TekaLoca Geplaatst: 10 juli 2015 Rapport Geplaatst: 10 juli 2015 De transfer van Yannick Ferreira Carrasco naar Atletico werd net bevestigd door Monaco. Top! Kan je wat meer over hem vertellen? Ik ken hem natuurlijk wel bij naam maar heb hem eigenlijk nooit zien spelen. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 10 juli 2015 Rapport Geplaatst: 10 juli 2015 'Schweini' naar Man Utd Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 11 juli 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juli 2015 Het is zojuist inderdad bevestigt. Top transfer voor Manchester United. Nu alleen nog een goede verdediger erbij halen (Otamendi?). Reageren
MegaPilot Geplaatst: 11 juli 2015 Rapport Geplaatst: 11 juli 2015 Wat dacht je van een spits? United heeft daar op dit moment zo goed als niemand. Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 11 juli 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juli 2015 (bewerkt) Rooney is zover ik weet nog steeds top. Hij is niet geblesseerd toch? En ze hebben nu ook Hernandez weer terug. Bij Real deed hij het best aardig toen hij speelde. Bewerkt: 11 juli 2015 door Crazy-Ghost Reageren
JasonStatham Geplaatst: 11 juli 2015 Rapport Geplaatst: 11 juli 2015 Rooney is zover ik weet nog steeds top. Hij is niet geblesseerd toch? En ze hebben nu ook Hernandez weer terug. Bij Real deed hij het best aardig toen hij speelde. Rooney is op zijn best in een tandem, het laatste jaar heeft hij meer op het middenveld gespeeld dan in de spitsenpositie. United heeft een sterke CV en een spits nodig en dan zijn ze klaar. Tot nu toe goede aankopen gedaan met Depay, Schweinsteiger en Darmian. Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 11 juli 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juli 2015 AC Milan laat El Shaarawy naar AS Monaco gaan. Denk dat ze daarmee wel een goede vervanger voor Carrasco binnen hebben. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 11 juli 2015 Rapport Geplaatst: 11 juli 2015 Wat dacht je van een spits? United heeft daar op dit moment zo goed als niemand. Van Gaal gaat Memphis misschien uitspelen als spits. Althans, dat las ik.. AC Milan laat El Shaarawy naar AS Monaco gaan. Denk dat ze daarmee wel een goede vervanger voor Carrasco binnen hebben. Als hij niet geblesseerd is is hij wel een aanwinst. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 11 juli 2015 Rapport Geplaatst: 11 juli 2015 Officieel: Iker Casillas speelt komend seizoen voor FC Porto. Eindelijk. Als er iemand bij Real was die respect verdiende was hij het wel. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 12 juli 2015 Rapport Geplaatst: 12 juli 2015 Officieel: Iker Casillas speelt komend seizoen voor FC Porto. Eindelijk. Als er iemand bij Real was die respect verdiende was hij het wel. Als er iemand het niet kreeg van vele supporters was hij het wel.Walgelijk. Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 12 juli 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juli 2015 PSV huurt Lestienne dus en heeft daarbij ook een optie tot koop bedongen. Ik ben benieuwd of het wat wordt. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 12 juli 2015 Rapport Geplaatst: 12 juli 2015 Als ie faalt in de Eredivisie moet niemand 'm nog, seizoen van de waarheid. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 12 juli 2015 Rapport Geplaatst: 12 juli 2015 (bewerkt) Sterling trekt blijkbaar voor 68 (! ) miljoen naar Man City. Enorm over the top dit! Bewerkt: 12 juli 2015 door TekaLoca Reageren
DeJarnoxD Geplaatst: 12 juli 2015 Rapport Geplaatst: 12 juli 2015 Wat is 68 miljoen? Pff, zoals FrankyFourFingers zou zeggen: 1 dag olieomzet. Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 12 juli 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juli 2015 Is volgensmij echt zwaar overschat hoor.. Vraag mij wel af waar hij gaat spelen bij City aangezien die niet echt met buitenspelers spelen zover ik weet? Als Liverpool slim is kopen ze nu Benteke ervoor terug, ze hebben namelijk nog wel een goede spits nodig. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.