Votair Geplaatst: 26 januari 2015 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2015 vandaag zal waarschijnlijk door de andere eigenaar de onride worden neergezet op youtube ik meld het als die er op staat Ik ben zeer benieuwd! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froodooo Geplaatst: 26 januari 2015 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2015 vandaag zal waarschijnlijk door de andere eigenaar de onride worden neergezet op youtube ik meld het als die er op staat Ik ben zeer benieuwd! Je bent me net voor met die reactie. Ik sta al in de wachtrij! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ezra24rct3 Geplaatst: 26 januari 2015 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2015 (bewerkt) Ik blijf het jammer vinden dat mensen altijd plug-ins moeten gebruiken. Met creativiteit en redstone kom je ook ver! Ik wil natuurlijk ook de onride wel zien! Bewerkt: 26 januari 2015 door Ezra24rct3 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tjarda1999 Geplaatst: 26 januari 2015 Rapport Share Geplaatst: 26 januari 2015 (bewerkt) https://www.youtube.com/watch?v=OAe1UL-9aWY&list=UUe9Z2CqWIVmR1J9owPI7vYQ asjeblieft Bewerkt: 26 januari 2015 door tjarda1999 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 27 januari 2015 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2015 Hmm, was de lift eigenlijk wel nodig (buiten dan dat het trager ging dan een simpele drop)? :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tjarda1999 Geplaatst: 27 januari 2015 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2015 Hmm, was de lift eigenlijk wel nodig (buiten dan dat het trager ging dan een simpele drop)? :o er zit eigelijk een verhaal achter ;P Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ezra24rct3 Geplaatst: 27 januari 2015 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2015 (bewerkt) T is dan iig geen duidelijke to be honest. Maar ik begrijp dat het nog niet af is, hoop ik? Bewerkt: 27 januari 2015 door Ezra24rct3 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tjarda1999 Geplaatst: 27 januari 2015 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2015 T is dan iig geen duidelijke to be honest. Maar ik begrijp dat het nog niet af is, hoop ik? veel decoratie is er nog niet momenteel is de attractie op 80 % Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 27 januari 2015 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2015 Misschien kan dit nog tof zijn voor al die mensen die hier bezig zijn met een rollercoaster te bouwen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ezra24rct3 Geplaatst: 27 januari 2015 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2015 Die heb ik ook gezien ja! Ik ben van plan om er 1 te maken in de server! Ik ga hem ook naar hem tweeten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tjarda1999 Geplaatst: 27 januari 2015 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2015 Gewoon met traincarts via ladders maar voor singleplayers is dit niet slecht Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.PhoeniX. Geplaatst: 28 januari 2015 Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2015 Ik heb weleens achtbanen gebouwd in Minecraft, maar dan in Creative (nooit in Survival :$ ). Helaas zijn het niet zo spectaculaire achtbanen, aangezien ik Redstone-Machines erg lastig vind om te bouwen. Als ik weer eens een bezoekje breng aan de Minecraft GTA-Forum server, dan zal ik heel misschien een achtbaan te proberen bouwen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tjarda1999 Geplaatst: 2 februari 2015 Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2015 (bewerkt) We hebben sindskort ook twitter voor alle nieuwstjes die ik hier niet plaats: www.twitter.com/fatiquecraft Onze divecoaster zal ook bij de opening van de party zijn als de twitter niet mag mag die worden verwijdert Bewerkt: 2 februari 2015 door tjarda1999 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 3 februari 2015 Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2015 Divecoaster? Ik verveelde me daarnet een beetje (en heb een nieuwe MC-launcher geïnstalleerd), dus ik dacht even iets te bouwen. Heb uiteindelijk ongeveer een MC-persiflage naar de bekende/beruchte Amelinckx-blokken. Vind ze best geslaagd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ezra24rct3 Geplaatst: 3 februari 2015 Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2015 Divecoaster? Leuk dat je weer verder gaat in je stad! Kan niet wachten tot je ons een keertje uitnodigt om te komen kijken! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.