ThunderDuck Geplaatst: 2 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2010 Idd blue hell, je gaat dood en kan je spullen niet meer terughalen als je erin valt .. echt niet leuk Ik heb ooit is een biggetje in de 'Blue Hell' geduwd. Man dat was lol. Sadist. Reageren
Big Boss Geplaatst: 2 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2010 (bewerkt) Ik heb ooit is een biggetje in de 'Blue Hell' geduwd. Man dat was lol. Hoe krijg jij een varken op de bodem van in de kern van de aarde dan? Ik ben zelf wat aan het spelen geweest met zo'n inventaris editor. Ik heb mezelf even wat diamanten picks en een stapel TNT gegeven. Gevolg: Heel m'n onderste verdieping onder de lava. Geen probleem, we gieten er wat water op. Gevolg: Heel m'n onderste verdieping vol met Obsidian. Hier heb ik weer fijn werk mee. Het duurt ongeveer 20 seconden om 1 blok Obsidian te mijnen met een diamanten pick. Bewerkt: 2 oktober 2010 door Big Boss Reageren
.Corneria. Geplaatst: 2 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2010 (bewerkt) Ik heb ooit is een biggetje in de 'Blue Hell' geduwd. Man dat was lol. Hoe krijg jij een varken op de bodem van in de kern van de aarde dan? Gewoon boren tot aan de kern van de aarde. Dan gewoon een biggetje in het hol duwen enn daarna zie je wel. PS: Weet iemand een goede site voor een inventaris editor? Bewerkt: 2 oktober 2010 door .Corneria. Reageren
Big Boss Geplaatst: 2 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2010 (bewerkt) http://minecraftwiki.net/wiki/Programs_and_Editors Ik gebruik MineEdit. Edit: Bewerkt: 3 oktober 2010 door Big Boss Reageren
flippie13 Geplaatst: 5 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2010 Noes, me iron zwaard verloren in een cave die wel heel diep ging. Me iron axe ook Op de plek waar ik dood ben gegaan lagen ze beide niet meer, en nu moet ik maar weer eens zo'n cobblestone mine gaan vinden om gereedschap terug te maken + huisje mooier te maken Reageren
rienie Geplaatst: 5 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2010 Echt een cool spel. Daarnet een grot gevonden 20 iron ores. Haal ik een beetje grind weg. Kwam gelijk de niagara waterval tevoorschijn. Dus weg grot. Ga ik een stukje dieper. Kom ik ineens een waterval tegen. Dus ik denk ik doe voorzichtig. Ik weet niet wat daar onder zit. Pleur ik die waterval in.Kom ik op een grot net zo groot als me wc uit. Ligt daar 3 goud en 4 van die redstone blokken. Nu nog naar boven komen. Is namelijk eerst een waterval van 20 blokken. En daarna nog een 20 blokken hoog. En me iron axe is bijna op. Reageren
vice Geplaatst: 6 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2010 Op 31 oktober komt er nieuwe (Halloween) update . Je torches zullen vanaf dan ook na een bepaalde tijd uitgaan, maar je kunt lantaarns plaatsen die voor eeuwig blijven branden. Maar goed, hier kan je het nalezen: http://minecraft.net/boo/ Reageren
Big Boss Geplaatst: 6 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2010 'Pumpkins can also be worn as totally useless helmets'. Reageren
Basssss Geplaatst: 7 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2010 Op 31 oktober komt er nieuwe (Halloween) update . Je torches zullen vanaf dan ook na een bepaalde tijd uitgaan, maar je kunt lantaarns plaatsen die voor eeuwig blijven branden. Maar goed, hier kan je het nalezen: http://minecraft.net/boo/ Ik las het een paar daagjes terug al ja. 'Pumpkins can also be worn as totally useless helmets'. Ik wil anders zo'n pompoen op m'n kop. Reageren
Basssss Geplaatst: 8 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2010 (bewerkt) Net als een meneer hier, heb ik ook een Dungeon boven de grond gevonden toen ik uit verveling even een nieuwe wereld opstartte en ging verkennen. Edit: LOL! 5 hokjes verder zit nog een dungeon met skeletten, maar daar ga ik echt niet in zonder bescherming. Bewerkt: 8 oktober 2010 door Basssss Reageren
Big Boss Geplaatst: 8 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2010 Ik probeer nu die Survival Multiplayer te doen, maar ik geraak in geen enkele server. Steeds een error van Java.Exception o.i.d. Naar het schijnt is het een bekend probleem als je Windows 7 x64 hebt, en een netwerkkaart van Realtek. 't Zou me anders wel ontzettend leuk lijken om met 10 man tegen zombies te vechten. Dat zal wachten worden totdat Notch het fixt. Reageren
j0uk3 Geplaatst: 8 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2010 Net als een meneer hier, heb ik ook een Dungeon boven de grond gevonden toen ik uit verveling even een nieuwe wereld opstartte en ging verkennen. Edit: LOL! 5 hokjes verder zit nog een dungeon met skeletten, maar daar ga ik echt niet in zonder bescherming. Zou je mij die save willen sturen? via megaupload ofzo. Dit doe je door na deze locatie te gaan: C:\Documents and Settings\"gebruikersnaam"\Application Data\.minecraft\saves En dan de juiste World naar mij te sturen. Alvast bedankt. Reageren
Venzio Geplaatst: 8 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2010 Zou ik dit spel kopen? Ik kan het zo via mijn rekening (verbinding bankpas) kopen, maar gaat het niet snel vervelen? Reageren
Kryziek Geplaatst: 8 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2010 In je eentje verveeld het imo heel snel. Multiplayer is wel wat leuker, maar verveeld ook wel na een tijdje. Reageren
Crypteq Geplaatst: 8 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2010 @Kryziek Dat valt wel mee... Speel het nu ook al een tijdje, en er is genoeg/je kan genoeg doen. En mulitplayer kan je ook wel spelen zonder m te kopen, natuurlijk niet op de officiële servers maar wel met een eigen server , wel met wat "aanpassingen" uiteraard Zelf ben ik nu bezig met dingen proberen te modden e.d. ohja, screent van een deel op m'n test server : Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.