Jump to content

Recommended Posts

• Reacties 504
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• NickOwnage

91

• Ezra24rct3

82

• MovieGamer

75

• FlexxNL

60

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst: (bewerkt)

Ik weet niet wat er momenteel met die servers aan de hand is maar zodra wij in een Party zitten kan hij geen game meer vinden. :vp:

Bewerkt: door Noretz
Geplaatst:
Ik weet niet wat er momenteel met die servers aan de hand is maar zodra wij in een Party zitten kan hij geen game meer vinden. :vp:

Okee is het nu nog zo dan ?

Het is niet veel maar toch BAM :puh:

CUXKn13WwAUDaPT.jpg

Geplaatst:

Nou weer potje hoor.. 16-16.. Echt wat een grafzooi. Die nieuwe tv is echt waardeloos qua gaming.. -.-

Arme nick toch

Beter dat dan wat ik steeds heb meer deahts dan kills

Het is even wennen denk ik met je nieuwe TV om tegamen

Maar je mag je TV ook wel aan mij geven hoor :puh:

Geplaatst:

Haha, net potje 23-14. Heb echt het idee dat ik alles mis joh. Aim verschrikkelijk slecht. Iemand tips? Ben nu level 27 hoop snel die Pharo te unlocken. 3round burst wapens zijn nu wel in trek bij mij ivm accuracy. :D

Geplaatst:

Ik speel sinds de laatste update met de Kuda (ELO sight + Stock + Quickdraw). Is echt een fijn ding. Je wint bijna elke 1 op 1 gevecht als je een beetje door de map rent. Op afstand is hij wel wat slechter maar dat is gewoon bij een SMG.

Ik persoonlijk ben niet zo'n fan van de burst wapens in BO3. Ik vond de M8A7 best goed in de beta. Maar nu moet ik te veel bursten in een vijand schieten voordat ik de kill krijg. Daarnaast, SMG blijven toch domineren in dit spel. :puh:

Heb m'n K/D ook flink omhoog gehaald sinds ik met de Kuda speel. Van 2.25 naar 2.39. :$

Geplaatst:
Zo, de 2e prestige is ook binnen. :D

Gefeliciteerd toe maar weer

Ik ben nu prestige 1 level 36 .

Ik ben vandaag van prestige 1 level 16 naar prestige 1 level 36 gegaan.

Morgen kijken of ik op prestige 1 level 46 kan komen, ik denk niet dat ik het red maar ga een poging doen anders zover mogelijk komen.

Geplaatst:

Lekker ezra, het gaat inderdaad onwijs snel. Wow, Pino al zover?Vandaag ook mijn dag spenderen aan CoD. Heerlijk. Pharo speelt aardig.

Ik merk wanneer ik een SMG gebruik dat ik ook veel begin te rushen, maar met assault rifle wel minder. :)

Geplaatst:

'Pro' tip: ga op Domination met een AR of een LMG(48 Drege raad ik aan!) op de eerste verdieping van een huisje in Nuk3town zitten. Daarna blijf je op de B vlag kijken en soms ook naar de auto, waar iemand achter kan headglitchen. Het heeft me wel wat geholpen hoor. :):7

Kreeg potjes met scores van 67-5 gister door dit te doen. :puh:

Geplaatst:

Ik ga vandaag voor Prestige 2.

Moet alleen nog (be)kijken welke Perk ik ga meenemen, zit namelijk te twijfelen tussen Scavenger en Dead Silence.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...