Jump to content

Weerwolven van Wakkerdam #2 - Speltopic

Recommended Posts

Geplaatst:

Aangezien ik vanavond weg moet zal ik mijn lynch nu alvast bekend maken.

Lynch: aron24

Ik stem op aron omdat ik denk dat hij een tactiek speelt als wolf die flink aan het mislukken is. Aron beschuldigde Eliott vanuit het niets als wolf zonder bewijs te leveren, wanneer hij zelf in het nauw gedreven wordt betrekt hij Tekaloca erbij die van niets weet en zegt dat hij het bewijs wel zal leveren. Tot nu toe heb ik nog steeds geen redelijke argumenten gezien om Eliott te moeten verdenken terwijl de positie van aron op steeds lossere schroeven staat.

• Reacties 873
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• 3L1077

116

• Dexist

115

• aron24

90

• ERRWINS

84

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

Ik zit fout met 3L1077, hij heeft me net een hele goede post gestuurd, waar hij in bewijst geen wolf te zijn. Hoe zou wel stom zijn, dat ik als een van de weinig mijn gedachten uitspreek en dan een fout maak en dan gelyncht worden. Maar als jullie dat zo graag willen, succes. Maar je maakt het de wolven makkelijker, hoe meer goeden er sterven, hoe eerder ze winnen.

Je ziet het dus eindelijk in. :puh:

Geplaatst:

Aangezien ik vanavond weg moet zal ik mijn lynch nu alvast bekend maken.

Lynch: aron24

Ik stem op aron omdat ik denk dat hij een tactiek speelt als wolf die flink aan het mislukken is. Aron beschuldigde Eliott vanuit het niets als wolf zonder bewijs te leveren, wanneer hij zelf in het nauw gedreven wordt betrekt hij Tekaloca erbij die van niets weet en zegt dat hij het bewijs wel zal leveren. Tot nu toe heb ik nog steeds geen redelijke argumenten gezien om Eliott te moeten verdenken terwijl de positie van aron op steeds lossere schroeven staat.

Jij vat mooi samen wat wij al een tijdje proberen duidelijk te maken.

Thx burgemeester, of speel je nu ook mindgames met ons en ben jij een wolf :O. Tijd zal het leren.

Geplaatst:

Ik zit fout met 3L1077, hij heeft me net een hele goede post gestuurd, waar hij in bewijst geen wolf te zijn. Hoe zou wel stom zijn, dat ik als een van de weinig mijn gedachten uitspreek en dan een fout maak en dan gelyncht worden. Maar als jullie dat zo graag willen, succes. Maar je maakt het de wolven makkelijker, hoe meer goeden er sterven, hoe eerder ze winnen.

Je ziet het dus eindelijk in. :puh:

Sorry, voor de onterechte beschuldigen, ik willen niet gelyncht worden, want ik ben een onschuldige burger, ik smeek jullie om me niet lynchen, dan zou ik beloven om alle wolven uit te schakelen, waardoor we goeden winnen.

Nu gaan ik bewijzen dat ik onschuldig ben.

Punt 1: ik zet mij zelf vol in de spotlights, dat zou een wolf niet doen.

Punt 2: Ik durf fouten te maken, ik durf risico's te pakken, iets wat een wolf niet zou doen.

Punt 3: Ik kan niet liegen, dus dat doe ik dan ook niet.

Punt 4: Je zult mij op mijn woord moet geloven, meer kan ik er niet van maken.

Geplaatst:

Punt 2: Ik durf fouten te maken, ik durf risico's te pakken, iets wat een wolf niet zou doen.

1; tja dat kan ook een wolf doen om de anderen zo op het verkeerde been te zetten

2; wij nemen ook een risico door jou te verdenken

3; misschien lieg je nu wel :O

4; dit is geen argument/bewijs.

Geplaatst:

Dit is serieus bedoelt, dit is de cupido. Denk altijd voor twee, een koppel. Ik zou niet weten, wie maar mocht wil de cupido contact met mij leggen please.

Geplaatst:

Hoezo? Omdat je een wolf bent?

:7 :7 :7

Leg uit.

Ik weet niet eens meer wat je bedoelt :7

Ik zit niet elke minuut op het forum, en las dit net opeens. Ik vraag me alleen af waarom je die houding innam. Je zou kunnen zeggen dat ik wolf ben omdat ik geen tweede burgemeester wil, maar ik kan over jou zeggen dat je een tweede burgemeester wil omdat Bierbuikje jou niet bevalt, als mogelijke wolf. En daarnaast vind ik dat er volgens de regels gewoon één burgemeester moet blijven, en vind het totaal niet nodig dat er een tweede burgemeester moet komen, want zo vaak gebeurt het niet dat er snel besloten moet worden.

Geplaatst:

1; tja dat kan ook een wolf doen om de anderen zo op het verkeerde been te zetten

1. Nee, dat doe ik niet.

2. Eliott neemt het risico, de rest wipt mee.

3. Nee, zoals ik al zei dat kan ik niet.

4. I know.

Geplaatst:

Hoezo? Omdat je een wolf bent?

:7 :7 :7

Leg uit.

Ik weet niet eens meer wat je bedoelt :7

Ik zit niet elke minuut op het forum, en las dit net opeens. Ik vraag me alleen af waarom je die houding innam. Je zou kunnen zeggen dat ik wolf ben omdat ik geen tweede burgemeester wil, maar ik kan over jou zeggen dat je een tweede burgemeester wil omdat Bierbuikje jou niet bevalt, als mogelijke wolf. En daarnaast vind ik dat er volgens de regels gewoon één burgemeester moet blijven, en vind het totaal niet nodig dat er een tweede burgemeester moet komen, want zo vaak gebeurt het niet dat er snel besloten moet worden.

Eens. AXIO speelt raar.

Geplaatst: (bewerkt)

1. Nee, dat doe ik niet.

2. Eliott neemt het risico, de rest wipt mee.

3. Nee, zoals ik al zei dat kan ik niet.

4. I know.

Het kan goed zijn dat je niet kan liegen maar mondeling liegen en schriftelijk is een groot verschil.

Bewerkt: door skullz-000

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...