MegaPilot Geplaatst: 22 juli 2015 Rapport Geplaatst: 22 juli 2015 Oh hoor nu opeens dat het pech was. Sagan heeft zn fiets aan Contador gegeven. Wat een baas Toch logisch? Sagan rijdt nu gewoon de rit uit terwijl Contador geen tijd mag verliezen. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 22 juli 2015 Rapport Geplaatst: 22 juli 2015 Tuurlijk is t logisch maar vind t toch wel mooi om te zien hoe alles in teken staat van de kopman wat natuurlijk logisch is. Reageren
thebig Geplaatst: 22 juli 2015 Rapport Geplaatst: 22 juli 2015 Thomas is echt ongelooflijk. Komt misschien maar een halve minuut na Froome, Quintana en Valverde binnen. Gesink houdt ook nog mooi vol, mag van een top 5 beginnen dromen. Contador verliest 2 minuten. Pfff. Het is niet alleen dat de rest wat zwakker is dan Froome, maar ook dat het Froome allemaal voor de wind gaat. Ik wens niet dat hij valt of wat, zou gewoon mooi zijn dat de rest ook geen onnodig tijdverlies lijdt buiten hetgene wat ze echt weggeven uit niet beter kunnen. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 22 juli 2015 Rapport Geplaatst: 22 juli 2015 (bewerkt) Jammer om te zien hoe Froome eigenlijk zonder moeite de aanvallen van Quintana afslaat. Uiteindelijk prima nog Door Gesink en loopt uiteindelijk ook nog in op Contador Oh Mollema nog 9 de en Gesink 6 de. Netjes hoor! Mijn god wat een respect voor Thomas! Vallen, knechten en dan toch nog 5 de staan. Bewerkt: 22 juli 2015 door KoningJesper Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 22 juli 2015 Rapport Geplaatst: 22 juli 2015 Ik heb vandaag alleen de laatste 8km kunnen zien. Balen voor Mollema. Nog even en de etappe na de rustdag wordt een vaste kut etappe voor Mollema. Maar als hij de lijn van na de eerste rustdag doortrekt, dan zou morgen alles goed moeten komen Reageren
thebig Geplaatst: 23 juli 2015 Rapport Geplaatst: 23 juli 2015 Volgens mij zien we Pauwels de komende dagen ook voorop. Die kan bollen pakken, al is het maar voor een dag of twee. Claimed it. Wel zonde dat Rodriguez en Fuglsang dan mee zijn. Kan Pauwels morgen voor de derde keer op rij nog eens ontsnappen? Zou straf zijn. Hij heeft alleszins al getoond dat hij zeer makkelijk in ontsnappingen kan geraken. Rodriguez heeft ondertussen bijna virtueel de bollen, staat momenteel op gelijke hoogte met Froome. Plaatsbehoud is begonnen. Contador springt weg en Movistar gaat op kop. Laat Sky toch eens wat werk opknappen. Zo ga je Froome er heus niet af rijden. Trek en Giant op kop in het peloton om plaats 10 en 9 te verdedigen voor respectievelijk Barguil en Mollema. Kom zeg, beetje belachelijk Zeker omdat alle Franse klassementsrijders deze Tour als een baksteen naar beneden vallen als je er maar eventjes aan schudt. Daarom zie je ze nu ook zoveel in de vlucht zitten: vandaag zitten Bardet, Rolland en Pinot (alweer) in de vlucht. Je kan niet zeggen dat ze niet proberen, maar ik kan bijna garanderen dat het ze niet zal lukken. Johan strikes again: https://www.youtube.com/watch?v=t3E-wKHoZP4 Reageren
MegaPilot Geplaatst: 23 juli 2015 Rapport Geplaatst: 23 juli 2015 Haha, Bossie toch. Hopelijk houdt De Gendt dit vol, maar ik durf daar geen geld op zetten. Reageren
thebig Geplaatst: 23 juli 2015 Rapport Geplaatst: 23 juli 2015 Als Pauwels nu twee keer als eerste boven komt op de twee laatste cols mag hij de bollen dragen morgen. Rodriguez is namelijk niet meer mee. Fuglsang wel nog, maar die staat slechts één punt voor op Pauwels. Kleine kans dat Pauwels daadwerkelijk twee keer eerste gaat worden, zeker met het peloton dat nu zo snel nadert. Al zou Sky nu weer het tempo moeten bepalen en zo kunnen ze vast tijd winnen. Ow, Rodriguez zit er toch nog. Even slechte info van Sporza Reageren
thebig Geplaatst: 23 juli 2015 Rapport Geplaatst: 23 juli 2015 Heeft toch al een aardig kloofje geslagen. Alleszins meer dan ooit is gelukt deze Tour op Froome en de andere favorieten (inzinkingen niet meegerekend). Benieuwd of hij er nu iets mee kan doen. Zonde dat hij 2 minuten en 17 seconden heeft verloren door die domme valpartij. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 23 juli 2015 Rapport Geplaatst: 23 juli 2015 En alles komt weer netjes samen. Zou toch mooi geweest zijn moest Contador wat tijd gepakt hebben. Hopelijk komt Mollema nog terug. Reageren
thebig Geplaatst: 23 juli 2015 Rapport Geplaatst: 23 juli 2015 Ja, dat had ik ook gehoopt. Contador had een minuut, dus even leek het er mooi uit te zien. Ik denk dat die aanvallen van Nibali en Quintana het tempo in de groep der favorieten heeft verhoogd waardoor ze er snel bij kwamen. Had hij die minuut nu maar eens gehad aan de top. Trek en Giant op kop in het peloton om plaats 10 en 9 te verdedigen voor respectievelijk Barguil en Mollema. Kom zeg, beetje belachelijk Zeker omdat alle Franse klassementsrijders deze Tour als een baksteen naar beneden vallen als je er maar eventjes aan schudt. Daarom zie je ze nu ook zoveel in de vlucht zitten: vandaag zitten Bardet, Rolland en Pinot (alweer) in de vlucht. Je kan niet zeggen dat ze niet proberen, maar ik kan bijna garanderen dat het ze niet zal lukken. Verdorie, zo meteen gaat Bardet hier toch winnen Reageren
MegaPilot Geplaatst: 23 juli 2015 Rapport Geplaatst: 23 juli 2015 Zucht, wat een idiote supporters alweer. Gun die renners toch eens de ruimte, altijd hetzelfde gezeik met die *****************. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 23 juli 2015 Rapport Geplaatst: 23 juli 2015 Gesink oogde vandaag heel sterk Reageren
thebig Geplaatst: 24 juli 2015 Rapport Geplaatst: 24 juli 2015 Ze zijn er vroeg aan begonnen, zeg. Froome zat even alleen, maar er zijn toch alweer drie ploeggenoten komen aansluiten in de afdaling. Had die vallei er nu maar niet geweest na die eerste col, maar meteen een andere col. Dan zouden ze misschien definitief moeten lossen. Belooft alleszins wel voor de Col de la Croix de Fer. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.