Dexist Geplaatst: 22 november 2014 Rapport Geplaatst: 22 november 2014 Zou kunnen, wat vinden anderen dat we moeten doen? Ik heb zo een slecht gevoel bij tekaloca en/of bounty Reageren
ERRWINS Geplaatst: 22 november 2014 Rapport Geplaatst: 22 november 2014 Zou kunnen, wat vinden anderen dat we moeten doen? Ik heb zo een slecht gevoel bij tekaloca en/of bounty In dit geval zou ik eerder voor Bounty kiezen dan voor TekaLoca. Lynch: Bountyskull Reageren
3L1077 Geplaatst: 22 november 2014 Rapport Geplaatst: 22 november 2014 Hmm, de meningen zijn erg verdeeld vandaag. Wat ga jij doen, Dexist? Reageren
Dexist Geplaatst: 22 november 2014 Rapport Geplaatst: 22 november 2014 Tekaloca denk ik. Als we op inactiviteit af gaan(bounty) dan kan het wel mis gaan, zoals bij Malinia. Reageren
3L1077 Geplaatst: 22 november 2014 Rapport Geplaatst: 22 november 2014 Tekaloca denk ik. Als we op inactiviteit af gaan(bounty) dan kan het wel mis gaan, zoals bij Malinia. Ik ga akkoord. Tekaloca heeft meer gedaan om zichzelf verdacht te maken dan dan Bounty, die eigenlijk niets gedaan heeft... Dus daarbij lynch: TekaLoca. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 22 november 2014 Rapport Geplaatst: 22 november 2014 (bewerkt) Dat zijn fouten, jongens. Lynch: bountyskull Bewerkt: 22 november 2014 door TekaLoca Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 22 november 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 22 november 2014 (bewerkt) Er werd aan de deur geklopt bij het huisje van de heks. 'Knibbel, knabbel, knuisje.. Wie staat daar aan mijn huisje?' vroeg de heks. Het was skullz-000 die naar binnen stapte. 'Wat moet jij hier?!' schreeuwde de heks! 'Jij bent hier vast alleen gekomen om mij te vermoorden hè?!' schreeuwde ze tegen Skullz-000. De heks pakte een giftig brouwsel en gooide het over Skullz heen. Skullz viel gelijk dood door het zwaar giftige spul. Skullz is vermoord door een drankje van de heks. Hij was de beschermengel. Ik ben trouwens vanaf nu weg. De uitslag komt vanavond denk ik wat later. Ik ben namelijk uit eten. Bewerkt: 22 november 2014 door Crazy-Ghost Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 22 november 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 22 november 2014 (bewerkt) Uiteraard telt skullz-000 stem niet mee. Bewerkt: 22 november 2014 door Crazy-Ghost Reageren
Nissan Geplaatst: 22 november 2014 Rapport Geplaatst: 22 november 2014 Tekaloca denk ik. Als we op inactiviteit af gaan(bounty) dan kan het wel mis gaan, zoals bij Malinia. Dan word ik als volgende verhangen omdat ik het druk heb :c Reageren
3L1077 Geplaatst: 22 november 2014 Rapport Geplaatst: 22 november 2014 Tekaloca denk ik. Als we op inactiviteit af gaan(bounty) dan kan het wel mis gaan, zoals bij Malinia. Dan word ik als volgende verhangen omdat ik het druk heb :c Net niet, jij zit geen onzin te lullen, of doet al zeker niet alsof... Reageren
3L1077 Geplaatst: 22 november 2014 Rapport Geplaatst: 22 november 2014 Je zat allemaal mysteries en vreemde dingen te zeggen? Ik ben toch niet de enige die dat denkt? Reageren
ERRWINS Geplaatst: 22 november 2014 Rapport Geplaatst: 22 november 2014 Jongens, laten we ons niet blind staren op de domheid van TekaLoca. Ik zie geen reden om hem hierop te pakken. Eerder iemand die wel actief is maar niet reageert, daarbij zou het verstandig zijn om de stille genieter, bountyskull, te lynchen. Reageren
Nissan Geplaatst: 22 november 2014 Rapport Geplaatst: 22 november 2014 Als dit Town of Salem was zou Teka een Jester zijn geweest Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.