myron.b Geplaatst: 10 mei 2014 Rapport Geplaatst: 10 mei 2014 (bewerkt) Waar slaat dit op ? Volgens mij is dat mijn geclaimde gebied en zitten er 2 mensen zonder mijn toestemming in mijn gebied te spelen? Bewerkt: 10 mei 2014 door myron.b Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 10 mei 2014 Rapport Geplaatst: 10 mei 2014 Sorry, maar ik dacht dat het net buiten je gebied was... :$ Het was btw mijn idee om daar te gaan bouwen... Reageren
DarkViper_Brian Geplaatst: 10 mei 2014 Rapport Geplaatst: 10 mei 2014 Sorry moeten we het weghalen Reageren
Together Geplaatst: 10 mei 2014 Rapport Geplaatst: 10 mei 2014 Jammer dat ik niet op minecraft kan. Dus ook niet op de server omdat mijn computer kapot is..... Reageren
thebig Geplaatst: 10 mei 2014 Rapport Geplaatst: 10 mei 2014 Normaal kan je sowieso niet bouwen in een ander zijn gebied (ik probeerde eens eventjes een werktafel neer te zetten bij iemand, om vlug een boot te maken en het lukte niet). Het zal dus net buiten het gebied zijn geweest, als jullie iets gebouwd hebben... Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 10 mei 2014 Rapport Geplaatst: 10 mei 2014 Ja, we hebben een huis met muren aan het water gebouwd, dus we moeten het wel buiten het gebied hebben gebouwd... Reageren
thebig Geplaatst: 10 mei 2014 Rapport Geplaatst: 10 mei 2014 Blijkbaar is het dus wel mogelijk om binnen iemand zijn gebied te bouwen: Ik denk dat je best toestemming vraagt aan Myron voor je je stulpje teveel uitbreidt. Reageren
Crypteq Geplaatst: 10 mei 2014 Rapport Geplaatst: 10 mei 2014 Blijkbaar is het dus wel mogelijk om binnen iemand zijn gebied te bouwen: [afbeelding] Ik denk dat je best toestemming vraagt aan Myron voor je je stulpje teveel uitbreidt. Klopt, dat is standaard zo, maar dat kan ik ook veranderen als iemand dat wilt.Overigens is het weer tijd om de host te verlengen, zo mogen nu wel eens opschieten met die update, zonde als er niemand op de server is. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 10 mei 2014 Rapport Geplaatst: 10 mei 2014 Ik heb toestemming om er te bouwen Bedankt Myron! Reageren
myron.b Geplaatst: 10 mei 2014 Rapport Geplaatst: 10 mei 2014 Geen probleem, ik ben eigenlijk toch niet meer zo actief op Minecraft. Ik vroeg me alleen af waarom er 2 mensen in mijn gebied zaten en konden bouwen, Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 10 mei 2014 Rapport Geplaatst: 10 mei 2014 Ik heb daarstraks met DarkViper, Firefighter en TheBig op de MC server gespeeld, ik ehb me wel ff vermaakt met zn 4e Reageren
thebig Geplaatst: 10 mei 2014 Rapport Geplaatst: 10 mei 2014 FireFighter en ik hebben even een basis opgezet bij de Mooshrooms. Heerlijk dat je helemaal geen last hebt van die irritante mobs. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 10 mei 2014 Rapport Geplaatst: 10 mei 2014 Het enige nadeel van die locatie is de kleur, ik vond het nogal rood en grijs toen ik bij jullie was... Reageren
myron.b Geplaatst: 10 mei 2014 Rapport Geplaatst: 10 mei 2014 Het enige nadeel van die locatie is de kleur, ik vond het nogal rood en grijs toen ik bij jullie was... Dat is gewoon de Biome, iedere Biome heeft z'n eigen klimaat en kleuren. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.