januari 2016 Weinig denk ik, al heb ik ze niet op steam, maar nog op een dvdtje Reageren
Froodooo Geplaatst: 2 januari 2016 Rapport Geplaatst: 2 januari 2016 Rollercoaster 1 en 3 heb ik inderdaad ook op een CD/DVD, Nu is het wel zo dat mijn huidige laptop geen CD/DVD-drive meer heeft, dus wat dat betreft zouden digitale versies van eerdere Rollercoaster Tycoon-games voor mij niet direct vervelend zijn. Reageren
Dexist Geplaatst: 2 maart 2016 Rapport Geplaatst: 2 maart 2016 Je kan je eigen draai geven aan het park, zelf dingen ontwerpen etc! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.