Jump to content

Weerwolven van Wakkerdam #2 - Speltopic

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik zie connecties tussen Dexist en AXIO(bescherming, AXIO probeert te branderijen van niet, maar dat werkt averechts in mijn ogen) mss het koppel?

• Reacties 873
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• 3L1077

116

• Dexist

115

• aron24

90

• ERRWINS

84

Top Posters In This Topic

Geplaatst: (bewerkt)

Ik zeg nu alvast, ik ben er pas vanavond weer. Voor het kippen erbij heb ik ook gewoon een goede reden en dat is omdat ik nu gewoon wat tijd heb.

@Aron Het slaat ook nergens op?

Mijn mening, ik kan er echt niet tegen als je mijn post niet goed leest, daar ik irriteer mij aan.

Bewerkt: door aron24

Lynch: AXIO, is mijn ogen toch iets verdachter dan Dexist.

Waarom hij dat kun je hierboven lezen.

Bewerkt: door aron24
Geplaatst:

Ik ben van mening veranderd, en ik lynch nu: Votair.

Want zijn naam is een beetje verdacht, en hij post niet zoveel, waardoor hij mysterieus is :engel:

Geplaatst:

Want zijn naam is een beetje verdacht, en hij post niet zoveel, waardoor hij mysterieus is :engel:

Dat is ook een mooie reden, inderdaad.

Ik heb zelf op Bierbuikje gestemd? Bierbuikje verdenkt mij ook niet dus waarom zou hij mij niet bevallen? En nogmaals: het was een suggestie. Verdacht gedragen oke, jouw mening maar voor de rest zijn je redenen dikke poep.

Ga mijn redenen eerst maar eens van tafel schuiven voordat je het poep noemt :7

Als het je uitkomt, ben je er als de kippen bij. Je probeert Aron verdachter te maken (zie hierboven), en dat maakt jou gewoon verdacht bij mij.

Over het burgemeester stemmen had je niet heel veel inspraak, er waren al drie stemmen voor Bierbuikje en hij zou het toch worden.

En je moet mijn lynch niet al te zwaar opvatten, ik wil alleen een beetje een evenwicht in de stemmen houden maar toch serieus stemmen. En dan is de keuze tussen Aron en u, en sinds Aron vooroploopt in stemmen, gaat mijn lynch naar jou.

Hier ben ik het mee eens. Aron is een beetje wisselvallig in zijn uitingen, en dat spreekt zeker niet in z'n voordeel. AXIO zit er echter steeds bovenop, en dat zou je best uit kunnen leggen als angst dat er op hem gestemd gaat worden. De manier waarop hij reageert is er mijns inziens op gericht om stemmen van zichzelf af te schuiven. Vrij 'wolfig' gedrag, mag ik wel zeggen. Mag ik dat zeggen? Ja, dat mag ik zeggen.

Lynch: AXIO

Geplaatst:

Jij hebt ook nog niet zoveel gepost hoor..

Geplaatst:

Jij hebt ook nog niet zoveel gepost hoor..

Dat weet ik, maar je naam is een beetje verdacht, en je gedraagt een beetje mysterieus.

En daarom heb ik je gelyncht, dus pas op :puh:

Omdat die andere leden zeggen, dat jij PB's stuurt naar leden, en je gedraagt een beetje verdacht.

En daarom lynchen ze jou, maar maak je niet gerust, want er zijn genoeg leden die andere leden hebben gelyncht.

Bewerkt: door bountyskull_10
Geplaatst:

Omdat die andere leden zeggen, dat jij PB's stuurt naar leden, en je gedraagt een beetje verdacht.

En daarom lynchen ze jou, maar maak je niet gerust, want er zijn genoeg leden die andere leden hebben gelyncht.

Ja, ik kon dat ook in het topicmdoen, maar dan kende iedereen zijn rol misschien wel, dan zit de gene die op te wachten denk ik.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...