Bierbuikje Geplaatst: 30 maart 2013 Rapport Geplaatst: 30 maart 2013 Ik ben bang dat de positie van Al Texo al is bepaald. :') Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 30 maart 2013 Rapport Geplaatst: 30 maart 2013 Ik weet wel waar ik mijn huis ga bouwen. Al hangend aan een cliff Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 30 maart 2013 Rapport Geplaatst: 30 maart 2013 (bewerkt) Leuke seed Neo, misschien is het binnenkort tijd om (bijvoorbeeld d.m.v. de poll) eens te gaan inventariseren welke map we willen spelen, mochten er nog mensen met een ander idee zijn. Misschien handig vóor de update uitkomt, anders zitten we dan nog te discussiëren. Bewerkt: 30 maart 2013 door Foreigner97 Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 30 maart 2013 Rapport Geplaatst: 30 maart 2013 (bewerkt) Ja, dat lijkt me nodig en inmiddels ook wel duidelijk gewild aangezien maar liefs 93.33% van de mensen in de poll heeft aangegeven een nieuwe map te willen, waarvan ongeveer eenderde de oude map behouden wil zien. Laten we maar eens zo beginnen: heeft iemand bezwaar tegen de map die ik heb gepresenteerd? Ik wil ter verduidelijking nog wel wat screens plaatsen, mits daar behoefte aan is. Bewerkt: 30 maart 2013 door $NeoSyp$ Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 30 maart 2013 Rapport Geplaatst: 30 maart 2013 Geen bezwaar van mijn kant. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 30 maart 2013 Rapport Geplaatst: 30 maart 2013 Nee hoor. Doe maar gewoon, ik kijk al uit naar de map. Zo lang je maar niet al je gebouwen uit Wool bouwt, want je ambassade was toch... Speciaal :3 Reageren
danny12mb Geplaatst: 31 maart 2013 Rapport Geplaatst: 31 maart 2013 Plaats nog maar wat plaatjes, desnoods een filmpje. Ik wil wel wat meer zien, van elk eilandje wat. Maar ik vind die eilanden zeker cool! Reageren
Shorty_D Geplaatst: 31 maart 2013 Rapport Geplaatst: 31 maart 2013 Hoeveel eilanden ging het nou precies om? Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 31 maart 2013 Rapport Geplaatst: 31 maart 2013 Ik heb de afgelopen dagen eens goed zitten zoeken en ik denk eindelijk een interessante seed te hebben gevonden voor mijn eilandidee. Het is een seed waarbij drie relatief grote eilanden bij elkaar liggen, geïsoleerd van de rest van de wereld. Ik heb er een kaart van gegenereerd. De spawn bevindt zich op het kleinere eiland onderin: Met wat aanpassingen in MCEdit zou daar dit van gemaakt kunnen worden, wat wat mij betreft een perfecte speelwereld voor ons zou zijn: Het eiland rechts bestaat vooral uit prachtig gevormde en interessante bergen met vele meertjes in de dalen. Het spawneiland onderin is redelijk vlak en bestaat uit plains. Het eiland links is zeer gevarieerd en bevat o.a. plains, swamps, desert en tundra. Als je goed kijkt zie je bomen, wat een beetje de grootte van de eilanden aangeeft. Het zijn redelijk grote eilanden dus, waarmee er voor iedereen ruim voldoende bouwruimte zou moeten zijn. Dus, wat vinden de heren en dame? Dus ga maar uit van een eiland of drie, waarvan 2 erg groot zijn. Reageren
Shorty_D Geplaatst: 31 maart 2013 Rapport Geplaatst: 31 maart 2013 Oja, nou dat lijkt me wel dope. Reageren
Basssss Geplaatst: 8 april 2013 Rapport Geplaatst: 8 april 2013 Bukket is soort van geupdate voor 1.5. Server naar 1.5? Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 9 april 2013 Rapport Geplaatst: 9 april 2013 Eindelijk... En nu dat Bukkit is geüpdate kunnen we ook een nieuwe map in 1.5.1 starten hopelijk? :3 Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 9 april 2013 Rapport Geplaatst: 9 april 2013 Om nog even in de sfeer te komen voor 1.5.1 hier nog eens wat van mijn screens binnensmijten :$ Like Buildings Everywhere! Inzadan Square... Heeft wat weg van een evil masterplan... Is het ook. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.