Dexist Geplaatst: 20 december 2014 Rapport Geplaatst: 20 december 2014 Lekker veel licht bij ons! Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 20 december 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 20 december 2014 GTA IV Beta Map: Het is denk ik meer een kaart die de fans hebben samengesteld op basis van de eerste trailers, er was toen eventjes een kaart te zien in een voertuig. Mooi kaartje (niet echt een kaart, maar kom) van de Hawaïaanse eilanden: Reageren
Sublime Geplaatst: 20 december 2014 Rapport Geplaatst: 20 december 2014 Nou, Mercator is voor mij niet de "normale" kaart, dat is voor mij deze: Hmm, volgens mij is het de zelfde kaart zelfs; alleen is de mijne wat meer horizontaal samengeperst.Klopt ooit is bepaald dat noorden het noorden is en die kant boven aan moet staan maar het kan inderdaad net zo goed andersom. Over anders gecentreerde kaarten gesproken; [foto] Kwam ik tegen op vakantie in IJsland op het Keflavik Airport. IJsland is hierin het middelpunt (wat logisch is voor dat vliegveld, maar toch ziet er wel leuk uit) En als je daar land zal je juist denken dat je in the middle of nowhere bent beland. Zeker omdat je eerst ook nog over een lege snelweg naar de hoofdstad moet rijden voordat je huizen ziet! Reageren
Sublime Geplaatst: 20 december 2014 Rapport Geplaatst: 20 december 2014 Ik heb nog wel wat leuke videos om te delen: (de tijdkaart) Vandaag weer nieuwe video uitgebracht en deze gast maakt het leuke video's over landverdeling Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 20 december 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 20 december 2014 Bedankt voor het melden! Ben al een tijdje op hem geabonneerd, is een gelijkaardig kanaal aan CGP Grey, maar dan met iet wat meer focus op landen en hun politiek/economische/territoriale... eigenschappen en disputen. Een aanradertje voor iedereen met een gelijkaardige passie trouwens! Upload wel niet te vaak. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 21 december 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 21 december 2014 Gelijkaardig kaartje aan hetgene dat ik van LA postte enkele dagen terug, maar dan ditmaal van San Francisco: En een kaartje van "bevolkingsdichtheid" in Spanje. Elk rood stipje stelt 100 mensen voor. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 22 december 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 22 december 2014 Een kaart van de lichtvervuiling/intensiteit in Korea en diens evolutie van 1992 naar 2008. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 23 december 2014 Rapport Geplaatst: 23 december 2014 Zie België! Ongeveer even groot als Maryland (Maryland is zelfs nog ietsje groter). De wereldindeling op basis van welvaart. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 24 december 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 24 december 2014 Bevolkingsdichtheid in Nederlandse gemeenten via een chromatische as: Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 24 december 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 24 december 2014 De grenzen zijn gebleven lijkt het? Rond het jaar 1400. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 26 december 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 26 december 2014 Nog wat kaartjes. Er wonen meer mensen in Bangladesh dan in Rusland, wat dus betekent dat... er meer mensen in het groene vlakje wonen dan in het oranje. Het Italisch Schiereiland in 1494. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 27 december 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 27 december 2014 Okej, de galerij kan dus geen afbeeldingen aan van meer dan xx.000.000 pixels. Logisch natuurlijk, maar dat maakt het mij wat lastiger. Naja, nieuwe kaartjes (en zoals altijd klikbaar, behalve de laatste! :c ) Parolis (in cohorten) ingekleurd naar procentuele groei in de periode 2075-2080. Parolis (in cohorten) ingekleurd naar grootste aanwezig stad in 2080. Analoog naar deze post, maar dan in Dar Souna. Op een gelijkaardige manier georganiseerd als de Hovazna in Le Noria. "iShiro". Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 28 december 2014 Rapport Geplaatst: 28 december 2014 Echt tof dat we zo kunnen meegenieten van jouw creativiteit en discipline, want een project van zo'n omvang is niet met een knip van de vingers af. Fantastische kaartjes, laat ze vooral komen! Mijn bijdrage aan dit topic voor vandaag: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.