Guardian1980 Geplaatst: 23 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2016 Waren er nog mensen die spontaan ballen naar je begonnen te gooien? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 23 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2016 Haha, nee. Wel een heleboel kinderen die met mij op de foto wilden en knuffels van random meisjes en vrouwen. Prima!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickyHendriks Geplaatst: 27 augustus 2016 Rapport Share Geplaatst: 27 augustus 2016 Thx Nicky! Ik wil graag een bulbasaur, vandaar 2 km eggs. Bij 10km had ik het geluk van Eevee, die in de buurt van mijn huis redelijk makkelijk te vangen zijn... You're welcome! Lol, ze zijn zelf gekomen met hun Pikachu paal Bij de Nijmeegse Vierdaagsefeesten hadden ze iets wat nóg beter was! Ik heb er nu eentje in me kamer staan haha Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierbuikje Geplaatst: 14 september 2016 Rapport Share Geplaatst: 14 september 2016 (bewerkt) Sinds vandaag of gister hebben we er ook een buddy bij. Uiteraard meteen mijn start charmander gekozen, maar weet iemand of het wel zin heeft om mijn starter up te graden en te evolven? Mijn start charmander is maar CP12, maar wel 14.31kg (XL) en 0.76m (XL). Met de appraisal optie kon ik zien dat zijn hoogste quality HP is en die is gelijk aan attack en defense. Verder zijn de stats 'noticeably trending' naar het positieve en de grootte is kolossaal. Dus ik zat te denken dat starters pokemon per definitie sterker zijn dan alle andere pokemon, maar het kost veel tijd, stardust en candy om hem zo sterk te maken. Bewerkt: 14 september 2016 door Bierbuikje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 15 september 2016 Rapport Share Geplaatst: 15 september 2016 Ondertussen is mijn Pidgeot 642 cp. Eindhoven word echt gereflecteerd als stad in het spel, met eindeloze aantallen kutduiven, ratten en vleermuizen Denk dat ik wel 25 pidgeys ving gisteren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 29 september 2016 Rapport Share Geplaatst: 29 september 2016 Den Haag sleept Pokémonmaker voor de rechter om overlast Kijkduin Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.