Jump to content

Wie is de Mol? Seizoen 15

Dexist

Wie is de mol?  

17 leden hebben gestemd

1. 1. Wie is de mol?

• Ajouad
      0
    • Carolina
      0
    • Chris
      3
    • Evelien
      0
    • Margriet
      7
    • Marlijn
      3
    • Martine
      1
    • Pieter
      0
    • Rik
      4
    • Viktor
      0

Recommended Posts

Leuke aflevering om mee te beginnen. Vaak is het aftasten in het begin, maar hier is meteen genoeg voer voor discussie.

Wel spijtig dat Pieter er uit ligt, het leek mij een leuke deelnemer. Leuker dan sommige dames die er in zitten.

Delen op andere websites

• Reacties 118
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Dexist

23

• aron24

16

• Froodooo

13

• thebig

11

Top Posters In This Topic

Posted Images

Wat een heerlijk programma blijft het toch! En een mooie aflevering! :)

Genoeg punten om weer over te discussiëren waarvan je ik toch vaak weer fout zit :7

Daarnaast blijf ik me verbazen over prachtige het filmwerk en de muziek met een typisch WIDM-sfeertje!

Ik kijk weer uit naar de volgende aflevering! :D

Delen op andere websites

Is er een mogelijkheid om in België 'legaal' te kijken?

Je kunt ook live via internet de staatszenders kijken: NPO Live (klik).

Ik neem aan dat je dit ook in België gewoon kunt kijken. Mocht je niet live kunnen kijken, dan kun je het altijd terugkijken via NPO Uitzending Gemist (klik) :D

Bewerkt: door Dippie
Delen op andere websites

Vandaag ff de herhaling van de eerste aflevering gekeken. Ik vind het echt super jammer dat Pieter eruit is, het leek me een leuke en goede speler. Zoals hij ook zegt: "Aflevering 1 is een loterij." Ben het hier helemaal mee eens, omdat je in het begin heel moeilijk kan weten wie de mol is, pas later kan wat beter kijken naar de deelnemers. Nja jammer, maar helaas.

Ik denk dat Martine de mol is. Ik vind haar gewoon een beetje dom doen tijdens de opdrachten, of eerder gezegd 'dom', want als mol is ze slim bezig. :puh:

Delen op andere websites

Vanavond een nieuwe aflevering :eten:

Ik vind het zeer moeilijk nu al een kandidaat te beschuldigen. Ik zal er nog eens over nadenken en voor de volgende aflevering een naam noemen.

Mijn eerste beschuldiging gaat toch ook op Martine vallen, net als hierboven. Er zijn natuurlijk wel kandidaten die zich nog niet zoveel hebben laten zien, dus het is goed mogelijk dat ik me nu meer laat leiden door wat er wel te zien viel.

Delen op andere websites

Vanavond een nieuwe aflevering :eten:

Jaaa, zin in! :bier:

Ik heb mijn stem voor nu op Viktor gezet. Maar wie weet misschien denk ik wel anders na afloop van vanavond.

Heb er zin in, een tip houdt Evelien eens in de gaten. Ik zit op vier namen, Chris, Ajouad, Magriet en Evelien. Tweede misschien iets te voor de hand liggend.

Delen op andere websites

Wat een rare groep, Evelien eruit verdacht ik wel, Chris is sowieso de Mol niet, Pieter en Evelien verdachten hem en hij ligt eruit. Martine en Marlijn deden een beetje verdacht

Sorry voor de dubbelpost.

Bewerkt: door aron24
Delen op andere websites

Zo, ik ben weer helemaal mee :tu:

Veel geslaagde opdrachten deze aflevering, in tegenstelling tot de eerste. Wat moeilijk dus om er een mol in te herkennen. Toch vond ik met name Martine en Marlijn zeer verdacht deze aflevering.

Martine zit eerst zeer lang te twijfelen voor ze ook maar iets van instructies geeft. 'Is het nu dit scherm of dat andere?' Dat vraag je dan toch even gewoon? Uiteindelijk wel makkelijk dat er dan twee teams samen zijn kunnen rijden.

Dan heb je ook Marlijn, die twee keer naar die zaal gaat. Al is dat denk ik weer eens te meer omdat er slecht is nagedacht over de opdracht. Bezint eer je begint hoort er niet echt bij, perfect voor een mol.

Al bij al blijf ik dus nog steeds bij Martine.

Delen op andere websites

Zo, ik ben weer helemaal mee thumbsup2.gif

Veel geslaagde opdrachten deze aflevering, in tegenstelling tot de eerste. Wat moeilijk dus om er een mol in te herkennen. Toch vond ik met name Martine en Marlijn zeer verdacht deze aflevering.

Martine zit eerst zeer lang te twijfelen voor ze ook maar iets van instructies geeft. 'Is het nu dit scherm of dat andere?' Dat vraag je dan toch even gewoon? Uiteindelijk wel makkelijk dat er dan twee teams samen zijn kunnen rijden.

Dan heb je ook Marlijn, die twee keer naar die zaal gaat. Al is dat denk ik weer eens te meer omdat er slecht is nagedacht over de opdracht. Bezint eer je begint hoort er niet echt bij, perfect voor een mol.

Al bij al blijf ik dus nog steeds bij Martine.

Marlijn kijkt nog een derde keer naar binnen, tenminste zoeits hoorde ik in Moltalk

Delen op andere websites

Heb de aflevering gekeken, ik ben echt he-le-maal fan van Chris Zegers. Hij is echt 'n toffe gozer, die uitspraak van hem over vrouwen en navigeren... emo.gifemo.gif Maargoed, Evelien eruit. Dat is jammer, tweeledig, want ik heb d'r nooit verdacht en ze droeg bij aan het verhogen van het kijkplezier. Had liever gewild dat Margriet eruit zou gaan, da's echt zo'n alfa-kreng... verschrikkelijk. Verder vond ik Martine deze aflevering verdacht, maar bij de opdracht van de tuc-tucs kon je ook prima mollen, maar zij deed het wellicht wel een beetje opzichtig in die zin dat ze 'overmatig' geen idee had wat ze aan het doen is. Ik snap tevens dat Rik Marlijn verdenkt, want als je maar €100 uit de pot hoeft te spelen voor de Mol als dank voor die Joker en je gaat daarboven.. tja, dan kun je óf echt die schilderijen willen zien zodat je meer doekoe krijgt of je pakt gewoon je kans om te mollen. Het is 't een of 't ander.

Delen op andere websites

Op basis van de uitlatingen van de deelnemers tijdens de test heb ik de verdenkingen geüpdatet. Wederom verdeeld tussen hoofdverdachten en overige verdachten. De grafiek ziet er nu als volgt uit:

2ezle1x.png

Chris is op dit moment dus duidelijk de hoofdverdachte bij de meeste kandidaten (of is in ieder geval de meeste keren als zodanig genoemd). Carolina is met drie hoofdverdenkingen de tweede op de lijst. Martine is drie keer als overige verdachte genoemd. Voor de geïnteresseerden (info per deelnemer), check hier.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...