Jump to content

Recommended Posts

• Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Phoenyxar

418

• thebig

175

• Ezra24rct3

165

• Basssss

130

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Nee, ik gebruik nog altijd de gratis versie van het 'Free Play'-weekend. Hoe ik hiermee de Halloween-update moet binnenhalen moet ik nog even zien uit te vinden. Is dit überhaupt mogelijk, of zal ik daarvoor toch het spel moeten aanschaffen?

Geplaatst:

Hebben jullie nou allemaal voor Minecraft betaald?

Wat voor ''extra's''/''dingen'' ontvang je dan als je betaald?

Waar praat jy over dan? :puh:

Geplaatst: (bewerkt)

Hebben jullie nou allemaal voor Minecraft betaald?

Wat voor ''extra's''/''dingen'' ontvang je dan als je betaald?

Voor iedere alpha moet je eigenlijk betalen, maar er zijn manieren waardoor je de alpha gratis kan krijgen. Net als je dat bij ieder spel kan, maar dat is illegaal en daar mag je denk ik niet over praten op dit forum.

Maar goed. @ Dotz over je bericht dat single player sneller verveeld: Dat is niet altijd waar, multiplayer bugt nog wat, en oké, multiplayer is ook leuk, maar single player blijft nog steeds leuk. De hele wereld is voor jou alleen, je hoeft met niemand te overleggen, je kan nu écht met de monsters "vechten", en het spel is ook gewoon veel enger in single player.

Als je niet overtuigd bent moet je gewoon naar de afleveringen van X kijken, en je wilt het meteen spelen =].

Bewerkt: door vice
Geplaatst:

De diamanten pickaxe is de sterkste, die gaat zo'n 1000 klappen mee ;)

Als je niet een (lichte) vorm van cheaten wilt doen, check de spoiler dan niet.

Als je de pickaxe dropt op het moment dat die bijna dood is, en hem weer oppakt, is die vol ;)

Geplaatst:

Als je de pickaxe dropt op het moment dat die bijna dood is, en hem weer oppakt, is die vol ;)

Merk wel op dit deze bug enkel in multiplayer werkt, in singleplayer blijft je gereedschap haar schade behouden nadat het gedropt is. ;)

Geplaatst:

Dat kan ook als het balkje nog zowat vol zit.

Het is waarschijnlijk ook een bug die nog gefixt wordt.

Geplaatst:

Dat kan ook als het balkje nog zowat vol zit.

Het is waarschijnlijk ook een bug die helaas nog gefixt wordt.

Geplaatst: (bewerkt)

En daar moet je vooral mee opscheppen. :duh:Edit: Post hierboven verwijderd?!

On topic: ik ben wat aan het experimenteren geweest met het redstone dust.

Ik kan er al voor zorgen dat er een licht aan gaat - en aan blijft (!) - als je op een pressure plate stapt en ik kan ook al een flikkerend licht maken. :engel:

Nu wil ik dus een flikkerend licht (soort alarmsysteem) dat aan gaat als je op een pressure plate stapt, en pas weer uitgaat als het systeem reset wordt met een knop.

Die dingen maken is allemaal geen probleem, maar er voor zorgen dat alles netjes onder de grond zit is andere koek.

Bewerkt: door Big Boss
Geplaatst:

En daar moet je vooral mee opscheppen. :duh:

tegen mij? Ik antwoord alleen op zijn vraag, want het is sowieso niet moeilijk om *je weet wel* te doen dus hoe zou ik er over opscheppen?

OT: Ik ben er een beetje op uitgekeken, heb geen ideeen meer om te bouwen.

Iemand een idee voor me dat ik kan maken? :)

Geplaatst:

Je krijgt dus een heel tientje voor je verjaardag?

Mijn eerste wereld raakte bugged door de update die ook biomes gaf, dus nu moet ik eigenlijk volledig opnieuw beginnen.. Ik had meer dan 200 blokken 3x3 uitgehakt, een enorme toren gebouwd, 2 gaten van 10x10 gegraven en een grote opslagruimte gemaakt. Ten slotte ook nog een kas en een boothuis. Geen zin om dat allemaal achter me te laten...

• 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...