Jump to content

Recommended Posts

• Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Phoenyxar

418

• thebig

175

• Ezra24rct3

165

• Basssss

130

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Op welke server spelen jullie nou eigenlijk? Ik speel alleen op mn eigen server en op de tweakers.net server(mc.grum.nl, voor de geinteresseerden)

Geplaatst: (bewerkt)

Ik ga Minecraft nu kopen. Beta komt 20 december. Met mod opties :D

Ik ben ook van plan om hem te kopen, alleen nog ff wachten op paypal met die overboeking. :engel:

Daarbij zit ik nu op mijn nieuwe PC, en moet ik eerst alles omzetten van de oude naar de nieuwe.

Juistem ook Minecraft + mods etc. Dus Wanted.... je weet nu waarom ik er een tijdje niet ben. :puh:

Bewerkt: door Shorty_D
Geplaatst:

Dan zou ik wel opschieten, want als je'm na 20 december koopt zal het €14.95 kosten i.p.v. €9.95 en je krijg niet automatisch alle updates meer.

Geplaatst:

Dan zou ik wel opschieten, want als je'm na 20 december koopt zal het €14.95 kosten i.p.v. €9.95 en je krijg niet automatisch alle updates meer.

Ja daarom maak ik me ook een klein beetje zorgen dat die overboeking dalijk te laat is. :bonk:

Geplaatst:

Als ik het goed begrijp krijg je bij de Beta geen updates meer...? Wat is het dan voor ballenspel? xD Na 3 updates had je net zo goed een ander spel kunnen kopen waarbij de maker minder verdient maar je wel een goed spel krijgt.

Geplaatst:

Als ik het goed begrijp krijg je bij de Beta geen updates meer...? Wat is het dan voor ballenspel? xD Na 3 updates had je net zo goed een ander spel kunnen kopen waarbij de maker minder verdient maar je wel een goed spel krijgt.

Als je hem na de beta koopt krijg je geen updates meer. Al koop je de Alpha versie nu dan nog wel en als je nu Alpha versie als kado koopt(die functie komt binnenkort geloof ik) en MC gaat beta in telt hij nogsteeds als Alpha= auto updates(kweet niet zeker of dit klopt maar geloof t wel)

Geplaatst:

Nee heb geen 10 euro :cry: , nu ben ik te laat :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Dat laatse valt net níet onder spam

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...