Jump to content

FIFA 15 Toernooi - PS4


Kaitjee98

Recommended Posts

Speelronde 4 (25-10-2014 t/m 01-11-2014)

alaska1001 - skullz-0806

LionOfHolland - DeNeus21

TekaLoca - Vandijk0348

PipoHankey - xCrazy_Shotgun

(tabel wordt morgen bijgewerkt.)

Bewerkt: door KaiSkillzz
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 91
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Kaitjee98

    24

  • TekaLoca

    16

  • LionOfHolland

    12

  • _Night-Men_

    10

Bij 4-1 ging mijn tegenstander van de dag eigen doelpunten maken. Zelf kon ik, na de bal terug veroverd te hebben, nog een doelpuntje maken dus de eigenlijke score hoort 5-1 te zijn, maar ik kan er niets aan doen dat de tegenstander eigen doelpunten gaat maken uit frustratie, hé.

Ik zat te twijfelen of ik het fair zou doen en vragen om het bij 5-1 te houden, of 15-1, maar dit is dan vandijk's strafje.

Petje af voor skullz die, toen ik tegen hem speelde, verder bleef spelen ondanks dat het 11-0 stond. Hij pikte zelfs nog een doelpuntje mee..

Link to comment
Delen op andere websites

Bij 4-1 ging mijn tegenstander van de dag eigen doelpunten maken. Zelf kon ik, na de bal terug veroverd te hebben, nog een doelpuntje maken dus de eigenlijke score hoort 5-1 te zijn, maar ik kan er niets aan doen dat de tegenstander eigen doelpunten gaat maken uit frustratie, hé.

Ik zat te twijfelen of ik het fair zou doen en vragen om het bij 5-1 te houden, of 15-1, maar dit is dan vandijk's strafje.

Petje af voor skullz die, toen ik tegen hem speelde, verder bleef spelen ondanks dat het 11-0 stond. Hij pikte zelfs nog een doelpuntje mee..

Als van dijk straks een plek daalt door z'n doelsaldo, haha dat zou echt geweldig zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat hoop ik ook, ja :7

LionOfHolland, kun je morgenmiddag spelen? Voeg me anders maar even toe op Skype, henk.hank2 is de naam, of stuur een PB zodat dit topic netjes blijft. Ik ben nogal druk met toetsen, maar dat zou na volgende week over moeten zijn, gelukkig.

Link to comment
Delen op andere websites

Speelronde 5 (2-11-2014 t/m 9-11-2014)

Sorry voor de vertraging. Jullie krijgen gewoon 7 dagen de tijd. De wedstrijden die niet gespeeld worden moeten op een ander moment ingehaald worden. Spreek dit goed af met je tegenstander!

alaska1001 - PipoHankey

LionOfHolland - TekaLoca

skullz-0806 - xCrazy_Shotgun

DeNeus21 - Vandijk0348

Bewerkt: door KaiSkillzz
Link to comment
Delen op andere websites

Haha, het zat helaas niet mee voor mij. 4-1 gewonnen van Vandrijk0348, dat dan weer wel. Mocht je nog bewijs willen, ik heb het nog wel liggen.

Bewerkt: door _Night-Men_
Link to comment
Delen op andere websites

Mooi dat jij het ook leuk vond, ik had ook wat kansen maar niks afgerond in het begin. Als je toch een goaltje meepikt kan het een hele andere wedstrijd worden. Volgende keer win ik haha ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...