Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb net de 3x3 map van de omgeving vervolledigd. Wie niet weet hoe de omgeving eruit ziet: wellicht krijg je nu een beter beeld.

2ptwlfa.jpg

De map is uiteraard opgehangen op de plek waar de groen blip staat. je ziet hoe de ingang in de berg uitgehouwen is. Aan de andere kant van het water, die bruine cirkel, is de uitkijktoren.

In de linkerbovenhoek is er een klein wit gebouwtje, namelijk de spawn. Het was de laatste map die ik maakte, lekker handig om meteen terug geteleporteerd te worden.

Het gigantische huis aan de rechterkant in het midden is dat van takeblom. Waarom hij zo'n oppervlakte nodig heeft, is me een raadsel.

Rechtsbeneden is er nog een andere berg, die is geclaimed door shooter. Je ziet dat er een beetje buiten gebouwd is.

• Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Phoenyxar

418

• thebig

175

• Ezra24rct3

165

• Basssss

130

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Ik was daar laatst bezig en kwam op een stuk van een paar chunks breed wat ik niet kon weg halen ;S zelfs na herstarten.

Hoogstwaarschijnlijk was dat deel van de spawn. De chunk waar de spawn in staat is beschermd (of is dit op deze server anders?)

Geplaatst:
Ik was daar laatst bezig en kwam op een stuk van een paar chunks breed wat ik niet kon weg halen ;S zelfs na herstarten.
Hoogstwaarschijnlijk was dat deel van de spawn. De chunk waar de spawn in staat is beschermd (of is dit op deze server anders?)

Dat zou heel goed kunnen, ik ben inderdaad de kant opgegaan van waar de spawn is(als ik dat zo zie op de minimap)

Geplaatst:

De dierenfarms zijn nu uit de berg en staan buiten, dus hopelijk minder lag binnen :D

Verder nog een tuintje gebouwd:

30bpi01.jpg

Stelt (nog) niet veel voor. Ik ga nog wat banken in de muur verwerken, denk ik. Misschien moet ik ook wel eens maken dat het bereikbaar is (al kan je perfect via de lianen naar boven klimmen).

Geplaatst:

Alles mooi symmetrisch en dan plaatst dat het bed zo.

Moet toegeven dat de Brewing Stand bovenop de Crafting Bench een goed idee is en er grappig uitziet :puh:

Geplaatst:

De chest achter de CT en de brewing stand draagt ook niet bij tot de symmetrie :t

Ik claim trouwens het kleine eilandje (op de grote map die ik gepost heb: de deelmap in de rechter benedenhoek, het eilandje aan de linker zijkant) en een deel van de kust eronder.

Geplaatst:

ik heb de jump gedaan vanbove op dat lang stuk gesteente helema&l naar beneden gesprongen overleefd :)

Geplaatst:

Met een beetje geluk a.s. week de final update voor 1.8, het is daarna immers geen mei meer.

Omdat er geen mensen meer op de standaard server actief zijn, zal ik de huidige map op de snapshot server verplaatsen naar de standaard server zodra de 1.8 update er is.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...