MovieGamer Geplaatst: 6 november 2015 Rapport Geplaatst: 6 november 2015 (bewerkt) Nice 2 games achter elkaar aardig gespeeld. 30-18 en 28-18. Inderdaad bij TDM die klote K/D's nu gewoon lekker Domination gaat prima! Straks ook ff Zombies proberen denk ik. Schijnt dit jaar ook weer hardcore te zijn. Ik ga binnenkort Domination en Kill Confirmed proberen. Daarnaast zit Gun Game (Bonus) er ook in. Btw, ik ben iemand die heel erg met K/D bezig is sinds Call of Duty 4: Modern Warfare en het is voor mij moeilijk om dat af te leren. Heb namelijk bij elke CoD veel meer kills dan deaths. Bewerkt: 6 november 2015 door Noretz Reageren
NickOwnage Geplaatst: 6 november 2015 Rapport Geplaatst: 6 november 2015 (bewerkt) Btw, ik ben iemand die heel erg met K/D bezig is sinds Call of Duty 4: Modern Warfare en het is voor mij moeilijk om dat af te leren. Heb namelijk bij elke CoD veel meer kills dan deaths. Ja, dit geld voor mij ook zeker weten. Nu even Zombies Wordt telkens van het internet afgegooid. Bewerkt: 6 november 2015 door NickOwnage Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 6 november 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 6 november 2015 Had ik daarstraks ook. Restart je console ff en dan doet ie t weer. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 6 november 2015 Rapport Geplaatst: 6 november 2015 Helpt dat? Zal zo ff proberen. K/D geklommen naar 1.36 :o Allemaal potjes rond de 2 K/D nu. Reageren
Niked Geplaatst: 6 november 2015 Rapport Geplaatst: 6 november 2015 Juggernog Edition is binnen! Eindelijk downloaden maar. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 6 november 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 6 november 2015 Heb nu een 1.51 K/D, met een 2.67 K/D op TDM. Ben inmiddels ook al level 9, lekker hoor dat spawntrappen. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 6 november 2015 Rapport Geplaatst: 6 november 2015 spawntrappen. Vooral op die map die lijkt op Stadium. Jezus.. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 6 november 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 6 november 2015 (bewerkt) spawntrappen. Vooral op die map die lijkt op Stadium. Jezus.. Nog niet tegengekomen tijdens t matchmaking. Maar op Safeguard en dan op Nuketown. Jesus Wel een makkelijke manier voor XP. Bewerkt: 6 november 2015 door ezra24rct3 Reageren
NickOwnage Geplaatst: 6 november 2015 Rapport Geplaatst: 6 november 2015 Oké! Ik heb ook nog niet alle maps gehad. Net lekker potje op Breach. Zo'n dakenmap. 30-7. Reageren
AXIO Geplaatst: 6 november 2015 Rapport Geplaatst: 6 november 2015 Vanmiddag de game gekocht maar het is net alsof ik weer opnieuw moet leren fietsen Reageren
NickOwnage Geplaatst: 6 november 2015 Rapport Geplaatst: 6 november 2015 De Weevil ontdekt. Superwapen! In combinatie met de dubbele Scorestreak punten van de Seraph. Lekker snel killstreaks. Nu level 24. Zodra ik 27 UAV/Counter UAV en Talon. ^^ Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 6 november 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 6 november 2015 Net Solo Shadows of Evil gedaan. Man wat lastig. Ben tot ronde 6 gekomen. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 6 november 2015 Rapport Geplaatst: 6 november 2015 Ja, die is inderdaad lastig. Ik heb ook "The Giant" gedaan. Een remake van een oude Zombie map. Totale chaos. Ik stop ermee voor vandaag. Level 26 bereikt. K/D: 1.44. Door de Weevil wel K/D naar beneden, maar krijg gemiddeld 40 kills per game. Reageren
FlexxNL Geplaatst: 6 november 2015 Rapport Geplaatst: 6 november 2015 (bewerkt) Het is geweldige game ook de filmpjes zijn heel mooi alleen de tussen filmpjes tijdens de missie in single player vind ik minder maar ja dat hoort er bij Ik ben reeds op halve wege level 5 in single player Bewerkt: 6 november 2015 door Pino1982 Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 7 november 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 7 november 2015 Hele nacht zombies gedaan met een paar Amerikanen. We zijn uiteindelijk niet verder gekomen dan ronde 17. We bleven dood gaan in ronde 8, wanneer z'n 3-oog spawned. Ook zijn die vogel dingen irritant zeg... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.