Jump to content

Apple


ERRWINS

Recommended Posts

  • Reacties 500
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ERRWINS

    110

  • Davedavy

    71

  • Grand Theft Auto TOM

    69

  • MegaPilot

    52

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik heb wel vaker zo'n soortgelijke klachten gehoord over Vodafone, goed dat zij het dan ook voor hun rekening nemen.

Klopt, nog niet zo gek lang geleden ook op Nu.nl geweest, toevallig kreeg ik toen een dag ervoor de rekening van Vodafone waar ik stijl van achterover viel.

Link to comment
Delen op andere websites

Sinds vorige week vrijdag de iPhone 6 64gb space grey in gebruik, bevalt goed tot nu toe! Enigtse nadeel is dat veel third party apps nog niet geupdate zijn en dus hardwarematig omhoog worden geschaald om het hele scherm te benutten, wat dus nog niet bepaald de 'retina HD' ervaring geeft, bijvoorbeeld met whatsapp en facebook.

Schoonvader heeft de 6 plus 128gb, ook een erg chique apparaat, maar wel erg groot..

Link to comment
Delen op andere websites

Sinds vorige week vrijdag de iPhone 6 64gb space grey in gebruik, bevalt goed tot nu toe! Enigtse nadeel is dat veel third party apps nog niet geupdate zijn en dus hardwarematig omhoog worden geschaald om het hele scherm te benutten, wat dus nog niet bepaald de 'retina HD' ervaring geeft, bijvoorbeeld met whatsapp en facebook.

Schoonvader heeft de 6 plus 128gb, ook een erg chique apparaat, maar wel erg groot..

Dat is weer een klein nadeel t.o.v. Android. Ontwikkelaars moeten hun apps handmatig aanpassen inderdaad, net als bij de iPhone 5 destijds. Alleen zag je bij dat toestel met niet-aangepaste apps een zwarte balk boven en onder. :puh:

Ik sta trouwens op de 270e plaats bij Dixons, dus ik ga komende vrijdag alsnog via de Apple Online Store m'n bestelling doen. Zelfde toestel ook: de iPhone 6 (64 GB) Space Gray. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Naast dat je de iPhone 6 kan opladen in de magnetron blijkt hij ook een buigoptie te hebben:

Ook kan je hem in de blender stoppen waarin hij nog best wel lang heel blijft vergeleken met de andere telefoon:

Deze filmpjes doen me soms best wel pijn, al ook wel grappig om te zien dat zelfs de duurste apparaten niet onkwetsbaar zijn.

Ik zit nu een beetje met de keuze om of een PS4 te kopen of een nieuwe iPhone. Dat eerste heeft mijn voorkeur.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik las het vandaag op NU.nl inderdaad. De reparatiekosten bedraagt 297 euro en dat voor een toestel waar je net 800 euro voor neer hebt geteld. Pijnlijk momentje.

Joriz, why not both? Wordt tijd om die advertentiekosten van het forum te innen en jezelf even lekker te verwennen :)

Link to comment
Delen op andere websites

Om nu naar de serieuze kant van de zaak te gaan: er zijn heel veel berichten van mensen met een 6 Plus welke hun toestel verbogen is van gewoon in een broekzak te zitten. Van een toestel van 800 euro verwacht je dit toch niet...

Zelfs m'n Chinashizzle heeft meer kwaliteit dan dat.

Link to comment
Delen op andere websites

Om nu naar de serieuze kant van de zaak te gaan: er zijn heel veel berichten van mensen met een 6 Plus welke hun toestel verbogen is van gewoon in een broekzak te zitten. Van een toestel van 800 euro verwacht je dit toch niet...

Zelfs m'n Chinashizzle heeft meer kwaliteit dan dat.

Dat komt gewoon doordat de iPhone 6 Plus extreem dun is (7,1 mm) en van aluminium is gemaakt. Dat is erg buigzaam materiaal, zoals je weet. Met zo'n groot toestel moet je dan simpelweg oppassen. Ook bij de iPhone 6 blijkt het probleem voor te komen, echter in beperkte mate. En dan vooral bij degenen die het toestel domweg in hun kontzak steken. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Dat komt gewoon doordat de iPhone 6 Plus extreem dun is (7,1 mm) en van aluminium is gemaakt. Dat is erg buigzaam materiaal, zoals je weet. Met zo'n groot toestel moet je dan simpelweg oppassen.
En waarom vind ik dan niks over een HTC One M8 die gebogen is? Ah, zeker een design waarbij men nagedacht heeft. ;)
Ook bij de iPhone 6 blijkt het probleem voor te komen, echter in beperkte mate. En dan vooral bij degenen die het toestel domweg in hun kontzak steken. :puh:

Hou toch op met je onzin man, het is een designfout. :7

http://forums.macrum...d.php?t=1785905

FRONT pocket. FRONT.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dit ook niet iets wat gebagatelliseerd kan worden, bij de iPhone 4 en antenne probleem zat op het randje.

Dat je moet oppassen voor krassen en vallen etc. is normaal, maar als je ook nog eens moet gaan oppassen omdat ie mogelijk buigt, dan sla ik de iPhone 6 met alle plezier over.

Anders zou ik iedere week een andere moeten hebben...

Als dit echt door het dunne komt, hadden ze het maar niet zo dun moeten maken of steviger.

Bewerkt: door GolfG60
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dit ook niet iets wat gebagatelliseerd kan worden, bij de iPhone 4 en antenne probleem zat op het randje.

Dat je moet oppassen voor krassen en vallen etc. is normaal, maar als je ook nog eens moet gaan oppassen omdat ie mogelijk buigt, dan sla ik de iPhone 6 met alle plezier over.

Anders zou ik iedere week een andere moeten hebben...

Als dit echt door het dunne komt, hadden ze het maar niet zo dun moeten maken of steviger.

:Y

Er zijn trouwens al gevallen bekend dat het bij de gewone 6 ook zo was.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dit ook niet iets wat gebagatelliseerd kan worden, bij de iPhone 4 en antenne probleem zat op het randje.

Dat je moet oppassen voor krassen en vallen etc. is normaal, maar als je ook nog eens moet gaan oppassen omdat ie mogelijk buigt, dan sla ik de iPhone 6 met alle plezier over.

Anders zou ik iedere week een andere moeten hebben...

Als dit echt door het dunne komt, hadden ze het maar niet zo dun moeten maken of steviger.

Ik bagatelliseer ook niks, hè. Maar ik noem gewoon de feiten. Ik weet ook heus wel dat het een designfout is. :puh:

Het is opvallend, maar niks nieuws, dat alle nieuwe generatie iPhones altijd problemen sinds de afgelopen jaren: iPhone 4 met antennagate, iPhone 5 die gebogen uit de verpakking kon komen en iPhone 6 (Plus) die gewoon makkelijk buigt. Dit soort problemen zijn meestal bij de S-variant opgelost. En na een paar maanden trouwens vaak ook wel, maar of dat nu het geval zal zijn durf ik niet te zeggen. Aangezien het aan het design ligt zou Apple moeten gaan kiezen voor ander materiaal. LiquidMetal is voor velen iets dat op het verlanglijstje staat, maar dat zie ik op z'n vroegst pas gebeuren bij de volgende iPhone.

Het is voor mij trouwens niet zo dat ik de iPhone 6 om deze reden oversla. Want niet iedereen heeft dit en het is nog altijd een kwestie van voorzichtig zijn. En dat ben ik, dus ik verwacht geen problemen te krijgen. Mocht dat wel het geval zijn, dan zal Apple ongetwijfeld een oplossing hebben daarvoor. Bijvoorbeeld een gratis vervangende toestel. :puh:

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...