aron24 Geplaatst: 21 november 2014 Rapport Geplaatst: 21 november 2014 Ik zie connecties tussen Dexist en AXIO(bescherming, AXIO probeert te branderijen van niet, maar dat werkt averechts in mijn ogen) mss het koppel? Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 21 november 2014 Rapport Geplaatst: 21 november 2014 Dat je genoeg tijd hebt, betekent niet gelijk dat je je vol op een forumspelletje moet gaan storten Reageren
aron24 Geplaatst: 21 november 2014 Rapport Geplaatst: 21 november 2014 (bewerkt) Ik zeg nu alvast, ik ben er pas vanavond weer. Voor het kippen erbij heb ik ook gewoon een goede reden en dat is omdat ik nu gewoon wat tijd heb. @Aron Het slaat ook nergens op? Mijn mening, ik kan er echt niet tegen als je mijn post niet goed leest, daar ik irriteer mij aan. Bewerkt: 21 november 2014 door aron24 Reageren
aron24 Geplaatst: 21 november 2014 Rapport Geplaatst: 21 november 2014 (bewerkt) Lynch: AXIO, is mijn ogen toch iets verdachter dan Dexist. Waarom hij dat kun je hierboven lezen. Bewerkt: 21 november 2014 door aron24 Reageren
Dexist Geplaatst: 21 november 2014 Rapport Geplaatst: 21 november 2014 Gelukkig zit je niet meer op mij. ben er vanaf nu niet meer veel aanwezig. Dus ik lees het vanavond allemaal wel. Reageren
Votair Geplaatst: 21 november 2014 Rapport Geplaatst: 21 november 2014 Lynch: aron24. Je zoekt contact via PB's en je maakt jezelf verdacht door verschillende opmerkingen. Reageren
3L1077 Geplaatst: 21 november 2014 Rapport Geplaatst: 21 november 2014 Denk eraan dat de man boven mij niet voor niets Votefair heeft. Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 21 november 2014 Rapport Geplaatst: 21 november 2014 Ik ben van mening veranderd, en ik lynch nu: Votair. Want zijn naam is een beetje verdacht, en hij post niet zoveel, waardoor hij mysterieus is Reageren
Froodooo Geplaatst: 21 november 2014 Rapport Geplaatst: 21 november 2014 Ik ben van mening veranderd, en ik lynch nu: Votair. Want zijn naam is een beetje verdacht, en hij post niet zoveel, waardoor hij mysterieus is Dat is ook een mooie reden, inderdaad. Ik heb zelf op Bierbuikje gestemd? Bierbuikje verdenkt mij ook niet dus waarom zou hij mij niet bevallen? En nogmaals: het was een suggestie. Verdacht gedragen oke, jouw mening maar voor de rest zijn je redenen dikke poep. Ga mijn redenen eerst maar eens van tafel schuiven voordat je het poep noemt Als het je uitkomt, ben je er als de kippen bij. Je probeert Aron verdachter te maken (zie hierboven), en dat maakt jou gewoon verdacht bij mij. Over het burgemeester stemmen had je niet heel veel inspraak, er waren al drie stemmen voor Bierbuikje en hij zou het toch worden. En je moet mijn lynch niet al te zwaar opvatten, ik wil alleen een beetje een evenwicht in de stemmen houden maar toch serieus stemmen. En dan is de keuze tussen Aron en u, en sinds Aron vooroploopt in stemmen, gaat mijn lynch naar jou. Hier ben ik het mee eens. Aron is een beetje wisselvallig in zijn uitingen, en dat spreekt zeker niet in z'n voordeel. AXIO zit er echter steeds bovenop, en dat zou je best uit kunnen leggen als angst dat er op hem gestemd gaat worden. De manier waarop hij reageert is er mijns inziens op gericht om stemmen van zichzelf af te schuiven. Vrij 'wolfig' gedrag, mag ik wel zeggen. Mag ik dat zeggen? Ja, dat mag ik zeggen. Lynch: AXIO Reageren
Votair Geplaatst: 21 november 2014 Rapport Geplaatst: 21 november 2014 Ik ben van mening veranderd, en ik lynch nu: Votair. Want zijn naam is een beetje verdacht, en hij post niet zoveel, waardoor hij mysterieus is Jij hebt ook nog niet zoveel gepost hoor.. Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 21 november 2014 Rapport Geplaatst: 21 november 2014 Ik ben van mening veranderd, en ik lynch nu: Votair. Want zijn naam is een beetje verdacht, en hij post niet zoveel, waardoor hij mysterieus is Jij hebt ook nog niet zoveel gepost hoor.. Dat weet ik, maar je naam is een beetje verdacht, en je gedraagt een beetje mysterieus. En daarom heb ik je gelyncht, dus pas op Reageren
aron24 Geplaatst: 21 november 2014 Rapport Geplaatst: 21 november 2014 Denk nog één keer goed na, voordat je mij lyncht. Waarom zou ik wolf zijn en niet een ander? Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 21 november 2014 Rapport Geplaatst: 21 november 2014 (bewerkt) Omdat die andere leden zeggen, dat jij PB's stuurt naar leden, en je gedraagt een beetje verdacht. En daarom lynchen ze jou, maar maak je niet gerust, want er zijn genoeg leden die andere leden hebben gelyncht. Bewerkt: 21 november 2014 door bountyskull_10 Reageren
aron24 Geplaatst: 21 november 2014 Rapport Geplaatst: 21 november 2014 Omdat die andere leden zeggen, dat jij PB's stuurt naar leden, en je gedraagt een beetje verdacht. En daarom lynchen ze jou, maar maak je niet gerust, want er zijn genoeg leden die andere leden hebben gelyncht. Ja, ik kon dat ook in het topicmdoen, maar dan kende iedereen zijn rol misschien wel, dan zit de gene die op te wachten denk ik. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.