Jump to content

FIFA 15 Toernooi - PS4


Kaitjee98

Recommended Posts

  • 2 weken later...
  • Reacties 91
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Kaitjee98

    24

  • TekaLoca

    16

  • LionOfHolland

    12

  • _Night-Men_

    10

Beste iedereen,

We zitten op de helft van het FIFA toernooi. Zelf was ik afgelopen weekend afwezig en ben het naderhand straal vergeten om te updaten. Ik heb berichten van leden (ik ga geen namen noemen) gekregen in de chat dat vriendschapsverzoeken voor een wedstrijd niet eens meer geaccepteerd worden. Dit geeft dus aan dat sommige mensen het vergeten zijn of geen zin meer hebben. Ik zou het niet erg vinden om het toernooi te stoppen, aangezien iedereen al eens heeft gespeeld, maar ik wil het net zo goed door laten gaan. Stem a.u.b. op de peiling.

Link to comment
Delen op andere websites

Alvast bedankt voor jullie reacties. Ik laat de peiling tot en met vrijdag staan en dan doe ik wat de peiling aangeeft. Voor de mensen die dan nog niet hebben gestemd is het helaas pindakaas.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik las hierbij het toernooi af, aangezien niemand het op kan brengen om maar één wedstrijdje te spelen terwijl er de vorige keer gezegd werd dat het door moet gaan. Ik heb duidelijk aangegeven dat er een nieuwe speelronde is en dat de tabel up-to-date is. Wat mij betreft kan er op dit topic een slotje.

Bewerkt: door KaiSkillzz
Link to comment
Delen op andere websites

Nu had ik op 'niet doorgaan' gedrukt, toevallig. Ik had ook niet verwacht dat het nog wel door zou gaan. Dit was wel een beetje te verwachten aangezien ik de interesse wel weg zag gaan op het laatst bij mensen. Desalniettemin vond ik het prima georganiseerd! Het was leuk om mee te spelen. Wat mij betreft kan dit over een tijdje nogmaals georganiseerd worden (en dan wel een helft van een seizoen haha). Bedankt!

Ik laat het topic nog een paar dagen open voor reacties.

Link to comment
Delen op andere websites

Is goed, bedankt voor je reactie! Ik kan niet beloven of er nog een keer zo'n toernooi komt, maar als dat wel het geval is zal ik de duur inderdaad halveren. Als ik eerlijk ben zijn twee helften inderdaad best lang, dus ik kan me ook wel een beetje voorstellen dat de interesse is weggezakt.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...