thebig Geplaatst: 22 juli 2015 Rapport Geplaatst: 22 juli 2015 Link Een beetje regen op de Col d'Allos zodat Froome met dichtgeknepen billen afdaalt en dan Contador/Nibali die aanvalt. Dat zou mooi zijn. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 22 juli 2015 Rapport Geplaatst: 22 juli 2015 De kopgroep gaat t in ieder geval halen. Kom op Kruiswijk! Reageren
KoningJesper Geplaatst: 22 juli 2015 Rapport Geplaatst: 22 juli 2015 Ploeg van Mollema mag wel ff doortrappen als ze niet willen dat Frank voorbij hem gaat. Zelfde geldt voor Astana en LottoJumbo Reageren
thebig Geplaatst: 22 juli 2015 Rapport Geplaatst: 22 juli 2015 Komt hij ook laat op, zeg. Virtueel staat Frank zo'n 3 minuten voor Mollema Reageren
KoningJesper Geplaatst: 22 juli 2015 Rapport Geplaatst: 22 juli 2015 Komt hij ook laat op, zeg. Virtueel staat Frank zo'n 3 minuten voor Mollema Jup, beetje laat gereageerd. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 22 juli 2015 Rapport Geplaatst: 22 juli 2015 Pfoe, gaat er nou nog iets gebeuren? Heb het gevoel dat er zich al velen verzoend hebben met de winst van Froome. Reageren
thebig Geplaatst: 22 juli 2015 Rapport Geplaatst: 22 juli 2015 Ze gaan waarschijnlijk op de afdaling wachten. Ze zitten nu op een col van 'maar' 1e categorie en Froome heeft nog een knecht of twee. Daar aanvallen is gewoon energie verspillen. Als je in de afdaling wat seconden kan nemen en die kunt behouden op de relatief makkelijke Pra Loup heb je veel meer kans om tijd in te halen. En net als ik klaar ben met dit bericht valt Nibali aan En Froome zit alleen. Zit ik eventjes fout, zeg. Zonde dat Gesink er nu ook af ligt. Waren we even de twee renners van Sky vergeten die al voorop zaten... Zucht Reageren
KoningJesper Geplaatst: 22 juli 2015 Rapport Geplaatst: 22 juli 2015 Poels leek eraf, komt ie er weer bij pf ff. .. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 22 juli 2015 Rapport Geplaatst: 22 juli 2015 En net als ik klaar ben met dit bericht valt Nibali aan En Froome zit alleen. Zit ik eventjes fout, zeg. Zonde dat Gesink er nu ook af ligt. Nibali maakt me wakker. En Pinot met z'n val ook. Verdorie, Quintana had een schakelprobleem. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 22 juli 2015 Rapport Geplaatst: 22 juli 2015 Zeg niet dat Gesink er weer bij komt maar hij blijft zijn eigen tempo rijden Reageren
thebig Geplaatst: 22 juli 2015 Rapport Geplaatst: 22 juli 2015 Poels leek eraf, komt ie er weer bij pf ff. .. Nope, dat was Porte die in de vlucht zat en ingelopen werd. Dat schakelprobleem komt inderdaad ongelegen. Net als hij een meter of 10 kon nemen. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 22 juli 2015 Rapport Geplaatst: 22 juli 2015 Poels leek eraf, komt ie er weer bij pf ff. .. Nope, dat was Porte die in de vlucht zat en ingelopen werd. Dat schakelprobleem komt inderdaad ongelegen. Net als hij een meter of 10 kon nemen. Nee dat was later. Eerst leek poels 34 eraf. Contador en Sagan gevallen. Gesink ervoorbij Reageren
MegaPilot Geplaatst: 22 juli 2015 Rapport Geplaatst: 22 juli 2015 Pfffff, moest Froome nu eens gevallen zijn, dan hadden we interessante koers. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 22 juli 2015 Rapport Geplaatst: 22 juli 2015 Oh hoor nu opeens dat het pech was. Sagan heeft zn fiets aan Contador gegeven. Wat een baas Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.