Jump to content

Recommended Posts

• Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Phoenyxar

418

• thebig

175

• Ezra24rct3

165

• Basssss

130

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Dankje, maar alsnog doet hij het niet .. hij zegt nogsteeds dat ik online moet spelen ..

Ja bij mij ook:S

Weet iemand iets?

Geplaatst: (bewerkt)

Dat zou kunnen, je moet misschien minstens één keer inloggen op je account, wat dus kon tijdens het free-to-play weekend, en vanaf daarna kan je altijd inloggen. Ik weet het niet, ik heb dat probleem niet gehad. Ik kan als ik inlog (in de Minecraft.exe), gewoon kiezen voor "Play Offline", en single player werkt perfect dan.

Geluid werkt ook weer, ik was dus correct over het feit dat het kwam doordat ze nog niet toegevoegd waren op de siteserver (of zo :puh:).

Bewerkt: door vice
Geplaatst:

Maar het free-play weekend is voorbij, dus daar hebben we niks aan..

maar er staat op youtube dat je ergens %appdata% moet typen, maar ik heb geen idee waar :{

Geplaatst:

Het free-play weekend is voorbij, en je kunt hem nu niet meer legaal downloaden. Maar als je hem in het free-play weekend hebt gedownload, kun je nog wel spelen.

Geplaatst:

Maar het free-play weekend is voorbij, dus daar hebben we niks aan..

maar er staat op youtube dat je ergens %appdata% moet typen, maar ik heb geen idee waar :{

Start - Uitvoeren en dan typ je %appdata%

Geplaatst:

Google Translate zegt: Gebruik valse info en proberen om in te loggen. Dit zegt dus genoeg. Zeg jij ff als het bij jou werkt dan ga ik het ook uitproberen. Ik heb nu geen tijd om zelf wat te doen..

Geplaatst: (bewerkt)

welke valse info ? ik heb niks ingevoerd, werkt niet, m'n eigen acc werkt ook niet .. ff iets in typen proberen ..

EDIT: ook niet gelukt :ch:

Bewerkt: door Sniickers.
Geplaatst:

Ik heb het spel gekocht en net een paar uur gespeeld. Heel verslavend.

Het enige probleem is dat ik dus bijna nooit kool vind om die torches mee te maken.

Ik moet eerst de halve map over rennen om wat kool te vinden, en dan is het onderhand al nacht.

Geplaatst:

Kijk goed bij bergen en grotten vlakbij, vaak zit het aan het begin van een grot of ergens in het midden van een berg aan de buitenkant. Anders probeer een kleine tunnel te graven.

Geplaatst:

Ik heb net uitgevonden hoe je een trap kan maken, dus ik was eventjes fijn aan het graven.

Kom ik opeens boven op een donkere grot terecht (ik viel er nog bijna in ook) vol met akelige spinnen. :(

pq5mu.png

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...