Jump to content

Opzienbarend nieuws

Recommended Posts

Geplaatst:

Het is idd wel apart dat iemand niet wakker word, als hij bijna door een goederentrein overreden word. :?

Ik zou zeggen: "neem er nog 1" :bier:

• Reacties 404
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Robin2130

36

• Morpheus 83

22

• Lantyz

15

• Baffie

15

Geplaatst:

Sorry, maar dit klinkt echt ongelofelijk als een broodje-aap-verhaal.

Wanneer hebben we voor het laatst een zwerver gezien die dacht: "Hee, een treinrails! Laat ik hier 's gaan tukken! :Y "

Geplaatst:
Sorry, maar dit klinkt echt ongelofelijk als een broodje-aap-verhaal.

Wanneer hebben we voor het laatst een zwerver gezien die dacht: "Hee, een treinrails! Laat ik hier 's gaan tukken! :Y "

Dat dacht ik ook toen ik het las, de bron is echt NU.nl :Y

Geplaatst:

Een ding is zeker, en dat is dat hij heel veel geluk gehad heeft, ik weet wel zeker dat hij dronken geweest is, anders wordt je echt wel wakker van een trein :Y

Geplaatst:
Dat dacht ik ook toen ik het las, de bron is echt NU.nl :Y

Ook nu.nl zal niet zonder sensatieschrijvende reporters zitten. Misschien zit er wel een kern van waarheid in, maar is het hier en daar wat smeuïger gemaakt.

Als een zwerver op een rangeerterrein onder een stilstaande rangeerloc gaat maffen (Klinkt al heel wat waarschijnlijker), waarna een rangeermachinist het toestel stapvoets wegrijdt, en daarna de zwerver ziet liggen, heb je als reporter niet zo heel veel fantasie nodig om er bovenstaand nieuwsbericht van te maken.

Geplaatst:

Dat is wel waar wat je zegt lantyz, maar dan zou het geen denderende trein zijn, en is de zin *de machinist probeerde te remmem* niet waar.

Ik denk eerder dat die rails gewoon niet vaak gebruikt wordt, misschien 1 goedertrein per week ofzo.

Grs

Bradley H,

Geplaatst:
Dat is wel waar wat je zegt lantyz, maar dan zou het geen denderende trein zijn, en is de zin *de machinist probeerde te remmem* niet waar.

Ik denk eerder dat die rails gewoon niet vaak gebruikt wordt, misschien 1 goedertrein per week ofzo.

Grs

Bradley H,

Het kan inderdaad zo zijn dat die rails niet zo vaak word gebruikt, het blijft tenslotten Rusland :Y.

Misschien was hij wel verscholen tussen het grind.

En als je echt zover heen bent (alcohol) dan zie je echt niet het verschil tussen de rails en een doodgewoon bospaadje.

Dus dit kan zeker wel echt gebeurd zijn ;).

Geplaatst:
maar dan zou het geen denderende trein zijn, en is de zin *de machinist probeerde te remmem* niet waar.

Nee, dat is wat ik juist duidelijk probeer te maken: Niet elke reporter zit ermee wanneer zijn verhaal niet 100% klopt. Sensationele berichten brengen nu eenmaal meer geld in het laatje dan waarheidsgetrouwe berichten. Ik zeg ook niet dat ik zeker weet dat het verhaal onjuist is, ik vind het alleen veel waarschijnlijker dat het verhaal wat opgeleukt is.

Denk aan de 'pianoman'. Dat was ook een aangedikt komkommertijdnieuwtje.

Geplaatst:

Ik denk gewoon dat er een man is die na een avond in de kroeg gehangen te hebben terugkeert naar huis,

In dat soort landen is een spoor handig, aangezien elk spoor naar een stad of dorp leid.

en als je dat doet dan weet je wat er gebeurd, je valt in slaap precies tussen de 2 rails, en de alcohol overheerst je helemaal, zelfs als er een trein over je rijdt merk je niks.

Dit verhaal lijkt me vrij geloofwaardig toch Lantyz ?

Geplaatst:

Als hij overdwars op de rails gelegen had, de trein was erover heen gedenderd, en hij had niets gemerkt, dan had ik het geloofwaardig gevonden. :clown:

Geplaatst:
Als hij overdwars op de rails gelegen had, de trein was erover heen gedenderd, en hij had niets gemerkt, dan had ik het geloofwaardig gevonden. :clown:

Staat er dan ergens iets over hoe hij lag, of ben ik gewoon blind

Geplaatst:

Staat er dan ergens iets over hoe hij lag, of ben ik gewoon blind

@crifox

Lijkt me vrij duidelijk, aan het plaatje zie je vast het verschil,

1.- je wordt onthoofd

2.- je zit precies onder de trein.

Ik ben ervan overtuigt dat hij in positie 2 lag te slapen.

edrfser.jpg

Geplaatst:
*Sigh*

Dat was een geintje... ;) Natuurlijk snap ik ook wel dat hij hij niet met zijn kop op de rails lag. :bonk:

O, sorry. Ik begreep het verkeerd

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...