Jump to content

Forumrunner

Recommended Posts

Zo'n zelfde probleem heb ik ook Vice. Maar als je gewoon een tijdje door gaat. Ga je vanzelf wel dingen veranderen. En dan komt de sfeer die je wilt wel. Heb nu bijvoorbeeld een eiland met eigen minecart station. Die lijd naar een super grote ondergrondse mijn. Met daarboven op een nog grotere minecart station.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    418

  • thebig

    175

  • Ezra24rct3

    165

  • Basssss

    130

Top Posters In This Topic

Posted Images

Echt vet! Ik liep op een gegeven moment een kleine grot binnen met een water bron. Ik een beetje naar benden graven zodat het water met mij mee stroomde, viel ik opeens (met het water) naar beneden. Was ik opeens belandt in een heel grot netwerk. Ik hoefde maar een paar stappen te zetten en er stonden allemaal monsters voor me, dus ik snel wegrennen... ik weet nu niet of ik die grot nog is moet bezoeken. Het zag er namelijk wel heel groot uit.

Link to comment
Delen op andere websites

Je zou hem op zich wel kunnen verkennen, ondanks de monsters kunnen er wel eens schatten in die grot te vinden zijn. Bereid je goed voor met voldoende eten, neem niet je beste spullen mee, en ga op jacht :puh:. Want je moet er altijd rekening mee houden dat je kunt doodgaan, en als dat vlakbij water of lava is kunnen je spullen misschien ook weg zijn. Vooral bij lava dan, water zou het wel kunnen meeslepen naar een andere plaats.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja GolfG60 een bed. Ik geloof dat dat je nieuwe spawn word als je er in slaapt.

Hoe maak je dat ding dan? :O

Je zou hem op zich wel kunnen verkennen, ondanks de monsters kunnen er wel eens schatten in die grot te vinden zijn. Bereid je goed voor met voldoende eten, neem niet je beste spullen mee, en ga op jacht :puh:. Want je moet er altijd rekening mee houden dat je kunt doodgaan, en als dat vlakbij water of lava is kunnen je spullen misschien ook weg zijn. Vooral bij lava dan, water zou het wel kunnen meeslepen naar een andere plaats.

Gooi gewoon wat tnt naar binnen :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben toch die mijn in gegaan en hij is verschrikkelijk groot. Ik heb lekker veel goud verzameld, rood spul en blauw spul. Uiteindelijk werd de mijn zo groot dat ik niet meer wist hoe ik naar boven moest komen... uiteindelijk toch gelukt. :)

Weet iemand wat je met dat blauwe spul kan doen?

Bewerkt: door paul007
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben toch die mijn in gegaan en hij is verschrikkelijk groot. Ik heb lekker veel goud verzameld, rood spul en blauw spul. Uiteindelijk werd de mijn zo groot dat ik niet meer wist hoe ik naar boven moest komen... uiteindelijk toch gelukt. :)

Weet iemand wat je met dat blauwe spul kan doen?

Dat rode spul heet Redstone en dat blauwe spul Lapis Lazuli. Met die Lapis kan je blauwe blokken maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben toch die mijn in gegaan en hij is verschrikkelijk groot. Ik heb lekker veel goud verzameld, rood spul en blauw spul. Uiteindelijk werd de mijn zo groot dat ik niet meer wist hoe ik naar boven moest komen... uiteindelijk toch gelukt. :)

Weet iemand wat je met dat blauwe spul kan doen?

Dat rode spul heet Redstone en dat blauwe spul Lapis Lazuli. Met die Lapis kan je blauwe blokken maken.

Bedankt!

Kan je ook online? Ik moet dan een IP-adres van de server invullen ofzo. Is er geen GTAForum server? :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...