Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Oké, ik heb net ontdekt dat Griezmann niet eens in de top 50 staat van FIFA. :7

Hij was vorig seizoen al een tank, dit seizoen terug en nog steeds zwaar underrated blijkbaar. Man man man...

Bewerkt: door MegaPilot
  • Reacties 394
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• MegaPilot

54

• TekaLoca

53

• KoningJesper

37

• NickOwnage

34

Geplaatst:

Ik weet niet wie alle Eredivisie rating's heeft besloten, maar ze zijn lekker overschat. Nu zijn er 40 gouden Eredivisie spelers, vorig jaar waren dat er nog 20 (zonder upgrades en transfers)

Tussen () is de rating van vorig jaar!

Ajax:

Bazoer: 75 (64)

Klaassen: 79 (75)

Tete: 75 (63)

Riedewald: 75 (64)

Dijks: 74 (66)

Milik: 77 (69)

Sinkgraven: 74 (67)

Van Rhijn: 75 (73)

Veltman: 77 (75)

Cillessen: 82 (79) Hij heeft trouwens de hoogste rating van de Eredivisie!

El Ghazi: 76 (72)

Fischer: 77 (75)

Gudelj: 76 (73)

Feyenoord:

Kuyt: 78 (76)

Kramer: 74 (66)

Veijinovic: 77 (72)

Botteghin: 77 (74)

Van Beek: 77 (68)

Kongolo: 76 (74)

El Ahmadi: 76 (74)

Immers: 73 (71)

PSV:

Guardado: 80 (77)

Moreno: 79 (78)

Luuk de Jong: 79 (75)

Narsingh: 77 (75)

Lestienne: 77 (75)

Locadia: 75 (73)

Propper: 76 (74)

Maher: 76 (75)

Hendrix: 74 (67)

Willems: 78 (72)

Bruma: 77 (73)

Arias: 76 (72)

Zoet: 78 (77)

Overige Eredivisie rating's kan je zien op Futhead!

Zo die zijn lekker overated :7 Tete geweldige speler maar om m nu al goud te maken :7 Van Rhijn 75 :7 Veltman vind ik ook wat te hoog.

Feyenoord klopt wel redelijk.

PSV ook wel, alleen vind ik Zoet en a Bruma wel een beetje te hoog

EDIT: Ohja en Narsingh

Bewerkt: door KoningJesper

FC Groningen is ook behoorlijk omhoog geschoten. Van 5x >70ALG (enkel Botteghin 74ALG, en waarvan maar 2 bij FC Groningen speelden na de zomerstop 2014) naar 9 >70ALG, waarvan 4x 74ALG. Mooi :tu:

Btw,

Chery (FC Groningen) FUT 15: 72 ALG

Chery (QPR) FUT 16: 71 ALG

Huh?

Bewerkt: door _Night-Men_
Geplaatst:

Nja, aan die demo hebben we dus niks. De 15 demo speelde echt helemaal anders dan het uiteindelijke spel(en ik, de dommerik, speelde die demo plat om klaar te zijn voor de uiteindelijke release :7 ).

Geplaatst:

Ik wacht wel een dagje extra zodat ik geen extra accounts hoef aan te maken :puh:

Een dezer dagen ook maar eens het spel gaan bestellen. In principe heb ik hem dan een dagje eerder, altijd leuk natuurlijk :puh:

Geplaatst:

Hoe vinden jullie het spelen?

Persoonlijk vind ik pace daadwerkelijk minder OP. Spelers worden veel sneller moe. Passen is wel wat lastiger, gewone passes lukken me prima maar die passes tussen 3 of meer man door worden nu bijna altijd onderschept.

Geplaatst:

Hoe vinden jullie het spelen?

Persoonlijk vind ik pace daadwerkelijk minder OP. Spelers worden veel sneller moe. Passen is wel wat lastiger, gewone passes lukken me prima maar die passes tussen 3 of meer man door worden nu bijna altijd onderschept.

Een stuk realistischer dus. Ik scoorde wel al een sicke longshot met Griezmann. Die gast moet ik echt in mijn FUT-team hebben van dit jaar, wat een gruwelijke speler.

De demo speelt geweldig! Dit wordt helemaal het spel wat ik graag wil spelen. De schoten zijn naar mijn mening lastiger gemaakt van afstand (verbetering!). De keeper heeft hier en daar goede saves. Deze game kan wel eens een stuk beter worden. :)

De spelers die ik in mijn FUT wil hebben zijn: Sturridge, Griezmann, Aubameyang en Cahill.

Bewerkt: door NickOwnage

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...