thebig Geplaatst: 29 mei 2014 Rapport Geplaatst: 29 mei 2014 Ik heb net de 3x3 map van de omgeving vervolledigd. Wie niet weet hoe de omgeving eruit ziet: wellicht krijg je nu een beter beeld. De map is uiteraard opgehangen op de plek waar de groen blip staat. je ziet hoe de ingang in de berg uitgehouwen is. Aan de andere kant van het water, die bruine cirkel, is de uitkijktoren. In de linkerbovenhoek is er een klein wit gebouwtje, namelijk de spawn. Het was de laatste map die ik maakte, lekker handig om meteen terug geteleporteerd te worden. Het gigantische huis aan de rechterkant in het midden is dat van takeblom. Waarom hij zo'n oppervlakte nodig heeft, is me een raadsel. Rechtsbeneden is er nog een andere berg, die is geclaimed door shooter. Je ziet dat er een beetje buiten gebouwd is. Reageren
Dexist Geplaatst: 29 mei 2014 Rapport Geplaatst: 29 mei 2014 Mooie map hoor , maar waarom heb je geen dynamic lightning . Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 29 mei 2014 Rapport Geplaatst: 29 mei 2014 Ik was daar laatst bezig en kwam op een stuk van een paar chunks breed wat ik niet kon weg halen ;S zelfs na herstarten. Hoogstwaarschijnlijk was dat deel van de spawn. De chunk waar de spawn in staat is beschermd (of is dit op deze server anders?) Reageren
Dexist Geplaatst: 29 mei 2014 Rapport Geplaatst: 29 mei 2014 Ik was daar laatst bezig en kwam op een stuk van een paar chunks breed wat ik niet kon weg halen ;S zelfs na herstarten. Hoogstwaarschijnlijk was dat deel van de spawn. De chunk waar de spawn in staat is beschermd (of is dit op deze server anders?) Dat zou heel goed kunnen, ik ben inderdaad de kant opgegaan van waar de spawn is(als ik dat zo zie op de minimap) Reageren
KL_SHOOTER_KL Geplaatst: 29 mei 2014 Rapport Geplaatst: 29 mei 2014 ik mine wel eens zonder torches... dan vergeet ik torches of ben te sker haha Reageren
Dexist Geplaatst: 29 mei 2014 Rapport Geplaatst: 29 mei 2014 Ik heb ook een "minimap" bij mijn eigen plekje in de rimboe Reageren
thebig Geplaatst: 29 mei 2014 Rapport Geplaatst: 29 mei 2014 De dierenfarms zijn nu uit de berg en staan buiten, dus hopelijk minder lag binnen Verder nog een tuintje gebouwd: Stelt (nog) niet veel voor. Ik ga nog wat banken in de muur verwerken, denk ik. Misschien moet ik ook wel eens maken dat het bereikbaar is (al kan je perfect via de lianen naar boven klimmen). Reageren
Niked Geplaatst: 29 mei 2014 Rapport Geplaatst: 29 mei 2014 crypteq er is een veld kapot het water stroomt nog maar de hendel werk niet meer ? Reageren
Big Boss Geplaatst: 29 mei 2014 Rapport Geplaatst: 29 mei 2014 Als je wat bloempotten en schilderijen toevoegt wordt het ineens al veel gezelliger. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 30 mei 2014 Rapport Geplaatst: 30 mei 2014 Alles mooi symmetrisch en dan plaatst dat het bed zo. Moet toegeven dat de Brewing Stand bovenop de Crafting Bench een goed idee is en er grappig uitziet Reageren
thebig Geplaatst: 30 mei 2014 Rapport Geplaatst: 30 mei 2014 De chest achter de CT en de brewing stand draagt ook niet bij tot de symmetrie Ik claim trouwens het kleine eilandje (op de grote map die ik gepost heb: de deelmap in de rechter benedenhoek, het eilandje aan de linker zijkant) en een deel van de kust eronder. Reageren
FireFighter Geplaatst: 30 mei 2014 Rapport Geplaatst: 30 mei 2014 Ben weer even terug van weggeweest.. Welke map spelen we, wat is de bedoeling? Reageren
Niked Geplaatst: 31 mei 2014 Rapport Geplaatst: 31 mei 2014 ik heb de jump gedaan vanbove op dat lang stuk gesteente helema&l naar beneden gesprongen overleefd Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 31 mei 2014 Rapport Geplaatst: 31 mei 2014 Blijft deze map of gaat deze weg bij 1.8? Dan houd ik daar rekening mee bij het bouwen. Reageren
thebig Geplaatst: 31 mei 2014 Rapport Geplaatst: 31 mei 2014 Met een beetje geluk a.s. week de final update voor 1.8, het is daarna immers geen mei meer. Omdat er geen mensen meer op de standaard server actief zijn, zal ik de huidige map op de snapshot server verplaatsen naar de standaard server zodra de 1.8 update er is. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.