aron24 Geplaatst: 21 november 2014 Rapport Geplaatst: 21 november 2014 (bewerkt) Hoho Aron, ik beschuldig hem voorlopig nog niet Ik ook niet, zeg alleen dat ik hem raar vind spelen en dat ik met jouw eens ben. Bewerkt: 21 november 2014 door aron24 Reageren
aron24 Geplaatst: 21 november 2014 Rapport Geplaatst: 21 november 2014 Maar als ik jullie was, zou ik nog eens goed naar de klaagmuur kijken. Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 21 november 2014 Rapport Geplaatst: 21 november 2014 Je zei het inderdaad niet letterlijk, maar je gaat nogal snel in mijn verhaal mee, met als toevoeging 'hij speelt raar', wat ik overigens nooit gezegd heb. Reageren
aron24 Geplaatst: 21 november 2014 Rapport Geplaatst: 21 november 2014 Je zei het inderdaad niet letterlijk, maar je gaat nogal snel in mijn verhaal mee, met als toevoeging 'hij speelt raar', wat ik overigens nooit gezegd heb. Maar dat is mijn mening. Reageren
aron24 Geplaatst: 21 november 2014 Rapport Geplaatst: 21 november 2014 Lynch: Dexist geen idee waarom, gevoel. Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 21 november 2014 Rapport Geplaatst: 21 november 2014 Ik moet wel eerlijk toegeven, ik had een andere persoon in gedachten, maar je maakt je nu wel verdacht, Aron. Zomaar 'Dexist' roepen vind ik toch behoorlijk vreemd. Uitleg? En nee, ik ben niet iemand die snel met alle winden meewaait. Reageren
AXIO Geplaatst: 21 november 2014 Rapport Geplaatst: 21 november 2014 Ik ben er nu wel een beetje klaar mee. Lynch: Aron Reden: Ik speel opeens raar terwijl ik hem al zoveel tips heb gegeven over hoe hij het beter kan aanpakken en hij blijft maar de een naar de ander beschuldigen zonder enig goed argument. En trouwens van het vice burgemeesterschap was een suggestie en ik heb zelf nooit aangegeven dat ik het dan zou willen. Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 21 november 2014 Rapport Geplaatst: 21 november 2014 Axio, lijkt me niet dat je een suggestie doet als je het er zelf al niet mee eens bent. Probeer je je nu te verschuilen, ofzo? Reageren
AXIO Geplaatst: 21 november 2014 Rapport Geplaatst: 21 november 2014 Axio, lijkt me niet dat je een suggestie doet als je het er zelf al niet mee eens bent. Probeer je je nu te verschuilen, ofzo? Ik bedoelde dat ik mezelf niet verkiesbaar zou stellen dan. Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 21 november 2014 Rapport Geplaatst: 21 november 2014 Ah, zo. Naja, kan een wolf het alsnog bedenken om het aan een andere wolf te geven, maar dat zijn ook maar wat losse gedachten. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 21 november 2014 Rapport Geplaatst: 21 november 2014 Ik wil mijn lynch nog even 'bumpen'. Lynch: aron24 Reden: Je maakt je wederom verdacht door PB contact te zoeken met dorpsbewoners, waar ik ook bij hoor. In mijn ogen probeer je veel dingen achter onze ruggen te weten te komen en dat is een typische weerwolven streek. Reageren
AXIO Geplaatst: 21 november 2014 Rapport Geplaatst: 21 november 2014 Serieus? Echt what the fuck, Aron. Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 21 november 2014 Rapport Geplaatst: 21 november 2014 Lynch: Aron24 Omdat hij de laatste tijd, zich een beetje apart gedraagt in dit topic. Reageren
Froodooo Geplaatst: 21 november 2014 Rapport Geplaatst: 21 november 2014 Ik lynch Dexist. Die komt uit het niets... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.