Jump to content

FIFA 16


TekaLoca

Recommended Posts

  • Reacties 394
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    54

  • TekaLoca

    53

  • KoningJesper

    37

  • NickOwnage

    34

Uitgelekte ratings:

1. Lionel Messi 94

2. Cristiano Ronaldo 93

3. Manuel Neuer 90

4. Luis Suarez 90

5. Eden Hazard 90

6. Arjen Robben 90

7. Arturo Vidal 89

8. Neymar 88

9. Zlatan Ibrahimovic 88

10. James Rodriguez 87

Robben is een half seizoen geblesseerd geweest, als je dan kijkt naar de rating van Neymar stel ik me toch terecht een paar vragen.

Owja wacht, nu ben ik de hater.

Robben:

30 wedstr, 19 dlp, 9 assists

Neymar

51 wedstr, 39 dlp, 11 assists

Cijfers liegen niet. :tu: De vorm van Neymar is perfect te vergelijken met die van Robben, hij hield deze een seizoen aan én krijgt een lagere rating. Slaat nergens op.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Wat betreft de rating gaat het toch niet per se om je gespeelde wedstrijden en gescoorde doelpunten in het afgelopen seizoen? Ik neem aan dat er ook kwalitatief wordt gekeken, dus naar de techniek van de speler en eigenschappen als snelheid en het kunnen maken van acties. Als je het op die manier bekijkt, is de rating van Robben ten opzichte van Neymar best te beargumenteren.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat betreft de rating gaat het toch niet per se om je gespeelde wedstrijden en gescoorde doelpunten in het afgelopen seizoen? Ik neem aan dat er ook kwalitatief wordt gekeken, dus naar de techniek van de speler en eigenschappen als snelheid en het kunnen maken van acties. Als je het op die manier bekijkt, is de rating van Robben ten opzichte van Neymar best te beargumenteren.

Robben technisch beter dan Neymar? Dat durf ik te betwijfelen. Het begint al bij de tweebenigheid van Neymar, een technisch begaafde speler is gewoon tweebenig. Robben trapt zo goed als niet met rechts en zijn trukendoos is een stuk kleiner dan die van Neymar. Tevens zijn ze allebei vliegensvlug, alleen leunt de ene constant op z'n snelheid en de andere meer op z'n techniek(Neymar dus).

Hazard dan 38 wedstr, 14 dlp, 10 assists. Dan zou Hazard toch lager moeten dan Robben en Neymar aangezien zijn stats toch wel wat minder zijn. Cijfers liegen niet? Toch? Of geldt niet voor Hazard omdat dit een Belg is? ;)

52 wedstr, 19 dlp en 13 assists om precies te zijn, gebruik Transfermarkt. ;)

Hazard valt niet te vergelijken met Robben/Neymar, totaal andere voetballer. Hazard is geen zuivere flankaanvaller, maar eerder een linkermiddenvelder met veel meer verdedigende taken dan een flankaanvaller zoals Robben en Neymar. Niet moeilijk dat je dan minder scoort. Dus neen, die cijfers zijn niet representatief omdat het een Belg is( :7 ), maar omdat het totaal andere voetballers zijn.

Tevens speelt Chelsea een heel ander soort voetbal dan Barcelona en Bayern München, maar wat ik nu allemaal getypt heb, mag eigenlijk geen nieuws zijn als je ook maar iets van voetbal kent.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Akkoord, dat heeft dan weer te maken met het geld dat in de Premier League zit(men verkoopt dat nog altijd als de beste competitie ter wereld, kijk een paar wedstrijden CL en je weet genoeg :7 ) en ook met de rol die Hazard voor FIFA speelt(poseren voor cover oa). Ik heb dan ook niet beweerd dat Hazard z'n rating 100% terecht is.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat betreft de rating gaat het toch niet per se om je gespeelde wedstrijden en gescoorde doelpunten in het afgelopen seizoen? Ik neem aan dat er ook kwalitatief wordt gekeken, dus naar de techniek van de speler en eigenschappen als snelheid en het kunnen maken van acties. Als je het op die manier bekijkt, is de rating van Robben ten opzichte van Neymar best te beargumenteren.

Robben technisch beter dan Neymar? Dat durf ik te betwijfelen. Het begint al bij de tweebenigheid van Neymar, een technisch begaafde speler is gewoon tweebenig. Robben trapt zo goed als niet met rechts en zijn trukendoos is een stuk kleiner dan die van Neymar. Tevens zijn ze allebei vliegensvlug, alleen leunt de ene constant op z'n snelheid en de andere meer op z'n techniek(Neymar dus).

Hazard dan 38 wedstr, 14 dlp, 10 assists. Dan zou Hazard toch lager moeten dan Robben en Neymar aangezien zijn stats toch wel wat minder zijn. Cijfers liegen niet? Toch? Of geldt niet voor Hazard omdat dit een Belg is? ;)

52 wedstr, 19 dlp en 13 assists om precies te zijn, gebruik Transfermarkt. ;)

Hazard valt niet te vergelijken met Robben/Neymar, totaal andere voetballer. Hazard is geen zuivere flankaanvaller, maar eerder een linkermiddenvelder met veel meer verdedigende taken dan een flankaanvaller zoals Robben en Neymar. Niet moeilijk dat je dan minder scoort. Dus neen, die cijfers zijn niet representatief omdat het een Belg is( :7 ), maar omdat het totaal andere voetballers zijn.

Tevens speelt Chelsea een heel ander soort voetbal dan Barcelona en Bayern München, maar wat ik nu allemaal getypt heb, mag eigenlijk geen nieuws zijn als je ook maar iets van voetbal kent.

Ik gebruikte transfermarkt ook maar ik keek alleen naar de BPL. Maar in totaal scoort Robben dan dus twee keer zoveel als Hazard oer wedstrijd met jouw statistieken. En ja Robben is veel geblesseerd geweest maar ik vind dat hij wel wat meer krediet verdiend aangezien hij nu al 90 is, hij blijft dus gewoon het zelfde en dat klopt wel want hij is niet slechter geworden en/of heeft geen slecht seizoen gedraaid. Dat Hazard beter kan verdedigen is leuk maar waarachijnlijk krijgt hij op FIFA alsnog maar 30 verdedigen aangezien hij een buitenspeler is. Bij die 90 algemeen is dus wss alleen rekening gebouden met zijn aanvallende kwaliteiten en dan moet hij gewoon lager dan 90 zijn vind ik.

En ze zien Vidal dus blijkbaar als de beste middenvelder van de wereld en denken ook dat hij beter is dan Neymar en Ibra?

Link to comment
Delen op andere websites

Vidal en Hazard zijn overrated, vooral Vidal. Robben is gewoon 90 gebleven. Bij fifa is het zo dat als je geblesseerd raakt je je rating gewoon behoudt. Sturridge was ook gewoon 83 gebleven ondanks dat hij maandenlang geblesseerd was.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat Kevin De Bruyne niet de top 10 haalt vind ik eigenlijk het ergste. James haalt die dan weer wel?! :7

Na een absoluut topseizoen met 51 wedstr 16 dlp en 28 assists en quasi Wolfsburg op z'n eentje te dragen wat betreft de aanval zou je toch een rating à la 87 verwachten. Op FUT krijgt ie dan weer eerlijkere ratings(86,87) met z'n IF's.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

50-41

50. Ángel Di María - Paris Saint-Germain (France) - (-1 OVR)

49. Petr Čech - Arsenal (England)

48. Edinson Cavani - Paris Saint-Germain (France) - (-1 OVR)

47. Vincent Kompany - Manchester City (England) - (-1 OVR)

46. David Alaba - Bayern München (Germany) - (+3 OVR)

45. Diego Godín - Atlético Madrid (Spain) - (+1 OVR)

44. John Terry - Chelsea FC (England) - (+2 OVR)

43. Naldo - VfL Wolfsburg (Germany) - (+4 OVR)

42. Yaya Touré - Manchester City (England) - (-1 OVR)

41. Santi Cazorla - Arsenal (England) - (+1 OVR)

40-31

40. Gerard Piqué - FC Barcelona (Spain) - (+1 OVR)

39. Mats Hummels - Borussia Dortmund (Germany)

38. Bastian Schweinsteiger - Manchester United (England) - (-2 OVR)

37. Marco Reus - Borussia Dortmund (Germany)

36. Wayne Rooney - Manchester United (England)

35. Arturo Vidal - Bayern München (Germany) - (+1 OVR)

34. Thomas Müller - Bayern München (Germany)

33. Karim Benzema - Real Madrid (Spain) - (+1 OVR)

32. Thibaut Courtois - Chelsea FC (England)

31. Paul Pogba - Juventus FC (Italy) - (+2 OVR)

Verdere info: EA Sports

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...