THE_GAME_MEN! Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Geplaatst: 10 januari 2005 Ze kunnen beter de mensen in azie van het geld zwemles laten geven Freek Reageren
Robin2130 Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Geplaatst: 10 januari 2005 Ze kunnen beter de mensen in azie van het geld zwemles laten geven Freek Waar slaat dit op? <_< dus jij probeert te beweren dat jij nog kan zwemmen als er een vloedgolf van zeker 10m hoogte en die met een snelheid van ruim 900km/u naar jou raast dat je kan zwemmen? nee ik vind dit nergens op slaan <_< Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 11 januari 2005 Rapport Geplaatst: 11 januari 2005 (bewerkt) Jah, wat moet ik zeggen. Ik vindt het gewoon een hele domme actie. Wie rijdt er nou een tramtunnel binnen :blink: :blink: :blink: Maarja, zoals Robin al zei je moet niet rijden onder invloed Bewerkt: 11 januari 2005 door mazzeltje Reageren
Morpheus 83 Geplaatst: 11 januari 2005 Rapport Geplaatst: 11 januari 2005 ze moest zeker de tram halen alleen was ze vergeten dat de tunnel nog niet klaar was en zo de tunnel ingereden met een dronken kop pfff, e moet ook niet met drank op gaan rijden levens gevaarlijk, trouwens moet je dat ook niet op de fiets doen Reageren
The Outlaw Geplaatst: 11 januari 2005 Rapport Geplaatst: 11 januari 2005 even apeldoorn bellen, tja ik denk niet dat ze bekent in den haag is, iedereen weet toch dat de ingang aan de andere kant is Reageren
-Richard- Geplaatst: 11 januari 2005 Rapport Geplaatst: 11 januari 2005 In een woord: stom. meer valt er niet veel over te zeggen, eigen schuld. Reageren
X-TX Geplaatst: 11 januari 2005 Rapport Geplaatst: 11 januari 2005 Ze kunnen beter de mensen in azie van het geld zwemles laten geven Freek Waar slaat dit op? <_< dus jij probeert te beweren dat jij nog kan zwemmen als er een vloedgolf van zeker 10m hoogte en die met een snelheid van ruim 900km/u naar jou raast dat je kan zwemmen? nee ik vind dit nergens op slaan <_< Op die discovery channel waren pro surfers op zo'n golf een het surfen maar die ging niet 900 km/u ( golf ), die golf in Azie was vast en zeker veel groter, want en golf van 10 m. kan niet veel, wel als die 900km/u gaat Reageren
MPlay Geplaatst: 11 januari 2005 Rapport Geplaatst: 11 januari 2005 Ik Vind Het Zo Erg DUs Ik heb al gestort op Giro 555 Stort Ook Reageren
Don Falcone Geplaatst: 11 januari 2005 Rapport Geplaatst: 11 januari 2005 haha, lekkere vrouwe actie hopelijk krijgt ze een dikke boete : Reageren
ShadowOps Geplaatst: 11 januari 2005 Rapport Geplaatst: 11 januari 2005 Ik vindt het ook erg en ik heb €100 euro gestort op GIRO 555 En dat moet IEDEREEN doen!!!!!! Reageren
Robin2130 Geplaatst: 11 januari 2005 Rapport Geplaatst: 11 januari 2005 Dat vind ik van niet, er zijn mensen die dat simpelweg niet kunnen missen, en dat zijn er niet weinig, als je het niet heb heb je het niet, en Azië heeft ook al erg veel gekregen he Reageren
Lantyz Geplaatst: 12 januari 2005 Rapport Geplaatst: 12 januari 2005 Typisch is dat... Zodra een vrouw een domme fout maakt is dat gelijk een 'vrouwenactie'. Zodra een man teveel zuipt is dat gelijk 'typisch mannelijk'. Maar zodra een dronken vrouw een domme fout maakt is het weer een 'vrouwenactie'... De logica ontgaat me. Ik noem het gewoon een 'dronkeluis-actie'. Reageren
Robin2130 Geplaatst: 13 januari 2005 Rapport Geplaatst: 13 januari 2005 Lantyz, dat zal altijd blijven, hoe dan ook mannen en vrouwen zijn eigenlijk soms tegenpolen van elkaar. Ik vind ook onzin als mensen raar kijken als een vrouw een vrachtwagen bestuurd, dat vind ik onzin. En waarom zou een man niet bij een zeeman ofzo kunnen werken? dat vind ik ook zo raar. Reageren
Pete-R Geplaatst: 13 januari 2005 Rapport Geplaatst: 13 januari 2005 Het feit gaat gewoon dat vrouwen niet kunnen rijden. Hoe mannen hier op gekomen zijn tja dat is door de jaren heen waarschijnlijk ontstaan. Maar ik vind het neit slim als je een tramtunnel inrijd met de auto. Zo zie je maar alcohol kan raren dingen met je doen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.