Jump to content

Recommended Posts

• Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Phoenyxar

418

• thebig

175

• Ezra24rct3

165

• Basssss

130

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst: (bewerkt)

Leuke seed Neo, misschien is het binnenkort tijd om (bijvoorbeeld d.m.v. de poll) eens te gaan inventariseren welke map we willen spelen, mochten er nog mensen met een ander idee zijn. Misschien handig vóor de update uitkomt, anders zitten we dan nog te discussiëren.

Bewerkt: door Foreigner97
Geplaatst: (bewerkt)

Ja, dat lijkt me nodig en inmiddels ook wel duidelijk gewild aangezien maar liefs 93.33% van de mensen in de poll heeft aangegeven een nieuwe map te willen, waarvan ongeveer eenderde de oude map behouden wil zien.

Laten we maar eens zo beginnen: heeft iemand bezwaar tegen de map die ik heb gepresenteerd? Ik wil ter verduidelijking nog wel wat screens plaatsen, mits daar behoefte aan is.

Bewerkt: door $NeoSyp$
Geplaatst:

tumblr_mhrm12ykp01qiwcbgo1_1280.jpg

Nee hoor. Doe maar gewoon, ik kijk al uit naar de map.

Zo lang je maar niet al je gebouwen uit Wool bouwt, want je ambassade was toch... Speciaal :3

Geplaatst:

Plaats nog maar wat plaatjes, desnoods een filmpje.

Ik wil wel wat meer zien, van elk eilandje wat.

Maar ik vind die eilanden zeker cool!

Geplaatst:

Ik heb de afgelopen dagen eens goed zitten zoeken en ik denk eindelijk een interessante seed te hebben gevonden voor mijn eilandidee. Het is een seed waarbij drie relatief grote eilanden bij elkaar liggen, geïsoleerd van de rest van de wereld. Ik heb er een kaart van gegenereerd. De spawn bevindt zich op het kleinere eiland onderin:

islands01.png

Met wat aanpassingen in MCEdit zou daar dit van gemaakt kunnen worden, wat wat mij betreft een perfecte speelwereld voor ons zou zijn:

islands02.png

Het eiland rechts bestaat vooral uit prachtig gevormde en interessante bergen met vele meertjes in de dalen. Het spawneiland onderin is redelijk vlak en bestaat uit plains. Het eiland links is zeer gevarieerd en bevat o.a. plains, swamps, desert en tundra. Als je goed kijkt zie je bomen, wat een beetje de grootte van de eilanden aangeeft. Het zijn redelijk grote eilanden dus, waarmee er voor iedereen ruim voldoende bouwruimte zou moeten zijn.

Dus, wat vinden de heren en dame?

Dus ga maar uit van een eiland of drie, waarvan 2 erg groot zijn.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Om nog even in de sfeer te komen voor 1.5.1 hier nog eens wat van mijn screens binnensmijten :$

20130404125823.png

Like Buildings Everywhere!

20130404172150.png

Inzadan Square...

20130404172251.png

Heeft wat weg van een evil masterplan... Is het ook.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...