Jump to content

Opzienbarend nieuws


Melchior

Recommended Posts

  • Reacties 404
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Robin2130

    36

  • Morpheus 83

    22

  • Lantyz

    15

  • Baffie

    15

  • 5 maanden later...
  • 6 maanden later...

Volgens omstanders zou het gaan om een puberale ruzie tussen twee allochtone jongens. Dader en slachtoffer komen allebei uit de derde klas voertuigtechniek.

Pen

De ruzie zou volgens medeleerlingen zijn ontstaan toen het slachtoffer, in de klas, een pen tegen het achterhoofd van de dader gooide.

Buiten liep de ruzie volledig uit de hand waarna 'de pennengooier' werd neergestoken. Het 16-jarige slachtoffer van Marokkaanse afkomst zou in zijn nek zijn geraakt en is later in het ziekenhuis overleden.

Het slachtoffer heeft een aantal minuten in een grote plas bloed op de grond gelegen, voordat hij naar het ziekenhuis vervoerd kon worden. De traumahelikopter was ter plaatse om assistentie te verlenen.

Vluchtpoging

De 14-jarige verdachte van Turkse afkomst vluchtte na het incident naar het metrostation Henk Sneevlietweg. Ongeveer 20 leerlingen van de school gingen hem achterna en hielden hem tegen op het perron van de metro.

Volgens een ooggetuige begonnen de leerlingen eerst met hem te praten, waarna ze hem op de grond gooiden en tegen zijn hoofd begonnen te slaan. De jongen riep zeker tien keer "ik heb hem niet geraakt".

De scholieren sleurden hem de trap af naar de ingang van het metrostation. Daar sloegen ze hem verder in elkaar totdat hij overgeleverd kon worden aan de politie.

Consternatie

De steekpartij leidde tot een hoop consternatie op het schoolplein. Scholieren waren volledig overstuur en probeerden de pers het werk onmogelijk te maken.

Onderzoek

De politie onderzocht donderdagmiddag de achtergrond en de toedracht en zette de straat bij het college af. In het schoolgebouw waren op dat moment mensen maar de lessen leken stilgelegd.

Bron: www.telegraaf.nl (dankzij ikkes, ik was namelijk bron vergeten)

Bewerkt: door visser23
Link to comment
Delen op andere websites

Hoe kan dit toch?!?!?!? :? . Gisteren of zo was er in een school in USA een leering die een paar andere leerlingen neerschoot!!! HOE KAN DIT TOCH?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?

Ik voelde me ongeveer even verbaasd van dit als toen ik het hoorde dat Colin McRea dood is gegaan. Ik geloofde dit niet. Het is echt zo raar wat de laatste tijd gebeurt is.

Bewerkt: door GTAGijsso
Link to comment
Delen op andere websites

Ik had het gezien op het RTL nieuw's , Gewoon schandalig dat zulke mensen nog mogen leven of in Nederland mogen wonen . Gewoon een flinke gevangenisstraf + uitzetting uit het land , Gecondoleerd voor de familie van de 16 jarige zoon die is dood gestoken!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had het net ook op het RTL nieuws gezien , dit is triest. Europa begint steeds meer op Amerika te lijken met al die moorden , ik zelf laat me niet vermoorden door een iemand met een mes. Ik zou wegrennen naar de politie , of hulp op straat vragen en vooral niet blijven staan. Ik begin steeds meer voor de doodstraf te zijn , deze dingen gebeuren tegenwoordig elke week.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...