Froodooo Geplaatst: 21 november 2014 Rapport Geplaatst: 21 november 2014 Ik lees nu al bij een paar mensen (waaronder Dexist en AXIO) dat Aron waarschijnlijk geen wolf is, maar dat we hem toch maar met z'n allen moeten gaan lynchen. Waar gaat het dan heen met Wakkerdam? Is het niet de bedoeling dat we wolven vinden, in plaats van mensen die gemiddeld wat meer posten en hun gevoelens uiten? Reageren
3L1077 Geplaatst: 21 november 2014 Rapport Geplaatst: 21 november 2014 We moeten risico's nemen in het begin. Wie ziet er volgens jou misschien nog verdachter uit? Reageren
Dexist Geplaatst: 21 november 2014 Rapport Geplaatst: 21 november 2014 Ik lees nu al bij een paar mensen (waaronder Dexist en AXIO) dat Aron waarschijnlijk geen wolf is, maar dat we hem toch maar met z'n allen moeten gaan lynchen. Waar gaat het dan heen met Wakkerdam? Is het niet de bedoeling dat we wolven vinden, in plaats van mensen die gemiddeld wat meer posten en hun gevoelens uiten? Klopt 100% weet je het natuurlijk nooit. Statistisch is de kans groter dat iemand onschuldig is op dit moment. Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 21 november 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 21 november 2014 Klaagmuur: "Toneelstuk, vermoedens, twee cruciale woorden, denk er maar eens over na." Reageren
3L1077 Geplaatst: 21 november 2014 Rapport Geplaatst: 21 november 2014 Uiteraard kunnen we niet zeker zijn, maar dat zeg ik toch? Reageren
aron24 Geplaatst: 21 november 2014 Rapport Geplaatst: 21 november 2014 Ik lees nu al bij een paar mensen (waaronder Dexist en AXIO) dat Aron waarschijnlijk geen wolf is, maar dat we hem toch maar met z'n allen moeten gaan lynchen. Waar gaat het dan heen met Wakkerdam? Is het niet de bedoeling dat we wolven vinden, in plaats van mensen die gemiddeld wat meer posten en hun gevoelens uiten? Klopt 100% weet je het natuurlijk nooit. Statistisch is de kans groter dat iemand onschuldig is op dit moment. Ja, zoals ik dus. Ik ben de pineut, de gebeten hond, omdat jullie geen andere verdachte op de proppen willen/kunnen krijgen. Reageren
Froodooo Geplaatst: 21 november 2014 Rapport Geplaatst: 21 november 2014 Je zou kunnen denken dat iedereen die halsoverkop tegen Aron in gaat, zich verdacht gedraagt. Verdacht genoeg om te gaan denken dat die mensen zelf een wolf zijn? Hmm, wellicht niet. Zo vroeg in het spel blijft dat lastig te zeggen. Zowel Aron als degenen die hem beschuldigen zouden wolf kunnen zijn. Maar hè, wie weet zijn juist diegenen die zich afzijdig houden wolf. Het is lastig... Reageren
AXIO Geplaatst: 21 november 2014 Rapport Geplaatst: 21 november 2014 Het gaat om het geheel nu. Aron komt met slechte argumenten om Eliott te verdenken en betrekt TekaLoca erbij die van niks afweet. En het blijft telkens maar doorgaan. Tevens verschijnen er af en toe dingen op de klaagmuur (ik vermoed Aron) waar iemand weer anderen wil lynchen. Ik vind het allemaal te. Reageren
aron24 Geplaatst: 21 november 2014 Rapport Geplaatst: 21 november 2014 Ik ik een deal vastleggen. Wat als ik we nu Eliott lynchen en mocht hij goed zijn, mij dan lynchen. Dan zoek ik nu bewijs dat hij wolf is en post ik dat zo. Is dat een idee? Reageren
aron24 Geplaatst: 21 november 2014 Rapport Geplaatst: 21 november 2014 Het gaat om het geheel nu. Aron komt met slechte argumenten om Eliott te verdenken en betrekt TekaLoca erbij die van niks afweet. En het blijft telkens maar doorgaan. Tevens verschijnen er af en toe dingen op de klaagmuur (ik vermoed Aron) waar iemand weer anderen wil lynchen. Ik vind het allemaal te. Ik vermoed iemand die de boel zit te fucken en dat ben ik niet. Axio, jij springt makkelijk mee in de dans. Van waar? Ohja en waarom wil je mij per sé lynchen, jij hebt geen enkel bewijs dat ik wolf ben. Dus als je dat nou eens gaat zoeken(behalve dit, want dat kun je geen bewijs noemen). Reageren
AXIO Geplaatst: 21 november 2014 Rapport Geplaatst: 21 november 2014 Ik spring makkelijk in de dans mee ja. Maar dit omdat jij juist ook de boel flink zit te fucken met het TekaLoca verhaal. Dus vertel eens, waar sloeg dat allemaal op? Reageren
aron24 Geplaatst: 21 november 2014 Rapport Geplaatst: 21 november 2014 Ik spring makkelijk in de dans mee ja. Maar dit omdat jij juist ook de boel flink zit te fucken met het TekaLoca verhaal. Dus vertel eens, waar sloeg dat allemaal op? Lees maar terug. Reageren
Froodooo Geplaatst: 21 november 2014 Rapport Geplaatst: 21 november 2014 Het zou wel helpen als je op zulke momenten gewoon het bewijsmateriaal gewoon direct toont, Aron, zonder dat we er zelf naar moeten zoeken. De mens is immers lui. Reageren
aron24 Geplaatst: 21 november 2014 Rapport Geplaatst: 21 november 2014 Ik zit fout met 3L1077, hij heeft me net een hele goede post gestuurd, waar hij in bewijst geen wolf te zijn. Hoe zou wel stom zijn, dat ik als een van de weinig mijn gedachten uitspreek en dan een fout maak en dan gelyncht worden. Maar als jullie dat zo graag willen, succes. Maar je maakt het de wolven makkelijker, hoe meer goeden er sterven, hoe eerder ze winnen. Reageren
AXIO Geplaatst: 21 november 2014 Rapport Geplaatst: 21 november 2014 Wat is hij dan vokgens jou? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.