NickOwnage Geplaatst: 22 november 2015 Rapport Geplaatst: 22 november 2015 Denk je dat je heel lekker gaat killstreak na killstreak, eindig je onwetend 24-33. Ik snap het echt niet. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 22 november 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 22 november 2015 (bewerkt) Denk je dat je heel lekker gaat killstreak na killstreak, eindig je onwetend 24-33. Ik snap het echt niet. Ik ben iig lekker bezig. Uurtje bezig en ben al weer level 22. Ik heb trouwens bijna de Kuda goud, alleen moet ik nog de challenge met 5 attachments doen. Alleen om die wildcard te unlocken moet ik level 28 zijn. Bewerkt: 22 november 2015 door ezra24rct3 Reageren
FlexxNL Geplaatst: 22 november 2015 Rapport Geplaatst: 22 november 2015 Zo dan BAM !!! Het is niet veel kwa punten maar wel weer derde plek Ik heb nu elke keer redelijk gelijke potjes zeg maar 10/10 K/D of 6/6 K/D of meer deahts dan kills maar niet meer als 20 deahts Ik zit gemiddeld met 10 kills in een potje het is niet veel maar toch voor mij doen is het veel Reageren
MovieGamer Geplaatst: 23 november 2015 Rapport Geplaatst: 23 november 2015 (bewerkt) Zojuist Prestige #2 behaald en nu kijken hoever ik (nog) ga komen. Btw, heb Dead Silence meegenomen. Bewerkt: 23 november 2015 door Noretz Reageren
TekaLoca Geplaatst: 23 november 2015 Rapport Geplaatst: 23 november 2015 Jammer genoeg dit weekend geen tijd meer gehad voor BO3 Mijn levels gingen heerlijk omhoog, ongezien zelfs. Zelfs met dubbel XP gaat het normaal gezien gigantisch traag bij mij, maar nu ging het heel vlot. Ben volgens mij nu level 46, terwijl ik enkel donderdag en vrijdag een beetje gespeeld heb. Mijn doel was om tot 50 te geraken maar het zal het niet worden. Achja, volgende keer beter. Tegen het volgende dubbel XP weekend ben ik waarschijnlijk wel al een prestige of 2 omhoog. K/d schommelt overigens tussen 1.45 en 1.55. Reageren
FlexxNL Geplaatst: 23 november 2015 Rapport Geplaatst: 23 november 2015 Zo prestige 2 Net binnen gehaald rond 19:00 Het was even zweten tanden op elkaar en door knallen maar prestige 2 is binnen En dan deze nog Ik heb de eerste keer de Reaper mee genomen en de tweede keer me wapen de IRC-1 Wel jammer dat me 38 tokens die ik had weg zijn Reageren
NickOwnage Geplaatst: 23 november 2015 Rapport Geplaatst: 23 november 2015 Bijzondere keuzes, Pino. Mag ik vragen waarom je de Reaper en ICr hebt gepreunlocked? Ben prestige 1 lvl 51. Ik kon vanochtend hele tijd spelen, maar raakte zeer gefrustreerd na de eerste 3 potjes, dat ik maar FIFA ben gaan spelen. Reageren
FlexxNL Geplaatst: 23 november 2015 Rapport Geplaatst: 23 november 2015 Ik vind de ICR wel heel fijn spelen snel schieten snel herladen daarom heb ik doe mee genomen Ik moet zeggen ik heb gisteren even met de laatste SMG gespeelt weet zo de naam niet meer maar die speelt ook heel fijn ik denk dat ik die in de volgende rond mee ga nemen Ik weet anders niet wat ik anders zou moeten mee nemen in de volgende ronde Ik ben tevens vanaf vrijdag tot vanavond 19:00 104 levels gestegen Ik heb compleet prestige 1 gedaan in een lang weekend zeg maar Haha nick dat heb ik ook wel eens en elk eerste potje wat ik speel tel ik niet mee want dan val ik er meestal midden in Reageren
Votair Geplaatst: 30 november 2015 Rapport Geplaatst: 30 november 2015 Pff, op AW is mijn K/D 1.28. Op BO3 heel slecht.. Heeft er iemand tips? Reageren
NickOwnage Geplaatst: 30 november 2015 Rapport Geplaatst: 30 november 2015 Ik speel het eigenlijk de afgelopen week al niet meer, maar S&D zou redelijke optie zijn. Je hebt meer kans om kills te maken dan dood te gaan. Reageren
Votair Geplaatst: 1 december 2015 Rapport Geplaatst: 1 december 2015 Bedankt voor de tip. Zijn er nog meer? Reageren
MovieGamer Geplaatst: 3 december 2015 Rapport Geplaatst: 3 december 2015 (bewerkt) Vandaag eens Demolition gespeeld en het was best vermakelijk. Mijn W/L ratio in deze mode is momenteel 10W/3L Bewerkt: 3 december 2015 door Noretz Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 3 december 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 3 december 2015 Nu ik geen PS+ meer heb word het tijd om te zombieën en de campaign s door te spelen. Lekker trophy hunten. En jesus wat is Shadows of Evil een kutmap. Gimme Town Treyarch Reageren
MovieGamer Geplaatst: 5 december 2015 Rapport Geplaatst: 5 december 2015 (bewerkt) Zojuist mijn 1ste gouden wapen behaald. Namelijk de KN-44 (Assault Rifle) Bewerkt: 5 december 2015 door Noretz Reageren
NickOwnage Geplaatst: 5 december 2015 Rapport Geplaatst: 5 december 2015 Wow, nice! Gisteren Solo Zombies op The Giant tot Ronde 23 gehaald. 658 kills waarvan 370 headshots. Mijn persoonlijke record! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.