Jump to content

Opzienbarend nieuws


Melchior

Recommended Posts

  • Reacties 404
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Robin2130

    36

  • Morpheus 83

    22

  • Lantyz

    15

  • Baffie

    15

Damn, de wereld word steeds gekker. :7

Ze worden ook steeds jonger.

Straks gaan ze iemand vermoorden omdat die niet met zijn rammelaar mocht spelen :7

VMBO Basis dus. Dacht ik al.

Hey, daar hebben we meneertje-vooroordeel weer. :7

Zulke dingen gebeuren op elk niveau hoor ;)

Die dader moeten ze levenslang in de cel zetten en terug naar turkije sturen.

Sterkte aan de nabestaanden.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit soort dingen slaan nergens op, ook als je op youtube kijkt zie je genoeg rare mensen.

Ook eentje :

zegt een jongen in de klas iets(wat er gezegd word weet ik niet) pakt zijn klasgenoot een stoel en slaat hem knock-out.

Dit soort dingen moeten strenger worden aangepakt, en ffuh serieus je bent echt niet goed in het bolletje als je iemand doodsteekt omdat hij een pen tegen je hoofd gooide, wat voor leven heb je dan gehad, en daarna moet je nog verder leven ook. Ik zou er zelf echt spijt van hebben, ik zou me echt kut voelen. Ik weet niet hoe het met die jongen zit, maar ik ben het er niet mee eens. :N

mvg,2fast{0}

Link to comment
Delen op andere websites

Damn, de wereld word steeds gekker. :7

Ze worden ook steeds jonger.

Straks gaan ze iemand vermoorden omdat die niet met zijn rammelaar mocht spelen :7

VMBO Basis dus. Dacht ik al.

Hey, daar hebben we meneertje-vooroordeel weer. :7

Zulke dingen gebeuren op elk niveau hoor ;)

Ik had wel gelijk. En er wordt echt niet op elk niveau iemand doogestoken.

Link to comment
Delen op andere websites

Damn, de wereld word steeds gekker. :7

Ze worden ook steeds jonger.

Straks gaan ze iemand vermoorden omdat die niet met zijn rammelaar mocht spelen :7

VMBO Basis dus. Dacht ik al.

Hey, daar hebben we meneertje-vooroordeel weer. :7

Zulke dingen gebeuren op elk niveau hoor ;)

Ik had wel gelijk. En er wordt echt niet op elk niveau iemand doogestoken.

Dus jij wilt ons vertellen.. dat mensen die VWO doen, dat zulke mensen nooit rare dingen hebben gedaan?

Ik vind het een beetje onzin wat je daar allemaal verteld, ik doe zelf VMBO BK, ik ga Kader doen, en ik heb super toffe klasgenoten, de meeste die zijn zelfs nog nooit echt met politie in aanraking geweest.

Zoals hier boven, zulke dingen gebeuren op elke niveaus!

Link to comment
Delen op andere websites

Wat wel goed was is: Een groep van 20 leerlingen is er achteraan gerent. Ze hebben hem inelkaar geslagen aan overgehandigt aan de politie.

En Met VMBO basis gedoe, wat maakt het uit?

Alleen VWO wil meer leren anders zit je daar niet. VMBO basis wil niet leren anders zit je daar niet :duh:

Discussie gesloten met Niveau ruzie ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Goed, en vanaf nu laten we de discussie of er statistisch meer kans is op dergelijke incidenten op een VMBO of HAVO school weer gezellig buiten de deur. Daar gaat het topic volgens mij niet over, en het over één kam scheren van VMBO-scholieren en HAVO-scholieren voegt niets toe aan de triestheid van dit geval....ontopic a.u.b.

Link to comment
Delen op andere websites

Was om 11 uur weer naar school gegaan. Met wat mensen gepraat, even stil gestaan bij alle bloemen. Een Journalist vroeg aan me of ik hem kon en of ie rustig was. Was toch wel ff een vervelend moment wat je dan voelt als je op het zelfde plek staat waar iemand is vermoord. M'n vader is met een hele hoop mensen naar de ouders gegaan van Youssef, condolaties enzo. Erg vervelend, echt.

Een medewerker van de school kreeg gisterochtend om 10 uur een leerling op bezoek, vertelde Senf. ''Hij zei: mees, ik wil morgen een vrije dag voor het Suikerfeest. De leraar vertelde dat hij een briefje moest halen bij zijn mentor en toestemming moest vragen van zijn ouders. 'Beloof me iets lekkers mee te nemen als het een fijne dag is geweest', zei de docent. Om één uur was deze leerling dood.''

:cry:

Link to comment
Delen op andere websites

Die jongen die dat heeft gedaan moeten ze het zelfde bij aandoen alleen dan langzamer en pijnlijker zonder te vermoorden.

Kan hij ook eens weten hoe dat is.

Kom op -->nick<--, we leven niet meer in de Middeleeuwen. Oog om oog, tand om tand is zó 1473.

Vandaag las ik ook dit:

Jongen (15) aangehouden na steekpartij

ROTTERDAM - Een 15-jarige jongen uit Rotterdam is vrijdagmiddag gearresteerd omdat hij verdacht wordt van een steekpartij 's ochtends in de Spanjaardstraat in Rotterdam.

Daarbij raakten een 51-jarige vrouw en een 15-jarige jongen gewond aan gezicht en armen. Dat heeft de politie bekendgemaakt.

De steekpartij vond plaats in de buurt van het Accentcollege aan de Japarastraat. De adjunct-directrice van die school liep rond 11.00 uur met een aantal leerlingen over straat, toen de verdachte hen benaderden.

De verdachte stak daarop toe, waardoor de 15-jarige leerling gewond raakte. De vrouw kwam tussenbeide en raakte eveneens gewond. De slachtoffers verkeren niet in levensgevaar.

De politie vermoedt dat een eerdere ruzie tussen jongens de aanleiding is van de steekpartij.

(ANP)

Zonder goede steekpartij hoor je er tegenwoordig gewoon niet meer bij. :{

Link to comment
Delen op andere websites

Die jongen die dat heeft gedaan moeten ze het zelfde bij aandoen alleen dan langzamer en pijnlijker zonder te vermoorden.

Kan hij ook eens weten hoe dat is.

we leven in de 21ste eeuw weet ke :puh:

ik zou hem gewoon levenslang geven

maar ik heb zo het gevoel dat hem hetzelfde lot staat te wachten

Link to comment
Delen op andere websites

kreeg hij niet levenslang?

ik heb het ook gezien in het nieuws in belgie.

waar gaat die wereld naar toe ik begin mij der echt zorgen in te maken.

Ik weet niet of je het weet, maar gister was de steekpartij en het lijkt me erg sterk dat er nu al een oordeel is :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...