Kaitjee98 Geplaatst: 20 januari 2017 Rapport Geplaatst: 20 januari 2017 Lijkt me sterk. Zelf zou ik 'm ook niet eens terug willen zien komen. Hij speelt alleen maar voor zichzelf. Toen PSV afgelopen seizoen kampioen werd zonder hem speelde het team veel beter samen dan het seizoen daarvoor. Reageren
Votair Geplaatst: 20 januari 2017 Rapport Geplaatst: 20 januari 2017 Dortmund heeft interesse in Dolberg. Ze zijn bereid om er €20 miljoen voor te betalen. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 20 januari 2017 Rapport Geplaatst: 20 januari 2017 Denk je dat er een kans is dat PSV depay terughaalt als het mislukt in Frankrijk? Nee, want Depay is nu een veel hoger loon gewoon. En op basis van potentieel dat hij al jaren niet meer toont wilt er altijd wel een club met wat geld hem. Reageren
aron24 Geplaatst: 20 januari 2017 Rapport Geplaatst: 20 januari 2017 Lijkt me sterk. Zelf zou ik 'm ook niet eens terug willen zien komen. Hij speelt alleen maar voor zichzelf. Toen PSV afgelopen seizoen kampioen werd zonder hem speelde het team veel beter samen dan het seizoen daarvoor. Type van der Wiel, groot talent en uiteindelijk volledig floppen. Kleding is belangrijker dan hun sport zelf, allebei een golddigger om de arm en zolang ze er maar goed bijlopen. Maar op het veld er helemaal niks van kunnen. De gelijkenis is treffend, zowel op persoonlijk als sportief vlak. Reageren
aron24 Geplaatst: 24 januari 2017 Rapport Geplaatst: 24 januari 2017 http://www.ad.nl/buitenlands-voetbal/el-ghazi-voor-ruim-acht-miljoen-van-ajax-naar-lille~acfe7bff/ 8 miljoen voor zo'n prutser Reageren
KoningJesper Geplaatst: 24 januari 2017 Rapport Geplaatst: 24 januari 2017 In de huidige markt is dat echt helemaal niks hoor Reageren
Spoon0612 Geplaatst: 25 januari 2017 Rapport Geplaatst: 25 januari 2017 Lekker cashen voor Ajax alleen nu hebben ze helemaal geen vleugelspelers meer. Younes heeft vorig jaar alles mee gehad en nu word pijnlijk hoe beperkt hij is. Cerny komt te kort anders was hij al eerder door gebroken. Hangt dan alles weer af van Kluivert, net 17. Leuke actief tegen Zwolle en Utrecht maar dan weet je dat je in 20 min tijd alles kunt geven. Tegen Zwolle wel wat langer uiteraard. Het talent spat er van af. Maar jongens van die leeftijd zullen altijd een terug val krijgen. Kijk maar naar Dolberg nu. Dat is niet erg maar dat gaat Ajax iig geen kampioen maken. Reageren
Votair Geplaatst: 25 januari 2017 Rapport Geplaatst: 25 januari 2017 http://www.ad.nl/buitenlands-voetbal/el-ghazi-voor-ruim-acht-miljoen-van-ajax-naar-lille~acfe7bff/ 8 miljoen voor zo'n prutser Zie eerst maar voor Elia of Berghuis €8 miljoen euro te vangen. Dan praten we verder. Reageren
aron24 Geplaatst: 26 januari 2017 Rapport Geplaatst: 26 januari 2017 http://www.ad.nl/bui...lille~acfe7bff/ 8 miljoen voor zo'n prutser Zie eerst maar voor Elia of Berghuis €8 miljoen euro te vangen. Dan praten we verder. Daar gaat het toch niet om Het is toch belachelijk dat je 8 miljoen(sws belachelijk overigens) gaat betalen voor zo'n speler. Zo goed is hij helemaal niet, hij wil per se speeltijd en houdt er niet van op zijn plek te worden gezet. Tja, ik zou het belachelijk als je 8 miljoen gaat betalen voor Elia, best een leuk spelertje voor de Eredivisie, maar echt geen hoogvlieger hoor. Berghuis is gehuurd overigens Reageren
Votair Geplaatst: 26 januari 2017 Rapport Geplaatst: 26 januari 2017 http://www.ad.nl/bui...lille~acfe7bff/ 8 miljoen voor zo'n prutser Zie eerst maar voor Elia of Berghuis €8 miljoen euro te vangen. Dan praten we verder. Daar gaat het toch niet om Het is toch belachelijk dat je 8 miljoen(sws belachelijk overigens) gaat betalen voor zo'n speler. Zo goed is hij helemaal niet, hij wil per se speeltijd en houdt er niet van op zijn plek te worden gezet. Tja, ik zou het belachelijk als je 8 miljoen gaat betalen voor Elia, best een leuk spelertje voor de Eredivisie, maar echt geen hoogvlieger hoor. Berghuis is gehuurd overigens Dat boeit me geen reet. El Ghazi heeft zo zijn kwaliteiten. Reageren
aron24 Geplaatst: 26 januari 2017 Rapport Geplaatst: 26 januari 2017 http://www.ad.nl/bui...lille~acfe7bff/ 8 miljoen voor zo'n prutser Zie eerst maar voor Elia of Berghuis €8 miljoen euro te vangen. Dan praten we verder. Daar gaat het toch niet om Het is toch belachelijk dat je 8 miljoen(sws belachelijk overigens) gaat betalen voor zo'n speler. Zo goed is hij helemaal niet, hij wil per se speeltijd en houdt er niet van op zijn plek te worden gezet. Tja, ik zou het belachelijk als je 8 miljoen gaat betalen voor Elia, best een leuk spelertje voor de Eredivisie, maar echt geen hoogvlieger hoor. Berghuis is gehuurd overigens Dat boeit me geen reet. El Ghazi heeft zo zijn kwaliteiten. Wat boeit jou eigenlijk wel? Reageren
Votair Geplaatst: 26 januari 2017 Rapport Geplaatst: 26 januari 2017 Hoop dat Marc Netto eens wat geld gaat uitgeven. Wat vinden jullie trouwens van Ajax haar nieuwste aankoop: Sam Larsson? Reageren
KoningJesper Geplaatst: 26 januari 2017 Rapport Geplaatst: 26 januari 2017 Ajax heeft helemaal niet Larsson gehaald Zou ook een extreem matige aankoop zijn Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 26 januari 2017 Rapport Geplaatst: 26 januari 2017 Hmm, op zich zou ik de transfer wel begrijpen vanuit het oogpunt van Ajax maar toch lijkt Samba Sam me geen versterking. Een beetje een net niet speler. Als ik Overmars was zou ik mikken op een betere vleugelaanvaller in de zomer. Ik denk dat Ajax té diep in de buidel zal moeten tasten willen ze in de winter een vleugelspeler van topkwaliteit halen. Reageren
Votair Geplaatst: 26 januari 2017 Rapport Geplaatst: 26 januari 2017 (bewerkt) Op 2017-1-26 om 22:43, KoningJesper zei: Ajax heeft helemaal niet Larsson gehaald Zou ook een extreem matige aankoop zijn - Bewerkt: 3 mei 2017 door Votair Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.