Jump to content

Wie is de Mol? Seizoen 15

Dexist

Wie is de mol?  

17 leden hebben gestemd

1. 1. Wie is de mol?

• Ajouad
      0
    • Carolina
      0
    • Chris
      3
    • Evelien
      0
    • Margriet
      7
    • Marlijn
      3
    • Martine
      1
    • Pieter
      0
    • Rik
      4
    • Viktor
      0

Recommended Posts

• Reacties 118
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Dexist

23

• aron24

16

• Froodooo

13

• thebig

11

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geen Wie is de Mol voor vandaag dus, het officiële Twitteraccount schrijft:

"Vanwege de situatie in Hilversum is besloten dat #widm vanavond niet doorgaat.

We houden jullie op de hoogte over het vervolg van de serie." (Bron)

Heb ik tenminste nog de tijd om de vorige aflevering terug te kijken :D

Bewerkt: door im_ruben
Delen op andere websites

Maar op welke zender dan? Want op 1 is normaal gesporken NOORD-ZUID. Het meest logische lijkt me als ze gewoon aankomende donderdag uitzenden en dan een week achterlopen

Bewerkt: door KoningJesper
Delen op andere websites

Maar op welke zender dan? Want op 1 is normaal gesporken NOORD-ZUID. Het meest logische lijkt me als ze gewoon aankomende donderdag uitzenden en dan een week achterlopen

Noord-Zuid wordt verplaatst zag ik, alleen ik weet niet wanneer. Moltalk komt achter Wie is de Mol, dus het zal er misschien er achter komen. Kijk anders op de TV Gids op het internet, zal het vast opstaan.

Delen op andere websites

Net te laat, ik wil hem altijd helemaal vanaf het begin zien. Ik kijk de herhaling morgen wel. Die komt sowieso altijd op zaterdag om 21:45 op NPO3. Ik kijk dan altijd als ik hem donderdag gemist heb, op een groot scherm terug kijken is toch wat leuker dan de lage kwaliteit van de herhalingen op internet.

Delen op andere websites

Gave aflevering van vandaag! Die 'kaart' van Nederland en dan pakketjes rondbrengen, echt mooi bedacht! :tu:En dan met je bootje zo'n bordje omvaren... :7

En een mooie actie van Martine om te zeggen dat ze een zwarte vrijstelling had. Naïve Rik is er lekker ingetuind :7

Delen op andere websites

Het aantal keren dat Chris als hoofdverdachte is aangegeven blijft ook in aflevering vijf stijgen. Volgens de statistieken is hij zonder twijfel nog steeds de Mol. De grafiek die je in de spoiler hieronder terugvindt bewijst dat. Naast Chris komen er toch ook langzaam twee anderen bovendrijven, in ieder geval als je kijkt naar de hoofdverdenkingen. Dat zijn Margriet (zeven keer hoofdverdachte) en Rik (vijf keer hoofdverdachte). Marlijn en Martine worden ook vaker verdacht, maar dan altijd als 'overige verdachte' (respectievelijk zes en vijf keer).

de7aqu.png

Alle verdenkingen tot nu toe

En hoe zit het dan met 'Mol' Chris en zijn verdenkingen. Hij zat op Margriet, en dit dat na aflevering vijf nog steeds. Zijn tweede verdachte is Marlijn. Opvallend is dat hij voor de rest nog nooit iemand anders heeft verdacht, en vanaf het begin dus al op dezelfde twee verdachten zit. Geen spreiding dus, en dan zijn er twee mogelijkheden. Of Chris zit goed met zijn verdenkingen en heeft de Mol al vanaf het begin duidelijk in het vizier... of hij is zelf de Mol.

15qvj84.png

Verdenkingen van Chris tot nu toe

Delen op andere websites

Wat een prachtige aflevering was het: de eerste twee opdrachten waren gemaakt om de groep te verdelen, de laatste was dan weer zeer origineel. Prachtig om te zien.

Eerste opdracht kan je Caronline en Marlijn natuurlijk niet verwijten dat ze voor de jokers gaan, maar met zoveel jokers te verdienen, hadden ze op zijn minst toch eenmaal voor het geld kunnen gaan. Achteraf gezien denk ik dat ze dat ook gedaan zouden hebben, maar toen wisten ze nog niet hoe de opdracht ineen zat.

Tweede opdracht lijkt niet veel uit te halen, omdat de kandidaten zelf al niet wisten hoe die ineen zat. Natuurlijk denken Viktor en Caronline het achteraf gekraakt te hebben, maar we zullen toch tot de allerlaatste aflevering moeten wachten om zekerheid te krijgen.

De kandidaten waren in de derde opdracht wat teveel met de opdracht bezig om echt de Mol aan het werk te kunnen zien. Chris heeft echter alles perfect geleid, wat zorgde dat het merendeel van het te verdienen geld ook daadwerkelijk in de pot geraakte. Ik ben nu wel haast zeker dat hij het niet is: hij is teveel speler om de Mol te zijn. Hij is mijn favoriete kandidaat die nog in het spel is, hopelijk weet hij nog ver te komen.

Dan is er natuurlijk nog Rik, die zomaar een joker aan Martine geeft. Zelfs al had ze de zwarte vrijstelling gehad en ze had haar belofte nagekomen, had Rik dat nog altijd niet hoeven te doen. Dat is nu eenmaal het spel. Dat hij haar dan zomaar een gratis joker geeft, is onbegrijpelijk. Zo gaat hij natuurlijk niet ver in het spel geraken... tenzij hij de Mol is, wat ik namelijk steeds meer en meer denk.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...