Jump to content

Weerwolven van Wakkerdam #2 - Speltopic

Recommended Posts

• Reacties 873
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• 3L1077

116

• Dexist

115

• aron24

90

• ERRWINS

84

Top Posters In This Topic

Geplaatst: (bewerkt)

En we hadden nog wel de Douwe Egberts besteld. Blijkbaar valt 'ie niet zo goed in de smaak dan. Was de cake wel te eten?

Edit: beetje ongepast natuurlijk, mijn excuses. :O

Bewerkt: door Froodooo
Geplaatst:

Lynch: AXIO

Als je iets terugleest zie je dat hij in discussie ging met _Night-Men_, _Night-Men_ was een burger. Zegt genoeg lijkt mij.

Geplaatst:

Dat is al een lynch-stem voor morgenavond? Je bent er vroeg bij dan, in ieder geval. Dachten we net een relatief rustige nacht tegemoet te gaan. :(

Ik vind het ook best apart. De hele dag tegen Aron geweest en waar de discussie met Night Men over ging is nou niet iets wat mij verdacht moet maken (denk ik) want het ging niet over het feit dat ik Henk verdacht. Misschien omdat ik hiermee heb bewezen dat ik een burger ben en Bassie een wolf of een zombie is? Je hebt nog maar een reactie geplaatst en begint als het ware Aron meteen te vervangen.

Bewerkt: door AXIO

Allereerst ben ik opgelucht dat ik me nu kan toevoegen aan het lijstje van langstzittende burgemeesters. :puh: De update!

iypetu.jpg

Ik wil jullie er op wijzen dat aron en TekaLoca vandaag eerst samen tegen Dexist stemden.

Lynch: Dexist

geen idee waarom, gevoel.

Ik lynch Dexist.

Later wijzigde aron zijn stem naar AXIO. Gister stemden beide heren ook al samen tegen Eliott, ik krijg het idee dat beiden samenspannen en daarom ben ik wel benieuwd naar de verdediging van TekaLoca en hoe het zit dat hij altijd hetzelfde stemde als aron.

en gisteren

Burgemeester: ERRWINS

Lynch: 3L1077

Bierbuikje

3L1077

In de reactie die TekaLoca van Megadreams quotte heeft Megadreams later de stem gewijzigd naar Malinia op dag 1. Beide keren heeft TekaLoca geen enkel argument gegeven voor zijn keuze bij de lynch.

Bewerkt: door Bierbuikje
Geplaatst:

Ik heb niks te maken gehad met deze twee heren. Ik kon er beide keren gewoon goed inkomen, in hun votes.

Ik heb/had geen link met Megadreams en de mogelijke link met Aron heb ik bewust genegeerd (de PB waar ik het over had).

Geplaatst:

Vinden jullie ook niet dat Bountyskull wel erg stil is? Normaal post hij overal waar hij posten kan maar dit vermijd hij. Verdacht in mijn ogen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...