Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Probeert server op te zetten voor mij en me vriend zodat we co-op kunnen. Maar internet is te sloom. En hij kan de server niet joinen :(

• Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Phoenyxar

418

• thebig

175

• Ezra24rct3

165

• Basssss

130

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Als het goed is er hij er nu al...

Maar wat veranderd hij nu echt aan minecraft qua extra's? (voor singleplayer)

Geplaatst:

ben nu bezig met éen super groot gebouw. Alleen dacht pauze te nemen. Maar nu kan ik MC niet meer opstarten. Kan geen verbinding maken met de server :(

Geplaatst:

In een save file ben ik een super groot kasteel aan het bouwen.(Met cheats)

In de andere save ben ik gewoon aan het exploren.(op peaceful mode)

Geplaatst:

Haha, zonder cheaten is een groot kasteel maken voor de show super saai. Maar exploren zonder monster is ook super saai.

Geplaatst:

Vanmiddag begonnen met Minecraft. Super verslavend spel, maar erg leuk. Ik heb nu een full zilver armor, en heb een huis op een heuvel. Vanuit mijn huis kan ik via een deur een cave in komen. :klap:

Geplaatst:

Haha, Matt niet vergeten de deur dicht te doen als de cave donker is. Anders lopen er ineens soa's in je huis rond.

Geplaatst:

Probeert server op te zetten voor mij en me vriend zodat we co-op kunnen. Maar internet is te sloom. En hij kan de server niet joinen :(

Moet je ookw el goed instellen. Zowat iedereen zn internet is op zn minst snel genoeg voor 2 personen. De beste server software om te gebruiken is Hey0's server mod, welke zowat iedere grote server gebruikt. Maar atm is die niet up to date, omdat Hey0 zijn software nog moet updaten aan de nieuwe Minecraft Beta.

Geplaatst:

Nee, das mijn eigen gozer. Maar dat is dan die Cape waar Notch het over had. best wel grappig. Alleen als je het ingame ziet lijkt het net een houte plank die beschildert is :clown:

Geplaatst:

Haha, Matt niet vergeten de deur dicht te doen als de cave donker is. Anders lopen er ineens soa's in je huis rond.

Haha, thanks for the advice; ik heb meteen twee deuren gemaakt en neergezet. Eentje aan de achterkant van mijn huis, en de ander aan het begin van de cave. Daar tussenin zit een enorme gang waar ik lekker resources aan het gatheren ben :eten:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...